Bij de MM is hij nog goedkoperquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)te-prem-ed-x360.html
Tip.
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef very het volgende:
Mocht iemand interesse hebben, ik krijg tijdens de release een Steam voucher voor Bioshock Infinite die ik zelf niet ga spelen, dus verkopen
Niet mijn soort gamequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
Volgens mij moet dit deel echt weer vet worden.
Heb wellicht wel interesse. Ben hem toch wel van plan om hem voor de pc te halen.quote:
25 euquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb wellicht wel interesse. Ben hem toch wel van plan om hem voor de pc te halen.
Wat is je prijs?
Hmm mooie prijs idd.quote:
Ik speel ook niet zoveel games meer, maar naar deze kijk ik echt superveel uit. Bioshock 1 vond ik ook echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:50 schreef zatoichi het volgende:
Kijk ook al tijden uit naar deze game. Zoveel games koop ik niet meer maar voor deze maak ik een uitzondering. En daarom ook maar ff posten in dit topic.
Die code kreeg ik bij een nieuwe videokaart en is gewoon inderdaad een steam download voucherquote:Op zondag 17 maart 2013 00:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm mooie prijs idd.
Die key komt gewoon vanuit Steam zelf? Of van een andere externe site?
Kom er nog op terug want heb helaas even geld.
Kan je die code wel meteen al invoeren of moet je echt wachten tot de releasedatum? Bedoel natuurlijk niet om te spelen, maar dat die wel alvast in je steamlijst staat.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef very het volgende:
[..]
Die code kreeg ik bij een nieuwe videokaart en is gewoon inderdaad een steam download voucher
Ik krijg de code pas bij de release, zodoende.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kan je die code wel meteen al invoeren of moet je echt wachten tot de releasedatum? Bedoel natuurlijk niet om te spelen, maar dat die wel alvast in je steamlijst staat.
Als je hem nog heb wil ik hem wel kopen van je. 25 euro is zeker een mooie prijs voor deze game.
Ah ok, maar sorry heb al een andere deal gesloten. Voor 5 euro meer heb ik ook Tomb Raider erbij. Toch bedankt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef very het volgende:
[..]
Ik krijg de code pas bij de release, zodoende.
Geen probleem. Ik kom er wel vanafquote:Op woensdag 20 maart 2013 00:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok, maar sorry heb al een andere deal gesloten. Voor 5 euro meer heb ik ook Tomb Raider erbij. Toch bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |