Ik had het niet voor niets tussen aanhalingstekens staan, ik geloof niet dat wat hij de rest van het jaar deed nou zo gezond was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Extreem gezond is klaarblijkelijk een zeer relatief begrip
Exact mijn punt, zoals die jongen met zijn sport omging is gewoon ongezond, een weekend lang bloedsmaak nadat je kotsend uitgetrained bent. Zwaar over the top en waardeloos begeleid door zijn coach.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik had het niet voor niets tussen aanhalingstekens staan, ik geloof niet dat wat hij de rest van het jaar deed nou zo gezond was.
Zonder meer, ik wil ook wel eens sporten tot zulke extreme, maar om daar nou een gwoonte van te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Exact mijn punt, zoals die jongen met zijn sport omging is gewoon ongezond, een weekend lang bloedsmaak nadat je kotsend uitgetrained bent. Zwaar over the top en waardeloos begeleid door zijn coach.
het waren de omstandigheden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
triest verhaal eigenlijk. maar het was geen zelfmoord...
ik heb wel te doen met zijn ouders. hij was een ongeleid projectiel om op te voedden, maar toen ontdekte hij de roeisport waar hij zich in kon kanaliseren, dachten ze...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
het waren de omstandigheden!
Schopje tru
Je zegt het semi-grappig bedoelt, maar ik interpreteer het idd ook als zodanig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wel te doen met zijn ouders. hij was een ongeleid projectiel om op te voedden, maar toen ontdekte hij de roeisport waar hij zich in kon kanaliseren, dachten ze...
niet semi-grappig of grappig. constaterend. bloedserieus. ik begrijp je woordje 'maar'. subtiel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je zegt het semi-grappig bedoelt, maar ik interpreteer het idd ook als zodanig.
Nee, ik haat de sportschool ook maar vooral omdat het met sport niks te maken heeft, slechts met lichaamsbeweging, en je leert er ook niks, zeker niet sporten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Marouska het volgende:
Uit dit verhaal komt het op mij over alsof die gozer's uitingen van destructieve gedrag al jaren zijn geschaard onder de noemer 'alles geven voor de topsport', en dat het daar ook wel een beetje de mist in is gegaan: hoe frikkin' hard moet je wel niet roeien om een week lang een bloedsmaak in je mond te hebben, en waarom vond iedereen dat maar normaal? Dan spoor je toch niet helemaal? Of spreek ik nou teveel vanuit mijn sportschoolhatende 'gatver sporten is kut'-visie...?
Ten eerst is er een enorm groot verschil tussen sportschool (elke dag hetzelfde gewichtje tillen en daarmee denken gezond bezig te zijn) en echt sporten. Vooral op hoog niveau wordt er echt een hoop gegeven; ik ken wat mensen die op internationaal niveau bezig zijn en dan zijn dat soort taferelen echt geen uitzondering!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Marouska het volgende:
Uit dit verhaal komt het op mij over alsof die gozer's uitingen van destructieve gedrag al jaren zijn geschaard onder de noemer 'alles geven voor de topsport', en dat het daar ook wel een beetje de mist in is gegaan: hoe frikkin' hard moet je wel niet roeien om een week lang een bloedsmaak in je mond te hebben, en waarom vond iedereen dat maar normaal? Dan spoor je toch niet helemaal? Of spreek ik nou teveel vanuit mijn sportschoolhatende 'gatver sporten is kut'-visie...?
Zijn die boterhammen dan nog wel lekker? Beetje vreemde combi iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:34 schreef Viajero het volgende:
Trouwens, uit die verklaring van zijn ouders:
"Ze stonden uren met elkaar onder de douche, boterhammen etend en grappen makend."
Wat?
Is dit door de familie opgesteld en naar buiten gebracht of in een interview of wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:
De dood van een groot roeitalent;
Het is maandagochtend 26 juli als Martin Brühl (55) en Karin Anderson (52) op het punt staan om van Noorwegen naar Vlieland te gaan zeilen. Het belooft een prachtige dag te worden. De meubelontwerper en de enz...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |