Mijn dierlijke lusten botvier ik toch wel, daar heb ik heul geen vriendin voor nodig en dat zou jij moeten wetenquote:
Nee ik heb echt een hekel aan die achterbakse beesten.quote:
De hond die wij vroeger thuis hadden kon prima een hele dag alleen thuis zijn. Ook onregelmatig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:22 schreef Myraela het volgende:
Een hond heeft een regelmaat nodig. Met jou agenda is dat dus niet echt handig nee.
Kabels heb ik genoeg lopen hier, dus ook een konijn valt af. Of hij moet de hele dag in een hok en dat is ook zieligquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
Hond gaat niet lukken inderdaad.
Een konijn krijg je wel zindelijk en kan los lopen, mits je natuurlijk geen kabels oid hebt die het beestje stuk kan knagen.
Dat een hond goed alleen kan zijn betekent nog niet dat het ook tof is voor het beestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
De hond die wij vroeger thuis hadden kon prima een hele dag alleen thuis zijn. Ook onregelmatig.
Maargoed, zeker om met een pup onregelmatig te beginnen is al een verkeerde start, dus een hond gaat het niet worden in elk geval
Alpaca's zijn tof, zie google afbeeldingen.quote:
Das idd zielig, zo'n beestje moet de ruimte hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Kabels heb ik genoeg lopen hier, dus ook een konijn valt af. Of hij moet de hele dag in een hok en dat is ook zielig
Daarom neem ik er ook geenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat een hond goed alleen kan zijn betekent nog niet dat het ook tof is voor het beest
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alpaca's zijn tof, zie google afbeeldingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |