zit een mega zpelvaut in trouwens. het is Auf dem Friedhoffquote:
omnomnomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen en tandenpoetsen enzo. Ik heb een heel nest dooie muizen in mijn bek volgens mij
weet ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet helemaal vrijwillig ben ik bang
tissurdan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is niet helemaal vrijwillig ben ik bang
ik neem er altiojd 3 of 4quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:44 schreef AmyGrace het volgende:
En de melatonine heeft nog niet echt geholpen. En dan moest ik vanochtend ook nog om 09.00 u bloed laten prikken![]()
Vanavond maar wat meer van die pillies nemen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Delta heeft voorspellende gaven schijnt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]meen je dat nou? he wat balen!
Wat had je voorspeld danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat ik er iets mee te maken heb hoor
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat ik er iets mee te maken heb hoor
Ik had het pas over andere shops die wel officieel inkopen en of ze niet bang was dat die zouden gaan zeuren enzoquote:
quote:
Raarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik had het pas over andere shops die wel officieel inkopen en of ze niet bang was dat die zouden gaan zeuren enzo
[..]
![]()
Ik heb aan 1 hand blauwe stained streepjes van de Nubar Night Sparkle en aan mijn andere hand helemaal nietsAllebei basecoat enzo gebruikt
Vaag! Doen ze een OPI-tje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Raar![]()
Orly wil helemaal geen webshops meer als ik het zo lees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |