Wow serieus?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, t stopt de groei van de borsten.
Maar als je later geen hangtieten wilt, moet je wel snachts een BH dragen
Dus of grote borsten, of hangtieten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat was te merken zeg. Luidruchtige buren
Dat laatste lijkt mij een beetje raar, als ze altijd ondersteund worden dan verzwakt het weefsel toch juist?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, kleine borsten of hangtieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus of grote borsten, of hangtieten?
Dillema
PI's lezenquote:
Nee juist niet, het weefsel verstevigtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij een beetje raar, als ze altijd ondersteund worden dan verzwakt het weefsel toch juist?
Dus als je de bh afdoet dan hangen ze toch juist meer?
Aha.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee juist niet, het weefsel verstevigt
Lijkt me niet logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee juist niet, het weefsel verstevigt
Volgens mij in de Februari editie van de Girlz. ( niet op internet gelezen dus )quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Aha.
Heb je een linkje waar het staat?
Nee precies. Dat bedoelde ik, met wat omwegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet zien
Girlz.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Volgens mij in de Februari editie van de Girlz. ( niet op internet gelezen dus )
De blunders die erin staan zijn wel altijd leuk.quote:
Typ er eens eentje overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
De blunders die erin staan zijn wel altijd leuk.
Mijn moeder krijgt daar altijd een mega harde lachkick van.
Mama gooit ze altijd weer wegquote:
Tofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mama gooit ze altijd weer weg
Volgende editie typ ik ze over, oke?
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Omg kijk ik op de hyves van n oud klasgenoot van me. (van de basisschool)
is zn profielfoto-titel: 'Strak in de pak'
de pak.
Je ziet ook wel waar de slimme mensen vandaan komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Omg kijk ik op de hyves van n oud klasgenoot van me. (van de basisschool)
is zn profielfoto-titel: 'Strak in de pak'
de pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |