Alleen RPS heeft een aantal goede kritiekpunten op dit moment, lijkt wel. Maar RPS is alsnog erg positief.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef kossikvassik het volgende:
Een 10 van gamer.nl
Een 9.2 van pu.nl
Een 91 van pcgamer
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Insidegamer 9,5
Gametrailers 9,4
xbox360achievments 100%
XGN 9,5
Metacritic 96/100 tot nu toe
Zijn beste cijfers hoor
Wie zijn RPS?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.
Heb ik hierboven al gelinked:http://www.rockpapershotg(...)-review/#more-146792quote:
Thanks...maar wie zijn dat dan, aangezien zij dan wel nog oprechte reviews zouden kunnen geven.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb ik hierboven al gelinked:http://www.rockpapershotg(...)-review/#more-146792
Rock, Paper, Shotgun.
Dan kan dan best zijn... maar dan nog krijgt niemand zulke hoge puntenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels bij de mainstream reviews. Ze zijn zelf erg afhankelijk van de industrie dus ze zullen niet altijd heel erg kritisch zijn. RPS is wat mij betreft nog wel een vrij goed medium.
Net o hoog als de eerste Bioshock.. en terechtquote:Op maandag 25 maart 2013 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Insidegamer 9,5
Metacritic 96/100 tot nu toe
Zijn beste cijfers hoor
De schrijvers voor RPS zijn vrij integere journalisten, die zich daar juist mee willen onderscheiden tussen alle andere websites. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat een site als IGN niet bepaald integer is, zeker gezien alle rotzooi rondom Mass Effect 3.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef very het volgende:
[..]
Thanks...maar wie zijn dat dan, aangezien zij dan wel nog oprechte reviews zouden kunnen geven.
Tot nu toe heb ik niet veel vertrouwen in de huidige generatie reviewers.. Elke blockbuster krijgt te pas en te onpas erg hoge cijfers.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:52 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dan kan dan best zijn... maar dan nog krijgt niemand zulke hoge punten
30 euro hier, of betaal je extra voor een afgeschuurde xbox/ps3 versie?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
Game zojuist gehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum voor 44 euro, de Premium editie wel te verstaan !!!, echt mega goede deal
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef fyah het volgende:
Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld. Ik heb geen voorverhaal nodig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |