geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef smegmanus het volgende:
Klagen terwijl dit al lang bekend is.
Kutklacht.
Precies, daarom zou ik er ook nooit 1 kopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef ultrakiller het volgende:
[..]
geen kutklacht , Apple is altijd klachtwaardig .
Blij wezen dat je geen early adopter bent is natuurlijk opscheppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Opscheppen met een veroudert telefoontje
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
idd, wtfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:12 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mag ik even klagen? Daar is Klaagbaak toch voor?
Ik vind het persoonlijk meer wtf dat jullie je laten trollen door de grootste troll op FOK!. Boeiend zeg.quote:
Ja maak het ding nog lomperquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef Hyundai het volgende:
Moet je er een case om doen. Die kun je gratis krijgen, achterlijk gladiool.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maak het ding nog lomperKun je er meteen zo'n tasje bij gaan dragen (zoals de meeste gebruikers al doen):
[ afbeelding ]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef retorbrapi het volgende:
Goed, TS heeft dus een iPhone 4. Met T-Mobile (tijdelijk). Mooi en leuk ding natuurlijk, het scherm is geweldig en vergeleken met m'n iPhone 3G is ie razendsnel, alleen.. DIE F*CKING DEATH GRIP! Serieus, ik ben linkshandig en ik hou 'm dus redelijk vaak in de death grip en dan zie ik m'n 3 streepjes gewoon naar 1 streepje gaan, en soms valt het bereik zelfs helemaal weg waardoor ik dus niet meer kan bellen of internetten! En daar betaal je dan 730 euro voor!![]()
Klacht: iPhone 4 death grip![]()
Verwachte reacties: Apple, iPhone
, TS
, retorbrapi
, Troll
Hahaha dat inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon achterlijk als je na al het nieuws over de deathgrip, zeker bij linkshandig gebruik, toch nog een iPhone 4 koopt. Sukkel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef TimKuik het volgende:
Owjah, wel ff m'n smiley promoten: [ afbeelding ]
Tsja, als je erbij wilt horen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef panjaboy het volgende:
TS is zo dom een Iphone 4 te kopen na alle slecht berichten![]()
Doe dan gewoon htc of blackberry
Precies, want dat is bij de BlackBerry niet het geval.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, als je erbij wilt horen...En het leuke is dat echte kenners je als noob zullen bestempelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |