Oke bedankt! Jammer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef portie het volgende:
Van de site van irrational games:
Does BioShock Infinite have full 3D support?
BioShock Infinite does not support 3D modes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, dat is mijn visie op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Curlbrah op 28-03-2013 21:06:52 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mijn gevoel dacht ik dat ik al bijna tegen de helft zat, maar ik zit nu pas op 1/4 van het spel ofzo. Wel beter dat het spel lekker lang is.![]()
Ik vermaak me wel met de game![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Dit dekt de lading wel aardig. Het mist een beetje, maar prima alsnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Curlbrah het volgende:
maar vraag me niet hoe het precies zit met het einde.. misschien geeft de DLC meer inzicht.
edit: ik denk dat dit de lading wel dekt:Damn ik heb veel gemist in het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hard of 1999 mode?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!
Heb je flink lang over gedaan. Heb er hier 11 uur over gedaan terwijl ik wel tijd heb genomen om alles te verkennen en te onderzoeken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:48 schreef The_Substitute het volgende:
Uitgespeeld. Uiteraard een paar minpunten, maar niets echt noemenswaardig. Uiteindelijk 22 uur over gedaan, dus de lengte is prima.
Topspel!
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.quote:
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hard. Werd aangeraden op steam, bij zo'n nieuwsbericht. Die 1999-mode hoorde ik pas van toen ik al met m'n playthrough bezig was. Maar ik ben ook zo iemand die elk hoekje afgaat. Wilde ook alle voxophones vinden. Ik heb ze op drie na allemaal. Dus dat heeft m'n speeltijd wel aardig verlengd.
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Netjes. Wel opvallend dat je daarmee wel 2x zolang over het spel deed als ik.
Geen idee, heb de season's pass niet.quote:Ben nu trouwens met 1999 mode begonnen en heb net de season's pass gekocht. Items kun je in Blue Ribbon vinden?
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien niet zo opvallend. Jij speelde op normal en keek waarschijnlijk níet in elk hoekje.
Tegen de wat zwakkere tegenstanders kon dat op Hard ook wel, zolang je maar bleef bewegen. Kwamen er patriots, firemen, snipers, crows e.d. bij kijken, kon je dat beter laten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Juist wel, maar miste uiteindelijk 6 van de voxophones.
Op normal kun je in elk geval als een gek door elk gevecht heen knallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:22 schreef Vault-Boy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]Ja dat is toch wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu iets over de helft van de game en zit al op 10 uur. Ik speel ook niet super langzaam, maar als ik al lees dat veel mensen hem in 10 uur hebben uitgespeeld. Dat is toch best wel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |