na de winter in de kast gegooid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mijn sloffen maar even zoeken. Die liggen natuurlijk weer ergens achterin de kast...
ik loop over het algemeen op blote voetenquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
na de winter in de kast gegooid?
Ja ik ook maar overal ligt behang op de grond en dat gaat dan zo plakken aan je voetenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik loop over het algemeen op blote voeten
Ja idd klussen FTW!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef MdMa98 het volgende:
Hallo iedereen. deeltje 13 alweer!
Had het niet beter "waar we nog steeds klussen" kunnen heten ?
doe ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook maar overal ligt behang op de grond en dat gaat dan zo plakken aan je voeten
[..]
Ja idd klussen FTW!
Gaan jullie morgen allemaal voor me duimen?
Dat magquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart, mag ik je een keer verblijden met een glas quadrippel trappistenbier?
En ik danquote:
Ja natuurlijk! Je gaat het gewoon fixenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Gaan jullie morgen allemaal voor me duimen?
Waarom in Amsterdamquote:
Erwin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:28 schreef MdMa98 het volgende:
Wacht ff... wie is nou die baas op de foto?
Laat ze naar de opgravingen kijken. kost geen drol.quote:
Als je ritselt dat moeders betaalt, dan kun je gratis naar het biermuseumquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:29 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Laat ze naar de opgravingen kijken. kost geen drol.
En dan wel een schedel meepikken al souvenier he..
Arno toch ook mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
morgen toerist uithangen in eigen stad. mijn moeder en broer komen langs
Dan kan 'ie van het bespaarde geld meteen mij terugbetalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je ritselt dat moeders betaalt, dan kun je gratis naar het biermuseum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |