100k?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Inderdaad, en gedacht hebben aan isolatie rondom. Zo niet, dan kan je daar met je jas gaan zitten.
Een van de grote problemen tegenwoordig met zulke kerken tijdens kerkdiensten; verwarming aan en je zo ongeveer failliet stoken of iedereen met een jas aan laten zitten.
Stoken kost véél geld. Hier:
[ afbeelding ]huist de faculteit Bouwkunde waar ik studeer. Gok 'ns wat het verwarmen kost per jaar?
Ik heb gelezen in een krantje van de faculteit dat het iets meer is:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
100k?
Ongeveer net zoveel als het meubilair gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist ja....![]()
En dat meubilair heb je gelijk ja, zit wel lekker though...
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen in een krantje van de faculteit dat het iets meer is:750.000 ekkies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juist ja....![]()
En dat meubilair heb je gelijk ja, zit wel lekker though...![]()
ze zullen er zeker een aardige plantage op na houden in de kelder..
je hebt gelijk (het was al laat, of vroeg zo je wilt).quote:Op donderdag 16 december 2010 06:24 schreef Gaoxing het volgende:
Weet je zeker dat je dat in dit topic wilde posten, GeenWijn? Dit is het kwijltopic, en volgens mij zijn er niet heel veel mensen die kwijlen van een hoogslaper in de woonkamer
Nou, vroeger namen mensen zelf een voetenbankje mee waar wat gloeiende kooltjes inzaten om de voeten te warmen in de kerkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
Een van de grote problemen tegenwoordig met zulke kerken tijdens kerkdiensten; verwarming aan en je zo ongeveer failliet stoken of iedereen met een jas aan laten zitten.
Mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
(schopje!)
Een pandje wat ik persoonlijk echt schitterend vind - euhm, pandje? Het is een komplete kerk!
(dus geen appartement zoals je zo vaak ziet)
[ afbeelding ]
En de inrichting... strak design (persoonlijk vind ik de combinatie oud pand met strak design helemaal geweldig)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gecombineerd met authentieke details, waaronder prachtig origineel glas-in-lood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En verdorie, zelfs de ligging is briljant - vlakbij het centrum van Utrecht, aan de Bemuurde Weert aan het water!
[ afbeelding ]
Tsja, geen wonder dat dit fijne pandje dan ook een dikke twee miljoen kost.
Te koop bij de architect verantwoordelijk voor het geheel. Kennelijk is-tie wel een goeie...
Alhier: http://www.funda.nl/koop/(...)emuurde-weerd-oz-56/
Verkeerde topic? Of is dit echt je droomhuis?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Zwolsboy het volgende:
Amateurtje
[ afbeelding ]
link :
http://www.funda.nl/koop/(...)westerveldstraat-20/
Verder beetje erg overpriced gezien je dit van de woningbouw kunt kopen voor 159.000 euro...
Ik vind de vorm van het dak erg mooiquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:54 schreef Zwolsboy het volgende:
Amateurtje
[ afbeelding ]
link :
http://www.funda.nl/koop/(...)westerveldstraat-20/
Verder beetje erg overpriced gezien je dit van de woningbouw kunt kopen voor 159.000 euro...
Jij bent snel tevreden met een droomhuisquote:
Da's niet mijn droomhuis hoor. D'r zitten niet eens paardenstallen bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden met een droomhuis
Lees de TT en de OP nog een goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit is toch opmerkelijk fotos van funda?
Vreemde dingen die je ziet enzo?
Zie ik in voorgaande delen enzo bijv een ranzige keuken of juist een hele mooie.
Als je een appartement aan Central Park koopt dan heb je die villa in de heuvels van LA alquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:08 schreef ufopiloot het volgende:
Geen Funda, maar wel een leuke vraag denk ik. Wat heb je liever, een villa in de heuvels van LA, waar je zelfs vanuit je zwembad uitkijkt op de oceaan en downtown LA, voor 3,5 miljoen. Of een appartementje aan Central Park voor bijna TIEN keer zoveel?
http://www.trulia.com/pro(...)Los-Angeles-CA-90046
vs
http://www.trulia.com/pro(...)-W-New-York-NY-10023
Dat wou ik zeggen, mensen die een van de twee kunnen betalen hebben vaak de ander ook wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je een appartement aan Central Park koopt dan heb je die villa in de heuvels van LA al
Ik heb hem al eens voorbij zien komen, daar kan je mooi auto's door de ruit heen rijden ;-)quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
Niet van Funda maar wel de Amerikaanse versie van Funda:
The Ben Rose house:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor $1.650.000 is ie voor jou!
Ferris Bueller's Day Offquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens voorbij zien komen, daar kan je mooi auto's door de ruit heen rijden ;-)
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik alleen de stal wel graag willen hebben. Daar heb ik wel genoeg aan.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
Kickje, naar aanleiding van posts in het andere Funda topic.
Dit mooie stulpje in Enschede voor het schamelijke bedrag van ¤2.100.000:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No thx, dat lijkt net een stay & go motelquote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik alleen de stal wel graag willen hebben. Daar heb ik wel genoeg aan.
Jij bent óf knotsgek óf je snapt de TT niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
Niet meer als ik klaar ben met de inrichting en mijn stukje land eromheen heb aangepakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
No thx, dat lijkt net een stay & go motel
idd, het is wachten op de eerste nieuwe notariswoningquote:Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij bent óf knotsgek óf je snapt de TT niet.
Zegt het woord 'kitsch' je iets?
Ik heb veel erger gezien hoor. Ik vind dit eerlijk gezegd nog wel gaan. Maar jij mag natuurlijk ook iets posten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, het is wachten op de eerste nieuwe notariswoning
Kwestie van smaak, ik vind het fantastischquote:Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is niet het topic voor huizen die je 'wel vindt gaan'. Zeker niet als dat een kitscherige boerderettes is.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb veel erger gezien hoor. Ik vind dit eerlijk gezegd nog wel gaan. Maar jij mag natuurlijk ook iets posten.
Kreng stata nu nog steeds te koop en inmiddels onder de 2 mio gezakt... Grappig, ik pak even een paar pages terug van dit topic , ein d2010 en die huizen staan er nog steeds te koop.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is al voorbij gekomen.
Opmerkelijk mooie foto's van Funda #1
Desalniettemin heel gaaf.
Ik vind zo'n bospadachtige weg wel mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha met je Bed&Breakfast zeker. Lekker in de schaduw van dat grote huis.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet meer als ik klaar ben met de inrichting en mijn stukje land eromheen heb aangepakt.![]()
Dan wil je bij mij op vakantie komen.
Zo op het eerste gezicht erg mooi en leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
The Ben Rose house:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik van jouw huis een dragende gevel weghaal lazert het ook in elkaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht erg mooi en leukmaarrrrrr..... zaag de poten/steunen weg en alles valt weg. Dus praktisch bij stormen oid,nou,nee.
Heel erg tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
The Ben Rose house:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D'r mag een flinke storm komen om een staalskelet woning in elkaar te laten lazeren. Zeker op die locatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
Zo op het eerste gezicht erg mooi en leukmaarrrrrr..... zaag de poten/steunen weg en alles valt weg. Dus praktisch bij stormen oid,nou,nee.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik van jouw huis een dragende gevel weghaal lazert het ook in elkaar.
Zeker. Die glazen gevels i.c.m. met dat uitzicht en de historie, 3xquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |