Dennis Weening en Sabastiaan Labrie hebben ook meegedaan met Wie is de Mol?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Leuk![]()
Al valt het me wel op dat sommige mensen blijkbaar graag aan dit soort dingen mee doen. Regina Romeijn zat vorig seizoen in Wie is de Mol? en Kim Feenstra heeft meegedaan aan 71 graden Noord (en dat was inderdaad best een bikkel).
Daar heb je gelijk in! Die laatste was ik al vergeten, de eerste had ik zo gauw even niet opgemerkt toen ik gauw het rijtje doornamquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dennis Weening en Sabastiaan Labrie hebben ook meegedaan met Wie is de Mol?
Wat is het verschil precies? Ik heb Bobo's in the Bush nooit gezien, namelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik las elders dat ze dit al eerder wilden doen, maar dat er toen geen of amper BN-ers te vinden waren die dit wilden op deze manier. Het moet namelijk op geen enkele manier op Bobo's in the Bush gaan lijken.
Ik heb van Bobo's amper iets gezien, ik kan me alleen herinneren dat Viola Holt of Bonnie StClaire (of allebei...) toen liepen te janken dat ze hun carmenset niet mee mochten tijdens hun jungletochtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is het verschil precies? Ik heb Bobo's in the Bush nooit gezien, namelijk.
Ze hebben nu best een aardig rijtje
Die gedachte kwam ook in mij opquote:
Je hebt niet goed gezochtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik kon er nog geen topic over vinden, of heb ik niet goed gekeken?
Zag er net een preview van op tv, zag er eigenlijk best heel leuk uit. Ruzies, enzo
Die zag ik later wel idd, maar het gaat over BN-ers, dan hoort ie toch zeker ook in SHOquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gezocht![]()
Expeditie Robinson 2010 #1 - Met een (minder) leuke VIP-serie
Maar dat staat in TV, ik weet niet waar Exp. Robinson normaal staat.
Hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zag ik later wel idd, maar het gaat over BN-ers, dan hoort ie toch zeker ook in SHO
Leuk toch, dan weten we nu vast wie er de eerste snotteraar gaat zijn op dat eilandquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef hexje het volgende:
Waarom doet in godsnaam Maxim Hartman mee? Bij Peking Express zat hij de hele tijd te jammeren en had hij heimwee. Maxim Hartman
Over WIDM gesproken.... dit is lang niet altijd het geval!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:41 schreef ivetje het volgende:
Ik dacht hetzelfde over maxim! Die heeft bij peking express vips gewoon guido weijers erbij genaaid. Guido wilde graag verder, maar maxim gaf op en guido moest daardoor noodgedwongen ook stoppen omdat het een team was. Vreselijke zeikerd vond ik het daar!
En idd, sommige mensen lijken alleen maar in dit soort dingen op de komen dagen. Regina helemaal, want die zat ook in peking express en idd in widm.
Maar goed, ben benieuwd! Ik vind expeditie robinson altijd een erg leuk programma. Jammer dat het op donderdag komt. Ben er nooit op die tijd, dus wordt opnemen!
Overigens blijven de mensen die eruit gaan net zolang weg als de rest. Dat is ook zo bij widm. De afvallers vieren gewoon lekker vakantie in een hotel daar in de buurt. Zo komt er dus niemand eerder terug en kan je daar niets uit afleiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 11:46:59 ]
Ik ga wel even kijken, komt nu!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie trouwens net dat er vanavond om 21.25 op RTL 5 een vooruitblik van ER is, dus voor de geïnteresseerden.
Ik vind altijd dat ER al genoeg gebruik maakt van vooruit- en terugblikken, dus ik kijk donderdag wel gewoon!
Verzorg jij dan de samenvatting in dit topic straks?quote:
Niet aan toe te voegen?quote:
Je doet het haske goed. Hoef ik niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet aan toe te voegen?Jij kijkt ook toch?
Oh ja:
- Belgische Antony wordt de Vlaamse Johnny Depp genoemd.
- Miss België Tatjana zal blijven denken aan het feit dat mensen haar op tv bekijken.
En nu reclame
En die Sergio maar 'uhuh... uhuh... ja maar... uhuh'quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
Ja, die met het is hier geen vakantie dus doe niet zo gezellig want laten we in stilte lijden, dat is en ik herhaal de enige weg naar onze verlossing. En verlos ons van de Römers, amen.
Nou!quote:Wat veel tetten hè, Greys?
Hm, ik heb hem ook niet gezien. Misschien net ff niet opgelet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 03:14 schreef Greetings het volgende:
Heb ik iets gemist of zat Dennis Weening niet in deze intro aflevering?
Die van jou was gewoon afgeleid door de borsten van de blonde in de bruine bikini.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
Aha!
Zie, ik zei gisteren al dat ik Dennis () niet gezien had, maar hier beweerde Man stellig van wel.
Misschien valt ie wel in voor die slome, hoeheetie.
Maxim! Want dat was ook al zo'n watje tijdens Peking Express
Ja hè, they were moving like Michael Jackson.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Nou!Dat Belgje met het korte blonde haar... amai! Die waren echt ook nog geloof ik!
Hmmmmmmzquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou was gewoon afgeleid door de borsten van de blonde in de bruine bikini.
Voel je weer wat?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè, they were moving like Michael Jackson.
Ook geen Dennis gezien.Ja, bij sytycd wel dus toen leefde hij nog. Misschien kunnen we een onderzoek starten, Agatha.
Niet lezen als je geen voorinformatie wilt!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
- John van Lottum stond bekend als enfent terrible. Ruzie met Maxim in preview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet lezen als je geen voorinformatie wilt!Lijkt me ook geen winnerstypeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog het meest benieuwd naar Maxim, die gaat denk ik een hoop irritatie opwekken. En Kim is natuurlijk ook niet voor de poes.
Lurf is the message and the message is Lurf
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet lezen als je geen voorinformatie wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doe ik dat dan toch
Screw them.
We're going home.
Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
omdat je een nieuwsgierig aagje bent.
Leuk om naar zo een gescript programma te kijken waar alles nep is en de uitslag al bekend is geworden via deze spoiler/site.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson, dat 2 september start , is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de uitputtende strijd met elkaar én de elementen aan te gaan.
Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze drassige kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland.
Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan.
[ afbeelding ]
Presentatie is in vertrouwde handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen.
Uitzending: RTL 5, wekelijks vanaf donderdag 2 september, 20.30 uur.
Bron
Het is natuurlijk ook een stuk minder sinds George Clooney gestopt isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:47 schreef LostFormat het volgende:
Vond ER vroeger altijd wel tof maar wegens het altijd vergeten van tv uitzendingen heb ik het de laatste jaren niet meer echt gevolgd. Maar dit klinkt tof. Moet het maar weer eens gaan kijken.
Huuuu, wat een ráre meidquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef Noek het volgende:
Ja, die met het is hier geen vakantie dus doe niet zo gezellig want laten we in stilte lijden, dat is en ik herhaal de enige weg naar onze verlossing. En verlos ons van de Römers, amen.
Samenvatting Greys volstaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef ry4life het volgende:
Oh wacht dat is vandaag he !![]()
Helemaal vergeten tot ik dit topic weer zag, heb die speciale aflevering van zondag nog opgenomen staan is het de moeite waard om te kijken? Anders lees ik alleen ff de samenvatting
Ah dankjequote:Op donderdag 2 september 2010 16:57 schreef nienja het volgende:
[..]
Samenvatting Greys volstaat.![]()
Je kan ook de uitzending versneld kijken.
Heuj, zit geen mensen uit mijn topique weg te lokken!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:13 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik ga straks wel hier verder, anders wordt het te verwarrend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj, zit geen mensen uit mijn topique weg te lokken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf wel in dit topic! Maar niet voor de slowchat! Anders moet dat steeds dubbel!
Heb je nu een hele erge hekel aan mij?
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
Kwam ik echt zo streng over ja?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ik blijf wel in dit topic! Maar niet voor de slowchat! Anders moet dat steeds dubbel!
Heb je nu een hele erge hekel aan mij?
Haha, ik had wel door dat je niet echt boos wasquote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwam ik echt zo streng over ja?
( Woeiiii!![]()
)
Nee hoor, zelf weten. Ik ga na afloop hier lekker klagen over Biatch Römer denk ik
Dat gegodver idd de hele tijd.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Knipoogje het volgende:
Sergio
Ik lig nu al in een scheur om die gast!
"SLEUTEL IN HOLTE IN DE ROTS? GODVER DE GODVER DIT HELE EILAND IS EEN ROTS"
Geen idee, het zag er niet best uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:16 schreef tessie het volgende:
Wat had die blonde vrouw nou voor pukkel ding boven haar lip??
Ja, ik kon alleen maar naar dat ding kijken als zij in beeld wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:16 schreef tessie het volgende:
Wat had die blonde vrouw nou voor pukkel ding boven haar lip??
Ja, dat was cute!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
Neem een cracker en bewaak 'm met je leven!
Kim.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was cute!
En die Sergio, ik heb me echt kapot gelachen om zijn getier tegen zichzelf als er iets niet lukte.
Amai man, Sergio, mietje Janet!
Holletje in een rots? Holletje in een rots?????? Het is hier godverdomme alles rots!
Ohja, Janet!quote:
Ik vond het ook grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, Janet!
Dat stukje van Sergio 'zij werken hard, ik ga lekker in zee liggen, ik ben niet voor niets team captain', dat was gewoon een beetje spotten en de draak steken volgens mij, toch? Ik zag dat er in het ER topic in TV nogal op gefoeterd werd, maar ik vond het wel kostelijk
Oh en die Depp-lookalike viel nogal tegen in bewegende versie.
Dan zou ik liever op een onbewoond eiland zitten met meneertje Labrie
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het ook grappig
Sowieso is dat nu al mn favo team, het dikkerdjes team
Ik vind meneer Labrie zn tattoo nogal... afzichtelijkMaar verder niks mis mee!
Ben benieuwd hoe lang de Belgische met tieten en schurftvlek het vol gaat houdenHet zag er niet goed uit in de voorstukjes. En volgende week Dennis ook erbij, leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |