Ditquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef Fir3fly het volgende:
Die sfeer in de eerste 10 minuten. Wat een spel.
Damn nu al.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Het spel in een kleine twaalf uur uitgespeeld. Het laatste half uur.
Da's dan behoorlijk korter dan Bioshock. Daar deed ik richting de 20 uur over. Speelde je op Hard?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Het spel in een kleine twaalf uur uitgespeeld. Het laatste half uur.
Normal. Denk dat ik aan het eind van de week een rustig begin maak aan 1999-mode en dan alle achievements probeer te halen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Da's dan behoorlijk korter dan Bioshock. Daar deed ik richting de 20 uur over. Speelde je op Hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Omdat het de beste prijs/kwaliteit verhouding ooit heeft voor een nieuwe release?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Waarom is deze game eigelijk dik 20 euro goedkoper dan elke andere mega release?
Ik heb er heletijd 10 op voorraad ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 02:27 schreef kensei het volgende:
Godver, kwartier bezig geweest om 5 lockpicks te zoeken voor die kluis die je aan het begin tegen komt zit er 30 silver in
Ik zei toch aan het begin van de game, je kan ze pas voor het eerst op die boardwalk vinden. En daar liggen er precies 5 voor die allereerste kluisquote:Op woensdag 27 maart 2013 08:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb er heletijd 10 op voorraad ofzo
Hoeveel silver eagles had je op dat moment? Ik kreeg bij die kluis, en bij de volgende ook, zo'n 300 stuks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:27 schreef kensei het volgende:
Godver, kwartier bezig geweest om 5 lockpicks te zoeken voor die kluis die je aan het begin tegen komt zit er 30 silver in
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te lootenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoeveel silver eagles had je op dat moment? Ik kreeg bij die kluis, en bij de volgende ook, zo'n 300 stuks.
Haha ik ben ook zo'n mongool die ook gelijk bij het begin (bij de vuurtoren) ook ieder hoekje en gaatje bekijkt of er muntjes liggen... Mijn vrouw haakte snel af omdat het nogal saai was zo.... Tja...quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te looten
Dat dacht ik al, jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef kensei het volgende:
Over de 1000 wel, ik probeer echt alles te looten
Heel herkenbaar ja, ik ga ook altijd de andere kant op dan de waypoint om echt alle ruimtes te doorzoeken hehequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo'n mongool die ook gelijk bij het begin (bij de vuurtoren) ook ieder hoekje en gaatje bekijkt of er muntjes liggen... Mijn vrouw haakte snel af omdat het nogal saai was zo.... Tja...
Goed mogelijk, ik ga maar eens m'n powers upgraden danquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, jaDoe hetzelfde, maar ik zat rond de 500 se. Dus ik denk dat het het spel het zo een beetje in balans houdt. Dus misschien moet iedereen wachten met zulke caches openmaken tot nadat je iets gekocht/geupgraded hebt en je muntentotaal lager is, zodat je optimaal profiteert van zo'n kluis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?
Je kan terug tot dat stuk dat je in het water gevallen bent lijkt me, dat stuk ervoor is geen weg terug geloof ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:36 schreef ems. het volgende:
Tof spelletje tot nu toe, doch (tot zover) erg lineair. Ik heb net het meisje bevrijd, krijg je ook nog de mogelijkheid om eerdere locaties te bezoeken?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef dahippieunicorn het volgende:
Het einde![]()
![]()
Lol het spel is pas 1 dag uit. Er zal heus wel een nieuwe komen, maar dat zal dan pas over 3 jaar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend of er misschien nog een komt?
Aangezien Bioshock 1 in 2007 kwam, Bioshock 2 in 2010 en nu deze in 2013. Van mij mogen ze het gewoon rustig aan doen, zodat je geen COD taferelen krijgt. Gewoon zoals elke nieuwe GTA game ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |