M@zzol Bartjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:34 schreef Bart het volgende:
Zo ik ga nog even Batman spelen en daarna naar bed dus ik spreek jullie morgen allemaal wel weer.
Keuze was Alkmaar of Amsterdam alleen op de dagen dat ik kan(eigenlijk mijn vriend) was Amsterdam handiger.quote:
Echt heel veel succes straks meissie!quote:
Dank je dat heb ik wel nodigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt heel veel succes straks meissie!
Heb je geoefend/geleerd?quote:
Nou dan moet het toch wel gaan lukken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
2 weken lang elke avond wel ja![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou dan moet het toch wel gaan lukken!
En je weet het he, altijd je eerste ingeving kiezen, bij twijfel niet een ander antwoord kiezen.
Nog even oefenen dan:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Javast wel.... Eerst zien dan geloven
Bah
100 km/p.uquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:07 schreef Bart het volgende:
Nog even oefenen dan:
[ afbeelding ]
Wat is de maximumsnelheid als je dit bord voorbij rijdt?
Nou, zie je wel dat je gaat slagen! 100% goed bij de oefening!quote:
Borden zijn ook niet echt de issues haha. Ennieweej, zit in de auto op weg naar A'damquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, zie je wel dat je gaat slagen! 100% goed bij de oefening!
Ik zal voor je duimen zo!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Borden zijn ook niet echt de issues haha. Ennieweej, zit in de auto op weg naar A'dam
Had ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
dankje! Ik ben gewoon een half uur te vroeg haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |