... ik heb zoiets van WTF, dat was in mijn tijd nog niet... is dit echt zo? Worden er tabellen bijgehouden met penislengtes van de jongens in de klas? Vind er vergelijkend vleeswarenonderzoek plaats in de kleedkamer voor de gymles? Worden de jongens met langste penis het eerste gekozen bij team-vorming?quote:90% van de jongens is (zeer) tevreden over de lengte van zijn penis. De grootte van de penis wordt door 1 op de 10 jongeren genoemd als reden voor populariteit op de middelbare school.
dat deed niemand bij mij op schoolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:02 schreef Crimyclown het volgende:
Jij douchte nooit na gym? Viespeuk!
Juist een reden om te douchen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef -K03N- het volgende:
[..]
dat deed niemand bij mij op school
kwam misschien wel door de gemengde kleedkamers
hahahaha xd xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef zodoenwedat het volgende:
In de eerste en de tweede moest je altijd na het gymmen douchen. Zodoende wisten we wel elkaars lengte ja xD
Of je het nou wil of niet, na 2 jaar heb je vast wel een keer die van een hokje naast je gezien.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:57 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij ons in de klas hadden jongens een keer ruzie over wie zijn penis langer wasHet werd zelfs een serieus gevecht waarna iemand naar een andere klas werd overgeplaatst
![]()
En nee, geen vmbo. Was gewoon op de havo![]()
Pics van de mentrix?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:52 schreef Nihonjin het volgende:
De eerste dinsdag van de maand meet de mentrix altijd de penislengtes op voor het eerste lesuur, zodat we precies weten hoe de zaken ervoor staan.
Voorzover sta ik onderaan het linkerrijtje in het klassement.
Andre: 14.5 cm in opgewonden toestand
Hans: 14 cm in opgewonden toestand
Arie: 12.5 cm in opgewonden toestand
Roy: 12.5 cm in opgewonden toestand
Willem: 11 cm in opgewonden toestand
Emre: 10 cm in opgewonden toestand
Jonathan: 9.5 cm in opgewonden toestand
Sam: 9 cm in opgewonden toestand
Laurens: 9 cm in opgewonden toestand
Vijay: 6.5 cm in opgewonden toestand
Ken: 6 cm in opgewonden toestand
Een doperwt is gewoon rond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:31 schreef verrektemongool het volgende:
Vroeger zat bij mij op school een jochie die altijd werd gepest om zijn pikkie.
Was niet groter dan een doperwt
Hoax, dit zijn te normale namen. Ik mis Alie, Asram, Kebabschotel en Fatima (omgebouwd)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:52 schreef Nihonjin het volgende:
De eerste dinsdag van de maand meet de mentrix altijd de penislengtes op voor het eerste lesuur, zodat we precies weten hoe de zaken ervoor staan.
Die laten zich niet meten. Die douchen ook nooit op de sportschool enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:58 schreef muhahaha het volgende:
Hoax, dit zijn te normale namen. Ik mis Alie, Asram, Kebabschotel en Fatima (omgebouwd)
Precies, volgens mij ben ik in een ander tijdperk geboren ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef Ancest het volgende:
Hmm, beetje raar dit, nooit van iemand geweten op school.
jullie meten elkaars piemels na de gymles?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef zodoenwedat het volgende:
In de eerste en de tweede moest je altijd na het gymmen douchen. Zodoende wisten we wel elkaars lengte ja xD
Of je het nou wil of niet, na 2 jaar heb je vast wel een keer die van een hokje naast je gezien.
Dat was een kleuterklas?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:52 schreef Nihonjin het volgende:
TS zit op een homoschoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Zelfs als je wel gaat douchen kan je er weinig van zeggen lijkt me. Tenzij iedereen met een stijve onder de douche staat
sneu zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:57 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij ons in de klas hadden jongens een keer ruzie over wie zijn penis langer wasHet werd zelfs een serieus gevecht waarna iemand naar een andere klas werd overgeplaatst
![]()
Dit na 10.000 jaar evolutie. Zo te zien is er nog niks veranderd! Huldequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:57 schreef GuitarJJ het volgende:
![]()
Ik heb China nog nooit een eskimo in het echt gezien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:15 schreef Hyundai het volgende:
Sowieso wordt er bij ons op school niet gedoucht na de gymles. En ik heb nog nooit iemand in de klas erover horen praten ( HAVO ).
Dus, artikel onterecht.
Chinese Eskimo's?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb China nog nooit een eskimo in het echt gezien.
Dus, eskimo's bestaan niet.
Klopt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb China nog nooit een eskimo in het echt gezien.
Dus, eskimo's bestaan niet.
Ja, ik wou eerst iets over chinezen typen en halverwege maakte ik er maar eskimo's van. Alleen staat dit nogal raarquote:
quote:
Of trotsquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:43 schreef Kabolter het volgende:
Mensen die hem opmeten zijn sowieso al twijfelaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |