AH zelfs tot 22:00quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Winkels zijn open tot 21.00 uur (Supermarkten).
Nee want ik ben al laat met eten koken en lasagne duurt wel even in de oven.quote:
Ga toch weg man! Het is pas 16.49 uur. Je hebt zat tijd en desnoods eet je wat later.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee want ik ben al laat met eten koken en lasagne duurt wel even in de oven.
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
AH zelfs tot 22:00TS is gewoon lui
En je moet uiterlijk 17.00 uur eten omdat je anders raar gaat doen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee want ik ben al laat met eten koken en lasagne duurt wel even in de oven.
Broodrooster erbij, veel soorten beleg, kopje thee, prima hoor.quote:
Die van de C1000quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Paxcon het volgende:
Koop gewoon zon kant en klare bak lasagna?
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:49 schreef Paxcon het volgende:
Koop gewoon zon kant en klare bak lasagna?
Klopt inderdaad maar dat komt door mijn vader, hij komt dan thuis van werk en verwacht dan dat het eten klaar is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die per sé om 5 uur moeten avondeten omdat anders hun dagelijks ritme in de war raakt![]()
Daar dacht ik ook aan:')quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:22 schreef WalterSobchak het volgende:
Ging jij niet wandelen in Salou met je zusje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad maar dat komt door mijn vader, hij komt dan thuis van werk en verwacht dan dat het eten klaar is.
Maar binnekort maakt dat eventjes niet uit, want hij gaat dan een maand zeevissen in Thailand en dan eet ik iedere dag wat ik zelf wil.
"Zeevissen in Thailand"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef guapo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad maar dat komt door mijn vader, hij komt dan thuis van werk en verwacht dan dat het eten klaar is.
Maar binnekort maakt dat eventjes niet uit, want hij gaat dan een maand zeevissen in Thailand en dan eet ik iedere dag wat ik zelf wil.
Dit dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:22 schreef kickert het volgende:
En je bent te autistisch om melk te lenen bij je buren?
Ga naar je buurmeisje en leen een pak melk1![]()
Bon Appetit
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:22 schreef kickert het volgende:
En je bent te autistisch om melk te lenen bij je buren?
Ga naar je buurmeisje en leen een pak melk haar1![]()
Bon Appetit
Dat scheelt per plek hier maar tot 20.00 uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
AH zelfs tot 22:00TS is gewoon lui
Kom jij toevallig van de kant van Drenthe? Aan je woordkeus te zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef guapo het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat het erg vervelend is als je iets vergeet te kopen wat je eigenlijk echt nodig bent
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef guapo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |