Ik denk dat Wickedangel het wel weet, die heeft wel verstand van muziek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef peaceman het volgende:
Ah ik herkende hem al niet zonder blaasinstrument..
Maar nu is het duidelijk.
Good for WA... ik vind muziek gewoon mooi of niet mooi..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Wickedangel het wel weet, die heeft wel verstand van muziek.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik luister nooit naar de cd's die ik heb, ik lees alleen de boekjes die bij de cd zitten.
Good point.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe moet ik anders aan die boekjes komen?
Ja, alles staat bij mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar op zich wel handig om muziek te rubriceren als mooi en niet mooi. Heb je op die manier ook je collectie geordend?
Precies. En als het onverhoopt geen mooie cd blijkt te zijn, dan komt ie in het vakje: Diaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Hartstikke handig, als je een mooie cd wil opzetten hoef je niet te zoeken.
Hun cd's staan dan tegenwoordig ook in de bakken niet mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef peaceman het volgende:
Funkadelic is wel leuk ja.. geen cd van
Mooie soul is leuk, net als goede R&B, maar dan niet wat ze tegenwoordig onder R&B zetten..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hun cd's staan dan tegenwoordig ook in de bakken niet mooi
RnB & Soul
Goede soul vind je tegenwoordig meestal op de jazz-afdeling en RnB is geen R&B.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie soul is leuk, net als goede R&B, maar dan niet wat ze tegenwoordig onder R&B zetten..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. En als het onverhoopt geen mooie cd blijkt te zijn, dan komt ie in het vakje: Diaan.
Breng haar niet op verkeerde ideeen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer voor de grap al zijn cd-tjes in de verkeerde doosjes stoppen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer voor de grap al zijn cd-tjes in de verkeerde doosjes stoppen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:het was erg leuk. Mooie camping, mooie caravan, mooie omgeving, redelijk weer, zeer indrukwekkende dingen gezien: Pointe du Hoc, Arromanches, Arromanches 360 graden Amerikaanse begraafplaats en de Duitse begraafplaats. Verder zijn we ook nog een middag wezen winkelen in Caen en zijn we naar een safaripark geweest. De rest van de dagen een beetje doorgebracht op de camping... wat zwemmen en nietsen. Het was heerlijk. Alleen de laatste dag voordat we weg zouden gaan, was het erg slecht weer. Toen hebben we 's middags de boel ingepakt en zijn gaan rijden. Zo waren we van dinsdag op woensdag 's nachts om 1 uur thuis... gisteren dus erg druk geweest met uitpakken, wassen, boodschappen doen en familie bezoeken. En bijkomen...
![]()
Een paar foto's volgen later...
Ja hè. Twan is belachelijk bruin.... staat hem wel heel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke foto's, Diaan. Je kunt wel zien wie er twee keer op zomervakantie is geweest
Hij is gelijk een stuk blonderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè. Twan is belachelijk bruin.... staat hem wel heel goed.
Dankjullie wel!!
Yeps.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is gelijk een stuk blonder
Lennon in z'n Beatles-shirt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Wij waren in Caen in een sportwinkel, toen had hij dat shirt aan en ze waren helemaal weg van hem. Toen ik vertelde dat hij Lennon heet, geloofden ze me eerst niet. En het ging van verkoopster naar verkoopster... ze wilden hem wel een dagje hebben voor ¤ 200,=
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Wij waren in Caen in een sportwinkel, toen had hij dat shirt aan en ze waren helemaal weg van hem. Toen ik vertelde dat hij Lennon heet, geloofden ze me eerst niet. En het ging van verkoopster naar verkoopster... ze wilden hem wel een dagje hebben voor ¤ 200,=
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hadden jullie makkelijk de vakantie terug kunnen verdienen. Je ziet bij Lennon ook op foto's dat hij zichzelf goed bezig kan houden, trouwens.
Dat zegt wel iets over hem. Dat soort kinderen vinden heel veel dingen reuze-interessant om naar te kijken en proberen te begrijpen. Nadeel daarvan is dat het zo maar kan dat hij later in de schoolklas het spinnetje in de vensterbank minstens zo interessant vindt als de juf of meester voor de klas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
En ja, dat kan hij inderdaad heel goed.
"Ober. Ik wacht al een tijdje op m'n bier."quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon en zn vingertje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ober. Ik wacht al een tijdje op m'n bier."
Ja, die kans zit er denk ik wel in.... nou ja, dat zien we over 2,5 jaar welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over hem. Dat soort kinderen vinden heel veel dingen reuze-interessant om naar te kijken en proberen te begrijpen. Nadeel daarvan is dat het zo maar kan dat hij later in de schoolklas het spinnetje in de vensterbank minstens zo interessant vindt als de juf of meester voor de klas.
quote:
Het is juist een hele mooie eigenschap, ze moeten er alleen wel een beetje oog voor hebben op scholen. Zulke kinderen worden te vaak voor lui en ongeconcentreerd versleten terwijl ze vaak heel veel potentie hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er denk ik wel in.... nou ja, dat zien we over 2,5 jaar welvoor nu is het nog erg leuk en zo anders als Twan... Twan was veel minder op ontdekkingstocht.
Tegenwoordig houden scholen de ontwikkelingen wel goed bij. Tenminste bij Twan vind ik dat ze dat heel goed doen... daardoor blijft hij het ook leuk vinden op school, anders wordt het veel te saai. Komend jaar gaat hij rekenen in groep 6 ipv groep 5, dat is te makkelijk voor hem. Dit is al vanaf groep 1 gedaan.. steeds uitdagingen voor hem zoeken. Ik ga ervan uit dat het met Lennon ook wel goed zal komen, al zal hij waarschijnlijk naar een andere school gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is juist een hele mooie eigenschap, ze moeten er alleen wel een beetje oog voor hebben op scholen. Zulke kinderen worden te vaak voor lui en ongeconcentreerd versleten terwijl ze vaak heel veel potentie hebben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb ik gemaakt...
Hij is ook wel erg fotogeniek hoor.
Stokbrood vond ie ook lekker:
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Ja, dat doet hij al heel gericht. Ik hoorde op het consultatiebureau dat ze dat pas hoeven te kunnen als ze 2,5 jaar zijn... en hij doet het met links...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ha, dat voetbalfilmpje. Uitgebreid de bal neerleggen en in één beweging door tegen de bal aanlopen/schoppen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, het zijn filmpjes. Ik vond de foto's al zo slecht geworden.
Ja, dat is erg snel gegaan. Hij loopt nu nog geen 4 maanden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef wyccie het volgende:
Hij beweegt al erg goed.
Het leek nog niet eens zo lang geleden dat hij nog maar ging staan, en nu loopt, klimt en rent hij als de beste.
Heel stabiel en zeker idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef wyccie het volgende:
Hij beweegt al erg goed.
Het leek nog niet eens zo lang geleden dat hij nog maar ging staan, en nu loopt, klimt en rent hij als de beste.
Ik las het vandeweek. Beste knal geweest....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurde hier van de week op nog geen kilometer afstand. Dat was een flinke klap, het huis stond te trillen op z'n grondvesten. Zo'n gepantserde auto is nog best stevig, kennelijk.
Dit model wel. Worden standaard vanaf fabriek gepantserd geleverd. Daar is een steeds grotere markt voor, helaas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:59 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of je in Nederland een gepantserde auto kant-en-klaar kunt kopen.
Eigenlijk is het toch handig? Niet voor dit soort criminele doeleinden, maar als veilige auto bij ongelukken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit model wel. Worden standaard vanaf fabriek gepantserd geleverd. Daar is een steeds grotere markt voor, helaas.
Nou ja, ik wilde het net zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien Roy toch niet geraden wordt:
Bij aanrijdingen zijn ze waarschijnlijk zelfs minder veilig. Als de carrosserie minder vervormt bij een aanrijding, minder indeukt om de klap op te vangen moet je dus als passagier meer energie van de klap opvangen. Ook qua weggedrag en bij het remmen zijn ze slechter omdat ze veel zwaarder zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het toch handig? Niet voor dit soort criminele doeleinden, maar als veilige auto bij ongelukken?
Ja, vastquote:[..]
Nou ja, ik wilde het net zeggen.
Oh ja, een harmonica-auto is veilig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij aanrijdingen zijn ze waarschijnlijk zelfs minder veilig. Als de carrosserie minder vervormt bij een aanrijding, minder indeukt om de klap op te vangen moet je dus als passagier meer energie van de klap opvangen. Ook qua weggedrag en bij het remmen zijn ze slechter omdat ze veel zwaarder zijn.
Eigenlijk niet.quote:Ja, vast
Moah. Dat bij Seinfeld wordt op een synthesizer gespeeld en is simpeler te spelen dan wat meneer in de video doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor aan het begin het deuntje van Seinfeld.
Je gaat weer naar Living Colourquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef brother52 het volgende:
Dat moeten ze morgenavond dan wel even wat beter doen.
Aan het begin was zelfs de microfoon voor de trompet niet ingeplugd, zo bleek. Komt er zo'n te ouwe, ongeïnteresseerde klojo van een geluidsman het podium op die de plug met een enorme knal in de box prikt en kijkt daarna een beetje spottend naar Roy alsof-ie wil zeggen "ja, als ie niet ingeplugd is doet-ie het niet hè?" Ja, lul! Wie moet er ook alweer vlak voorafgaand aan het optreden nog even alle microfoons bij langsgaan voor een laatste check?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:45 schreef wyccie het volgende:
Dat is erg zonde. Voor zowel de artiesten als het publiek.![]()
Er is toch altijd zoiets als een sound check?
Wyccie is aan het feestenquote:Ik was met de Vierdaagsefeesten bij een optreden van 2 jonge artiesten, en daar stond het één en ander ook niet goed afgesteld. De gitaar wilde niet harder en er knapte zelfs een snaar, de extra snaren en reservegitaar was ook even kwijt. Ging niet helemaal vlekkeloos, maar ze deden het wel heel leuk.
Parliament en Funkadelic waren van oudsher twee bands met nogal wat overlappingen qua bezetting, van George Clinton. De één wat meer op funkrock geïnspireerd dan de andere. Tegenwoordig is het één geheel maar willen ze ook nog wel eens met Bootsy optreden onder de naam P-Funk Allstars. Vorig jaar heb ik 31 mensen geteld op het podium. Dit jaar was het door de dood van Diaperman wat soberder met een mannetje of 16 of zo, maar wederom zeer sterk en strak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:15 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel mensen/bands etc. zitten er in dat Parliament-Funkadelic gedoe?!
Zo ziet het er ook wel uit maar "there's more to it than that"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:29 schreef wyccie het volgende:
Het klinkt als een stelletje halve garen.
Leuk. Als het eten maar niet te funky is. Ik ga zo maar weer eens zonder eten op m'n bedje liggen. Ik heb al een paar dagen een beetje koorts, voel me niet echt ziek of zo, alleen maar koortsig.quote:
Ja, ik moet wel, anders gaan ze zich nog afvragen of ik ziek ben of zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat weer naar Living Colour![]()
Leuk met Doug Wimbish.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel, anders gaan ze zich nog afvragen of ik ziek ben of zo.
Beterschapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leuk. Als het eten maar niet te funky is. Ik ga zo maar weer eens zonder eten op m'n bedje liggen. Ik heb al een paar dagen een beetje koorts, voel me niet echt ziek of zo, alleen maar koortsig.
Hij is wel het meest sympathiek van de 4.quote:
En een Stonequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is wel het meest sympathiek van de 4.
Wat een leuke filmpjes en foto's. Ik vind vooral deze schattig, al staat peaceman eropquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leuke filmpjes en foto's. Ik vind vooral deze schattig, al staat peaceman erop
Ik wil ook naar Normandië!Ik zet het op de lijst.
quote:
Ik zag het ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Zsa Zsa Gabor. Niks veranderd, dankzij een fijne plastisch chirurg.
Zsa Zsa Gabor heeft haar laatste sacramenten ontvangen. De Hollywoodlegende liet zondagochtend een priester afreizen naar een ziekenhuis in Los Angeles, schrijft de Los Angeles Times. Gabor is vrijdag weer opgenomen, ditmaal had de 93-jarige pijn op de borst en zijn twee bloedproppen verwijderd.quote:
Waarom was je nu weer geband?quote:
Hoeveel invloedrijke muzikanten ken je? Deze man ken je zéker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:37 schreef tong80 het volgende:
Met die hint kan ik niks.
Ik ken er veel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeveel invloedrijke muzikanten ken je? Deze man ken je zéker.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:46 schreef tong80 het volgende:
Dan ga ik voor meneer Osterberg aka Iggy.
Erg prettig. Burning Spear staat vooral bekend om z'n ellenlange nummers waar je lekker op weg kan spacen. Dat is gister aardig gelukt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef tong80 het volgende:
Hoe was het concert ?
En mis je de hash-lucht niet ?
Vanavond moet je natuurlijk wel vroeg naar bed, anders ben je morgen niet fit genoeg om een boek aan pyl te verkopen.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Erg prettig. Burning Spear staat vooral bekend om z'n ellenlange nummers waar je lekker op weg kan spacen. Dat is gister aardig gelukt.
Hoewel het verboden is om te roken in Paradiso en ze gister weer allemaal nieuwe waarschuwingen opgehangen hadden, houdt niemand zich daaraan. Er wordt bij reggae-concerten niet eens gecontroleerd of tegen opgetreden. Zou ook kansloos zijn, je kunt moeilijk het halve publiek op straat zetten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond moet je natuurlijk wel vroeg naar bed, anders ben je morgen niet fit genoeg om een boek aan pyl te verkopen.
Even nagekeken.... en yeps, hij treedt vanmiddag om 15:30 uur op!! Peace is erbij denk ik.. ik niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Iggy Popniet qua uiterlijk maar wat is die man nog goed in optreden... wat een een energie...
[img]Burning Spear komt volgens mij ook op Lowlands of niet?[/img]
Goedemorgen![]()
Wromnie?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Even nagekeken.... en yeps, hij treedt vanmiddag om 15:30 uur op!! Peace is erbij denk ik.. ik niet.
Twan is dit weekend bij ons en heb geen oppas voor een heel weekend voor 2 kinderen... mn moeder vindt 1 dagje prima... maar niet 3. Twan wil niet naar de ouders van Peace... Lennon zou wel kunnen. Misschien volgend jaar als Twan bij zn vader is, ga ik weer mee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wromnie?
Hiernaast bij de buren zijn ze nog steeds druk doende om Hannah Höch te raden.
Ach, morgen regent het toch de hele dag. Dan ben je blij dat je er niet bij bent.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is dit weekend bij ons en heb geen oppas voor een heel weekend voor 2 kinderen... mn moeder vindt 1 dagje prima... maar niet 3. Twan wil niet naar de ouders van Peace... Lennon zou wel kunnen. Misschien volgend jaar als Twan bij zn vader is, ga ik weer mee.
Ik weet niet of pyl dat aankan. Zijn favoriete boekenverkoopstertje heeft 'm voor vandaag ook al in de steek gelaten.quote:Zal ik het even raden haha.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, morgen regent het toch de hele dag. Dan ben je blij dat je er niet bij bent.
[..]
Dan zal ik het maar niet doen...quote:Ik weet niet of pyl dat aankan. Zijn favoriete boekenverkoopstertje heeft 'm voor vandaag ook al in de steek gelaten.
Ja, die zijn nog steeds goed. Alsof ze niet weggeweest zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik hoop voor ze van niet. Gisteren wel The Specials gemist en die waren supergoed heb ik gelezen.. en 2 nummers gehoord. Peace vond het ook erg goed.
Triggerfinger was slordig? Ik heb daar maar een klein stukje van gezien. Selah Sue heb ik ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die zijn nog steeds goed. Alsof ze niet weggeweest zijn.
Ik zag ook nog een stukje van Selah Sue en later nog een keer met Triggerfinger. Ik zal er maar niet teveel over zeggen want Tong vond het erg goed, maar ik vond het erg slordig.
Tim Knol (of zo) was wel lief.
Het stukje met Selah rammelde ritmisch aan alle kanten.quote:
Nee, dat is nieuw voor mijquote:Tim Knol is een user van Fok! dat wist je toch wel?
Was dat gisteren op tv? Ik moet dat nog kijken, ik heb het wel opgenomen, maar ben gaan slapen na The Specials. "hard" werken in je eentje met 2 kinderen.. en gisteren hele dag met ze weg geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het stukje met Selah rammelde ritmisch aan alle kanten.
[..]
Hij postte altijd onder prep2fight. Zie hier een topic over hem: Tim Knol tekent op Excelsiorquote:Nee, dat is nieuw voor mij
quote:
Hellendoornquote:Ik moet dat nog kijken, ik heb het wel opgenomen, maar ben gaan slapen na The Specials. "hard" werken in je eentje met 2 kinderen.. en gisteren hele dag met ze weg geweest.
prep2fight vind ik niet echt bij hem passenquote:[..]
Hij postte altijd onder prep2fight. Zie hier een topic over hem: Tim Knol tekent op Excelsior
Een paar jaar geleden hebben wij hem nog ontmoet op Lowlands en heeft hij een biertje van ons gehad omdat hij die toen zelf nog niet mocht kopen.leuke, aardige en bescheiden jongen!!
Gelezen op Hyves natuurlijk....quote:
Nee, dat past ook niet echt bij hem.quote:prep2fight vind ik niet echt bij hem passen
Nou ja, als je mannetjes maar plezier gehad hebben, toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelezen op Hyves natuurlijk....hel viel mee hoor.... het park is ook niet meer zo leuk als het ooit is geweest.Dus voorlopig niet meer naartoe.
Nee, maar wel mooi dat die jongen het maakt. Het is mijn genre niet maar heb er nog wel net zoveel verstand van om te zeggen dat hij geheel terecht in de belangstelling staat.quote:[..]
Nee, dat past ook niet echt bij hem.
Precies en dat hebben ze. Twan heeft het ook uitgekozen. We zouden eerst nog naar de Sail gaan, maar dat vond Twan niets en ik vond het toch te druk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, als je mannetjes maar plezier gehad hebben, toch?
[..]
Hij is echt een hype aan het worden op 3FM. Is ook al een aantal keren bij DWDD geweest. Maar inderdaad erg mooi dat die jongen het aan het maken is. In oktober komt hij in Enschede, dus moeten we wel even gaan... onlangs was hij in Hengelo en kreeg Peace een smsje of we nog kwamen..quote:Nee, maar wel mooi dat die jongen het maakt. Het is mijn genre niet maar heb er nog wel net zoveel verstand van om te zeggen dat hij geheel terecht in de belangstelling staat.
quote:Ik ga volgende week naar de weduwe van Bob in Paradiso
Was ook erg druk en inderdaad niet veel aan voor kinderen van die leeftijd. Wel erg imposant, die tall-ships.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies en dat hebben ze. Twan heeft het ook uitgekozen. We zouden eerst nog naar de Sail gaan, maar dat vond Twan niets en ik vond het toch te druk.
Leuk! Is ook wel jullie genre, toch?quote:[..]
Hij is echt een hype aan het worden op 3FM. Is ook al een aantal keren bij DWDD geweest. Maar inderdaad erg mooi dat die jongen het aan het maken is. In oktober komt hij in Enschede, dus moeten we wel even gaan... onlangs was hij in Hengelo en kreeg Peace een smsje of we nog kwamen..
[..]
Zal ook wel weer weinig van het rookverbod in Paradiso terechtkomen die avond.quote:![]()
Op tv zag het er al mooi uit, maar dat vond Twan al niets... hahaha.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was ook erg druk en inderdaad niet veel aan voor kinderen van die leeftijd. Wel erg imposant, die tall-ships.
[..]
Niet helemaal, maar ik vind zn singles tot nu toe wel erg leuk eigenlijk.quote:Leuk! Is ook wel jullie genre, toch?
[..]
quote:Zal ook wel weer weinig van het rookverbod in Paradiso terechtkomen die avond.
Dat vult ook niet echt nee... ik heb donderdagavond de boodschappen al gedaan... dit weekend geen auto. mijn gebakje staat nog stil voor het huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen. De koelkast is op een pot augurken, een stuk kaas en een fles champagne na, helemaal leeg.
O dat is helemaal perfect. Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga straks met de kinderen bij mn ouders bbq-en. Ik hoef vandaag dus nergens voor te zorgen wat avondeten betreft!!
Het is echt een hit op YT. Er zijn al allemaal remix-en van en het clipje is al bijna 7 miljoen keer bekeken. Ik heb het al de hele dag in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het best lekker klinken.
Die kerel met zijn bril, trui en kraagje staat daar cool te dansen.
Mn broertje was behoorlijk irritant vond ik... jammer.... maar dat is de trend van de laatste tijd wat hem betreft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat is helemaal perfect. Veel plezier
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
Over ruim een half uurtje weer uitzending over Lowlands
Het was waardeloos.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was weer niks, zeker? Dat hele Lowlands, bedoel ik.
Uiteraard.quote:
quote:
Fixedquote:
Sleepy Sun, Tim Knol, The Specials, Figli di Madre Ignota en The XX.quote:
Selah Sue, Burning Spear, The Specials, Tim Knol, Beach House, Admiral Freebee en Moss, de sfeer en die gozer in een rolstoel met de tekst: 'lopen is voor mietjes' op zijn t-shirtquote:
Ik hoop dat ik m'n 65e ook nog zo fit ben. Vorige week in Paradiso gezien, één van de strakste roots-reggaebands die ik gezien heb.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sleepy Sun, Tim Knol, The Specials, Figli di Madre Ignota en The XX.
Burning Spear, Admiral Freebee en Serj Tankian met het metropole orkest waren ook erg tof.
Omdat?quote:
Er was een interviewtje na haar optreden op tv te zien, ze was met een golfkarretje op weg naar een gastoptreden bij Triggerfinger. Dat gastoptreden deed ze overigens prima, alleen de heren van Triggerfinger hadden dat nummer kennelijk niet zo vaak meer gespeeld, de band kon het maar niet eens worden over het ritme van de bridge.quote:
Tja, ik vond haar gewoon mooi zingen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was een interviewtje na haar optreden op tv te zien, ze was met een golfkarretje op weg naar een gastoptreden bij Triggerfinger. Dat gastoptreden deed ze overigens prima, alleen de heren van Triggerfinger hadden dat nummer kennelijk niet zo vaak meer gespeeld, de band kon het maar niet eens worden over het ritme van de bridge.
Bij dat interviewtje kwam ze niet sympathiek op mij over en ging ze nogal aan de haal met de muziektheorie. Zo vertelde ze dat door verschillende invloeden in haar band ze nu dus ook reggae speelden. Op tv hadden we het nummer Raggamuffin gehoord dat inderdaad wel een beetje reggae aandeed maar het simpelweg niet was. De enige die daadwerkelijk reggae speelde was de toetsenist. Ook de ragga-breaks in dat nummer waren het net niet (niet de juiste feel) en ik vind het dan heel raar als een blond meiske sommige woorden met een patois-accent uitspreekt.
Maar goed, dat ben ik. Ik kan me ook heel erg boos maken over de term funky-house maken aangezien die variant echt niets meer of minder met funk te maken heeft dan andere house-soorten. Des te ergelijker wordt het als zulke stomme feestjes dan ook nog eens Funkadelic genoemd worden
If you fake the funk, your nose will grow
Je bent gewoon verliefd op haar, net als al die andere oude kerels.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja, ik vond haar gewoon mooi zingen..
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon verliefd op haar, net als al die andere oude kerels.
Klein stukje gekeken (was best druk in de India) en de rest vanaf het grasveld gehoord. Ik vond het mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:12 schreef brother52 het volgende:
Hebben we Selah Sue gezien dan?
Staat mij in elk geval erg weinig van bij.
Oh, wacht. Dat was na I blame Coco / Katzenjammer toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klein stukje gekeken (was best druk in de India) en de rest vanaf het grasveld gehoord. Ik vond het mooi
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, wacht. Dat was na I blame Coco / Katzengejammer toch?![]()
Pinocchio was ook een fake funker?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
If you fake the funk, your nose will grow
Volgens de tweede Wet van Bootsy wel maar ik wil niet uitsluiten dat er ook andere redenen aan het groeien van een neus ten grondslag kunnen liggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinocchio was ook een fake funker?
Pinocchio is gewoon een liegebeest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de tweede Wet van Bootsy wel maar ik wil niet uitsluiten dat er ook andere redenen aan het groeien van een neus ten grondslag kunnen liggen.
Neppe funkateers ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pinocchio is gewoon een liegebeest.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond. Ik lees net dat ik volgend jaar ook naar Lowlands ga
Haar solo optreden was grote bagger. Ze moet blij zijn met hun op een podium te hebben gestaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was een interviewtje na haar optreden op tv te zien, ze was met een golfkarretje op weg naar een gastoptreden bij Triggerfinger. Dat gastoptreden deed ze overigens prima, alleen de heren van Triggerfinger hadden dat nummer kennelijk niet zo vaak meer gespeeld, de band kon het maar niet eens worden over het ritme van de bridge.
En dan vaak ook maar één nummer. Erg mooi dat er zovel van Lowlands te zien is. Maar je moest tot 4 uur zaterdag nacht wachten op meer nummers van NOFX.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens erg jammer dat we tegenwoordig bij de televisieregistratie van dit soort evenementen alleen maar de bekendste nummers van de bandjes te horen krijgen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Misschien wel het beste optreden wat ik gezien heb afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef peaceman het volgende:
Baal nu echt dat ik Sleepy Sun niet gezien heb..
Wat voor muziek is dat ? Ik heb zaterdagnacht tot half 5 gekeken en kwamen bands tegen die ik goed vond maar de naam niet van heb onthouden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef peaceman het volgende:
Baal nu echt dat ik Sleepy Sun niet gezien heb..
Mooi.Echt muziek waar je van kunt genieten en wegzwijmelen. Zo'n band die echt voor jezelf is gemaakt denk je dan.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef peaceman het volgende:
Nee eigenlijk niet, maar op jouw advies ga ik zorgen dat dat op korte termijn verandert!
The Specials nog gezien ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef peaceman het volgende:
Beach House vond ik ook helemaal tof! Maar moet zeggen dat het nuchter nog wel mooi, maar minder indrukwekkend is...
Huh?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef peaceman het volgende:
Staat er nog een plaatje open eigenlijk?
Wie had dit boek ook? Trippy Pinokkio boek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is een plaatjestopic?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef peaceman het volgende:
En weg is tong80.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:11 schreef peaceman het volgende:
Hij likte wel veelquote:
De laatste jaren is dit wel vrij normaal voor hem.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
normaal ziet hij er ook wel wat anders uit.
Wat een heldquote:
Het was een zware bevallingquote:
Ik heb nog geen kaartje gehad... jij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben peaceman en tong80 nu een kind samen?
Tong is eerst even aan het uitpuffen van de zware bevalling, denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaartje gehad... jij?
Daar kan tong best tegenquote:
What's new...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens spot ik net Diaan in het AKQ SC-topique.
Niks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef wyccie het volgende:
Ze post daar regelmatig.
Maar wat doe JIJ daar, Wa?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens spot ik net Diaan in het AKQ SC-topique.
Ja, het was een hele schokquote:
Ja ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Niks!Ik keek in de nieuwe topics en zag dat Diaan de TS is. En niemand vertelt mij ooit wat. Dus
Ok. Moet ik daar ook naartoe?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ja ja.
Heel soms ben ik daar even te vinden.
Liegebeest!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef wyccie het volgende:
Dat kan hier ook, maar dan heet het anders.
Plaatjes zijn moeilijk te Googlen. Daarom kom ik hier ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
In AKQ-slowchat mag je ook google-en, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand tenminste een plaatje post
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Jij mag helemaal niet buurten daar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Onze buren zullen toch niet al dagen dood in hun topic liggen? Ik heb daar het licht al een hele tijd niet meer aan zien gaan
Ik moet daar af en toe het plaatje raden, anders valt het stil.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet buurten daar.
Mevrouw lijkt problemen te hebben met het in elkaar knutselen van een kinderbedje.quote:
Ik denk dat ze net de twee zoontjes van haar ex vermoord heeft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mevrouw lijkt problemen te hebben met het in elkaar knutselen van een kinderbedje.
Medea?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze net de twee zoontjes van haar ex vermoord heeft.
Medeaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Medea?Is het Ariane Schluter die net een of andere prijs heeft gekregen? Van de week zat ze in 'In therapie'. Ze was niet best.
Ik heb er ook nooit over te klagen gehad maar heb wel vaak gehoord dat er onderdelen misten en zo.quote:
Ik snap 'm niet.quote:
Volgens mij hebben ze daar genoeg klachten over gehad en hebben ze dat opgelost. De laatste keren dat ik iets in elkaar zette, hadden we telkens meer schroeven dan in het instructieboekje staat aangegeven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb er ook nooit over te klagen gehad maar heb wel vaak gehoord dat er onderdelen misten en zo.
Deze ook niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen andere IKEA-grapjes meer
Ik ben door een kapotte harde schijf een aantal maanden geleden heel veel plaatjes kwijtgeraakt.quote:
Ik denk het niet maar gelukkig is het bijna semi-bikkeltijd.quote:Ga je mijn plaatje nog raden?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben door een kapotte harde schijf een aantal maanden geleden heel veel plaatjes kwijtgeraakt.![]()
Welke, die van het boek?quote:Maar die cartoon had ik destijds in Groningen op de plee hangen.
Ik heb niks te vertellen, geloof ik. Maar bedankt dat je me eraan herinnert.quote:Ik denk het niet maar gelukkig is het bijna semi-bikkeltijd.
Tja, internetplaatjes maken me niet zoveel uit maar ook nog wat eigengemaakte foto's kwijtgeraaktquote:
quote:[..]
Welke, die van het boek?
Voor mij is semi-bikkeltijd bedtijd. Welterustenquote:[..]
Ik heb niks te vertellen, geloof ik. Maar bedankt dat je me eraan herinnert.
Goeiemorgen.quote:
Net als Bob Geldof.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen Tong,
Vandaag weer gewerkt na een veel te kort weekend!... HmmmI don't like mondays...
True, maar schijnt voor werkgevers weer enorm gunstig te zijn. Schijnt de meest productieve dag te zijn. Althans een paar jaar geleden had een onderzoek dat uitgewezen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Bob Geldof.
Ik vind dinsdag altijd een kutdag.
De kater van het weekend is uitgewerkt en het duurt nog zolang tot het volgende weekend.
De dinsdag is het net niet.
Op gesprek bij mijn bedrijfsleider :quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, maar schijnt voor werkgevers weer enorm gunstig te zijn. Schijnt de meest productieve dag te zijn. Althans een paar jaar geleden had een onderzoek dat uitgewezen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
De mevrouw op het plaatje: actrice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |