Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is JUIST veel toffer o mals big daddy te spelen, vond de hele ervaring van het tweede deel veel beter
Dat waren wel epische momentjes, maar ik vond dat je (vooral tegen het einde) wel erg overpowered was. Ik had echt teveel wapens waaruit ik kon kiezen en dat maakte de spanning er ook stukken minder op. Verder was het verhaal van Bioshock 2 ook niet erg denderend (lees: voorspelbaar), dat hadden ze in deel 1 een stuk beter uitgewerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordeJe weet dat ze komt, maar wanneer... En dan BAM. AARGH
*SCHIETUUH*
de big sister komt na elke 2 little sisters die je redt/doodt. En op het 't laatstquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik scheet elke keer in mijn broek als ik Big Sister weer hoordeJe weet dat ze komt, maar wanneer... En dan BAM. AARGH
*SCHIETUUH*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan ben je echt TE overpowered.There are only 151 Pokémon.
Het is een andere stad. Maar het is absoluut geen goedkope manier. De combat en de thematiek maken het een Bioshock game. Maar het is een nieuwe frisse stad, wel in hetzelfde universum... de zwevende stad Columbia...quote:Op maandag 28 januari 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Verhaal-technisch vraagje; speelt deze Bioshock zich af in het zelfde universum als de eerste twee? Of is het gewoon een spin-off en een goedkope manier om de bekendheid van de naam uit te melken?
Ja fris wel, maar verhaal technisch klopt er natuurlijk geen zak van. Hoe groot is de kans dat er twee geheime steden bestaan, beiden even extreem en pure tegenpolen van elkaar waar bij beiden manieren gevonden worden om het menselijk lichaam aan te passen door middel van plasmids/hoe het in dit spel ook moge heten.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Het is een andere stad. Maar het is absoluut geen goedkope manier. De combat en de thematiek maken het een Bioshock game. Maar het is een nieuwe frisse stad, wel in hetzelfde universum... de zwevende stad Columbia...
Alsof 1 zo een stadal wel kan bestaan xdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja fris wel, maar verhaal technisch klopt er natuurlijk geen zak van. Hoe groot is de kans dat er twee geheime steden bestaan, beiden even extreem en pure tegenpolen van elkaar waar bij beiden manieren gevonden worden om het menselijk lichaam aan te passen door middel van plasmids/hoe het in dit spel ook moge heten.
Snap wel dat ze het onder de Bioshock franchise willen scharen, maar in het zelfde universum vind ik gewoon vreemd. Plotholes everywhere.
Nou ja ik vind het verhaal technisch gewoon een beetje cheap om te zeggen 'Kijk! Er is NOG een speciale geheime stad en daar hebben ze precies de zelfde krachten als in die geheime stad waar niemand iets van wist op de bodem van de oceaan'. Door het in het zelfde universum te laten afspelen doe je eigenlijk het hele mysterieuze van de eerste twee games teniet. Blijkbaar kan iedereen in die wereld zomaar even geheime steden maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:08 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Alsof 1 zo een stadal wel kan bestaan xd
Nee sorry snap jouw kritiek echt niet gewoon
Dat dus. De man heeft niks gezien gelezen over de game... maar komt wel met een oordeel...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Kijk de trailer, het is geen geheime stad.
Dat is nog even afwachten, het komt allemaal wat gescripter over dan Bioshock was. Ik vind de cover art ook wat 'cheap', met de hoofdpersonen zo prominent in beeld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 03:11 schreef Smoofie het volgende:
En bump, dit wordt waars 1 van de beste games dit jaar en niemand post hier.
true, zeer benieuwd naar dezequote:Op woensdag 20 februari 2013 03:11 schreef Smoofie het volgende:
En bump, dit wordt waars 1 van de beste games dit jaar en niemand post hier.
Rapture is wel klaar na het (matige) tweede deel, vind ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
true, zeer benieuwd naar deze![]()
alhoewel ik het nog steeds jammer vind dat het niet meer in rapture is![]()
Net ook besteld, puike aktiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dixons.nl/game(...)te-prem-ed-x360.html
Tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |