Chocolate cookies, appeltaart, je krijgt het nog drukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry te laat gezien, nogmaals zo lekker is die appeltaart ook weer niet. Komt er een keer een meeting maak ik zelf wel een appeltaart
Ik had vorig deel volgens mij post 26.000 geplaatst daar, dus daar moet ik net boven zitten nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:21 schreef lynda het volgende:
Dat zou ik nooit weten.. als het 1000 is geloof ik je en als er 10000 staat ook![]()
De meeste schreeuwers nu in FB zijn al die lui die het blijkbaar erg belangrijk vinden dat de hele wereld kan zien dat zij wel zoveel posts hebben
quote:
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:27 schreef lynda het volgende:
Fok verslaafde!!
Half 3... Weekenddddddddddddd hier![]()
![]()
![]()
Ook in salarisquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Je staat wel eenzaam op het rooster Bart
Wat?quote:
Wat ga je doen in jouw vakantieeequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Bart het volgende:
Ik heb ook vakantie zo, wel twee dagen.
Mijn ramen lappen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
Wat leuk![]()
Ik ben van plan iets zinvols te gaan doen vandaag, moet alleen nog bedenken wat..
Dat is alleen zinvol als ik betaald krijg..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn ramen lappen?
En wat ga je in het weekend dan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |