Hoeveel gig is die? Film is wat langer namelijk..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
Law Abiding Citizen duurt overigens een uur of 6 voordat ik hem binnen heb.
Nou ik probeer jou nou een beetje duidelijk te maken dat jou internetabbo 2x zo hoog is als die van ons en wij alsnog sneller downloaden voor een veel lagere prijs..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Bart het volgende:
Maar uiteraard haal je met nieuwsgroepen films sneller binnen. Maar ik kan ze niet sneller kijken, dus waarom betaal voor sneller binnenhalen, als ik er geen enkel voordeel uithaal behalve dat ik ze sneller binnen heb?
7.94GBquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoeveel gig is die? Film is wat langer namelijk..
Ik heb mijn dure abo ook niet voor de downloadsnelheid maar voor de uploadsnelheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou ik probeer jou nou een beetje duidelijk te maken dat jou internetabbo 2x zo hoog is als die van ons en wij alsnog sneller downloaden voor een veel lagere prijs..
OOK met de kosten van Eweka (die wij gezellig delen aangezien je 8 lijnen hebt en niet ip gerelateerd etc etc)
Nou, gefeliciteerd dus, je betaalt voor iets waar je niets aan hebtquote:
Wie gaat er überhaupt wachten op een filmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef lynda het volgende:
Nouwja duidelijk een groot verschil tussen wij met we gaan film kijken, downloaden de hele boel en kijken een half uur later een film..
Of idd 6 uur gaan wachten op een film..
Maarja wie ben ik dan
Ayca snapt hetquote:
Die heb ik gezien hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:46 schreef lynda het volgende:
Moet jij de volgende keer toch maar iets beter kijken naar de dvd kast Bart
Nee, want een smiley valt ook onder een zin, dus dan moet je alsnog een punt achter je smiley zetten.quote:
De 2e kast niet gezien dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Die heb ik gezien hoor. Maar die zijn niet gedownload...
Die film heb ik al binnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:50 schreef lynda het volgende:
[..]
De 2e kast niet gezien dus![]()
Maaruh nu gooi ik even eweka aan om een film binnen te slepen voor op mijn telefoon voor over drie kwartier
Inmiddels is de snelheid opgeschroefd en duurt het nog maar 3,5 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Bart het volgende:
Law Abiding Citizen duurt overigens een uur of 6 voordat ik hem binnen heb.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, want een smiley valt ook onder een zin, dus dan moet je alsnog een punt achter je smiley zetten..
Blijft me toch te lang duren voor de keren dat ik / wij perse iets direct nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Inmiddels is de snelheid opgeschroefd en duurt het nog maar 3,5 uur. Niet dat dat uitmaakt want ik ga hem toch pas over een paar weken kijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |