Ik denk dat Wickedangel het wel weet, die heeft wel verstand van muziek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef peaceman het volgende:
Ah ik herkende hem al niet zonder blaasinstrument..
Maar nu is het duidelijk.
Good for WA... ik vind muziek gewoon mooi of niet mooi..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Wickedangel het wel weet, die heeft wel verstand van muziek.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik luister nooit naar de cd's die ik heb, ik lees alleen de boekjes die bij de cd zitten.
Good point.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe moet ik anders aan die boekjes komen?
Ja, alles staat bij mooi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar op zich wel handig om muziek te rubriceren als mooi en niet mooi. Heb je op die manier ook je collectie geordend?
Precies. En als het onverhoopt geen mooie cd blijkt te zijn, dan komt ie in het vakje: Diaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Hartstikke handig, als je een mooie cd wil opzetten hoef je niet te zoeken.
Hun cd's staan dan tegenwoordig ook in de bakken niet mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef peaceman het volgende:
Funkadelic is wel leuk ja.. geen cd van
Mooie soul is leuk, net als goede R&B, maar dan niet wat ze tegenwoordig onder R&B zetten..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hun cd's staan dan tegenwoordig ook in de bakken niet mooi
RnB & Soul
Goede soul vind je tegenwoordig meestal op de jazz-afdeling en RnB is geen R&B.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie soul is leuk, net als goede R&B, maar dan niet wat ze tegenwoordig onder R&B zetten..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. En als het onverhoopt geen mooie cd blijkt te zijn, dan komt ie in het vakje: Diaan.
Breng haar niet op verkeerde ideeen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer voor de grap al zijn cd-tjes in de verkeerde doosjes stoppen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer voor de grap al zijn cd-tjes in de verkeerde doosjes stoppen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:het was erg leuk. Mooie camping, mooie caravan, mooie omgeving, redelijk weer, zeer indrukwekkende dingen gezien: Pointe du Hoc, Arromanches, Arromanches 360 graden Amerikaanse begraafplaats en de Duitse begraafplaats. Verder zijn we ook nog een middag wezen winkelen in Caen en zijn we naar een safaripark geweest. De rest van de dagen een beetje doorgebracht op de camping... wat zwemmen en nietsen. Het was heerlijk. Alleen de laatste dag voordat we weg zouden gaan, was het erg slecht weer. Toen hebben we 's middags de boel ingepakt en zijn gaan rijden. Zo waren we van dinsdag op woensdag 's nachts om 1 uur thuis... gisteren dus erg druk geweest met uitpakken, wassen, boodschappen doen en familie bezoeken. En bijkomen...
![]()
Een paar foto's volgen later...
Ja hè. Twan is belachelijk bruin.... staat hem wel heel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuke foto's, Diaan. Je kunt wel zien wie er twee keer op zomervakantie is geweest
Hij is gelijk een stuk blonderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè. Twan is belachelijk bruin.... staat hem wel heel goed.
Dankjullie wel!!
Yeps.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is gelijk een stuk blonder
Lennon in z'n Beatles-shirt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Wij waren in Caen in een sportwinkel, toen had hij dat shirt aan en ze waren helemaal weg van hem. Toen ik vertelde dat hij Lennon heet, geloofden ze me eerst niet. En het ging van verkoopster naar verkoopster... ze wilden hem wel een dagje hebben voor ¤ 200,=
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps.
Wij waren in Caen in een sportwinkel, toen had hij dat shirt aan en ze waren helemaal weg van hem. Toen ik vertelde dat hij Lennon heet, geloofden ze me eerst niet. En het ging van verkoopster naar verkoopster... ze wilden hem wel een dagje hebben voor ¤ 200,=
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hadden jullie makkelijk de vakantie terug kunnen verdienen. Je ziet bij Lennon ook op foto's dat hij zichzelf goed bezig kan houden, trouwens.
Dat zegt wel iets over hem. Dat soort kinderen vinden heel veel dingen reuze-interessant om naar te kijken en proberen te begrijpen. Nadeel daarvan is dat het zo maar kan dat hij later in de schoolklas het spinnetje in de vensterbank minstens zo interessant vindt als de juf of meester voor de klas.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
En ja, dat kan hij inderdaad heel goed.
"Ober. Ik wacht al een tijdje op m'n bier."quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon en zn vingertje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ober. Ik wacht al een tijdje op m'n bier."
Ja, die kans zit er denk ik wel in.... nou ja, dat zien we over 2,5 jaar welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets over hem. Dat soort kinderen vinden heel veel dingen reuze-interessant om naar te kijken en proberen te begrijpen. Nadeel daarvan is dat het zo maar kan dat hij later in de schoolklas het spinnetje in de vensterbank minstens zo interessant vindt als de juf of meester voor de klas.
quote:
Het is juist een hele mooie eigenschap, ze moeten er alleen wel een beetje oog voor hebben op scholen. Zulke kinderen worden te vaak voor lui en ongeconcentreerd versleten terwijl ze vaak heel veel potentie hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er denk ik wel in.... nou ja, dat zien we over 2,5 jaar welvoor nu is het nog erg leuk en zo anders als Twan... Twan was veel minder op ontdekkingstocht.
Tegenwoordig houden scholen de ontwikkelingen wel goed bij. Tenminste bij Twan vind ik dat ze dat heel goed doen... daardoor blijft hij het ook leuk vinden op school, anders wordt het veel te saai. Komend jaar gaat hij rekenen in groep 6 ipv groep 5, dat is te makkelijk voor hem. Dit is al vanaf groep 1 gedaan.. steeds uitdagingen voor hem zoeken. Ik ga ervan uit dat het met Lennon ook wel goed zal komen, al zal hij waarschijnlijk naar een andere school gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is juist een hele mooie eigenschap, ze moeten er alleen wel een beetje oog voor hebben op scholen. Zulke kinderen worden te vaak voor lui en ongeconcentreerd versleten terwijl ze vaak heel veel potentie hebben.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb ik gemaakt...
Hij is ook wel erg fotogeniek hoor.
Stokbrood vond ie ook lekker:
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |