Nee alleen zijn naaktfoto'squote:
Ja, maar achter gesloten deurenquote:
niks ervan, gewoon blijven delen met onsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik zal het wel in m'n dagboek houden hoor
Welk spel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga maar weer verder met gamen geloof ik
467 koeienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een stap dichter bij 467 ?
Definieer gedaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dit niet concreet genoeg, hebben HM uit Veldhoven Ang3l het nu met elkaar gedaan of niet?
Ik ook. Echt wel.quote:
Nou elkaars haar verzorgd natuurlijk!quote:
A) niets gedaan = gefriemel, gestoei, gekietel, in een bil knijpen, aai over de bolquote:
Tssk heb ik net een Frisokaartje gekocht om je te kunnen verleidenquote:
Daar zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk heb ik net een Frisokaartje gekocht om je te kunnen verleiden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat eind septerber het wereldse Amsterdam tijdelijk verlaten om naar Eindhoven de gekste af te reizen om Shane te zien ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
A) niets gedaan = gefriemel, gestoei, gekietel, in een bil knijpen, aai over de bol
B) iets gedaan = tongzoenen, gewenst onzedelijk betasten
C) meer dan iets gedaan = orale seks
D) alles gedaan = alles voorbij c)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou elkaars haar verzorgd natuurlijk!
Wat anders.
"Kom je ook?" was korter geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat eind septerber het wereldse Amsterdam tijdelijk verlaten om naar Eindhoven de gekste af te reizen om Shane te zien ?
Bènde gij d'r dan ôk ? nog toepasselijkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kom je ook?" was korter geweest
Zelfs al voor A.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef creno het volgende:
schijnbaar kom je dus met antwoord 'b' al in boe's wie neukt wie lijstje.
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, is dat alles..
quote:
Ik wil ookquote:
Ik heb er ook al eens ingestaan met allerlei onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef creno het volgende:
[..]
klopt, als ik m'n vent moet geloven.
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dit niet concreet genoeg, hebben HM uit Veldhoven Ang3l het nu met elkaar gedaan of niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben hier klaarblijkelijk een nieuwe afdeling met lekkere mannen geopend.. ben er vandaag al 4 tegengekomen waarbij ikkon doen
jaquote:
You, sir, are a real catchquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoor
Mijn eigen haremquote:
Ow, hai.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoor
Weet ik niet of ik dat kan/mag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:50 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l? Kun je me op de gastenlijst zetten voor Friso?
Alvast bedankt!
Was wat wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ow, hai.![]()
En, was het wat?
Je zou gek zijn als je het zou doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik dat kan/mag.
En je bent inmiddels de 3e die het vraagt
Zeg! Snollebollie... wanneer kom IK eigenlijk eens in je dagboek!? Ik vind het be-spot-te-lijk dat ik er na al onze avonturen nog niet eens met een pseudoniem in heb gestaan! Als dat zo doorgaat Ang3l.... dan wil ik mun geld terug!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaEn op je volgende vraag die vast komen gaat: Ja
Hoi Vlarpjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je zou gek zijn als je het zou doen
Is dat zo erg ja?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hoi Vlarpje![]()
Hijs toch ook wel gek? Knettergek. Beetje op het krankjorumme af eigenlijk. Heb je hem wel eens pannenkoeken zien maken?
Ja hij laat zijn bedpartners altijd het stroop tussen de billen vandaan likken dus pas maar op!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij laat zijn bedpartners altijd het stroop tussen de billen vandaan likken dus pas maar op!
Pardon? Wat voor plakkerige hel ben ik ingewandeld!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij laat zijn bedpartners altijd het stroop tussen de billen vandaan likken dus pas maar op!
Véél erger... ik heb er foto's van want anders zou mijn psychiater niet geloven dat het kon!quote:
Ze zijn gewoon jaloers hieroquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Pardon? Wat voor plakkerige hel ben ik ingewandeld!
en daarna kom je in de zevende hemelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ang3l is geen hel! Ang3l is keigrappig, -leuk en -knap! En hij heeft schattige krulletjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:22 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dat wilquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
Véél erger... ik heb er foto's van want anders zou mijn psychiater niet geloven dat het kon!
Het beste wat je kunt doen is jezelf uitnodigen bij hem...
quote:dat ie voor je gaat koken. Daar kan met de beste wil van de wereld geen cabaretvoorstelling tegenop... en als ie voor je gekookt heb, gaan jullie daarna gezellig saampjes naar een restaurantje.
MIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
Véél erger... ik heb er foto's van want anders zou mijn psychiater niet geloven dat het kon!
Het beste wat je kunt doen is jezelf uitnodigen bij hem... dat ie voor je gaat koken. Daar kan met de beste wil van de wereld geen cabaretvoorstelling tegenop... en als ie voor je gekookt heb, gaan jullie daarna gezellig saampjes naar een restaurantje.
Tuurlijk wel!quote:
Veel beterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l is geen hel! Ang3l is keigrappig, -leuk en -knap! En hij heeft schattige krulletjes.
Zo goed Ang3l?
Tuurlijk wil ik dat, gek!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:25 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dat wil
[..]
Nope. Sorryquote:Geen huisvrouwtjesgeval dus, die Ang3l!
Zeg! Als dinges straks bij jou pannenkoeken komt eten en ik blijk dus gewoon aan de basis te hebben gestaan van een innig en romantische pannenkoekendate bij kaarslicht.... dan eis ik wel mun credits!quote:
in de vorm van een extra rood knopje ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg! Als dinges straks bij jou pannenkoeken komt eten en ik blijk dus gewoon aan de basis te hebben gestaan van een innig en romantische pannenkoekendate bij kaarslicht.... dan eis ik wel mun credits!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg! Als dinges straks bij jou pannenkoeken komt eten en ik blijk dus gewoon aan de basis te hebben gestaan van een innig en romantische pannenkoekendate bij kaarslicht.... dan eis ik wel mun credits!
Begin jij nou óók al!?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de vorm van een extra rood knopje ?
Eeuwig is wel heel erg lang... maar vooruit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dan ben ik je eeuwig dankbaar!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
In ieder geval niet zijn tekstschrijver... gezien die spelfoutquote:
Nee joh.... dat zou hij helemaal niet kunnen betalen. Ik ben zijn geweten. En er wordt van mij van overheidswege verlangt dat ik af en toe een oogje in het zeil hou aangaande de activiteiten die Ang3l ontplooit. Dit in het landsbelang vooral.quote:
Parleur is wel standvastiger dan Zomerhoedjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval niet zijn tekstschrijver... gezien die spelfout
Fijn dat iemand op hem let ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee joh.... dat zou hij helemaal niet kunnen betalen. Ik ben zijn geweten. En er wordt van mij van overheidswege verlangt dat ik af en toe een oogje in het zeil hou aangaande de activiteiten die Ang3l ontplooit. Dit in het landsbelang vooral.
Wes blei dad er menzen zooals mij zein di speelfauten macken zodad dan weer menzen zoals jei daar op kannen reaggerren en dad wei dan tog een soord van dialoch heben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval niet zijn tekstschrijver... gezien die spelfout
Zeg! Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fijn dat iemand op hem let ja!
Is wel nodig
Hij heeft je gewoon al door. Heel knap en veelbelovend ook. Misschien kan hij voortaan je geweten zijn?quote:
Hoi Mike!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hoi Vlarpje![]()
Hijs toch ook wel gek? Knettergek. Beetje op het krankjorumme af eigenlijk. Heb je hem wel eens pannenkoeken zien maken?
Ik heb dat verhaal over het rode knopje NIET van Ang3lquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hij heeft je gewoon al door. Heel knap en veelbelovend ook. Misschien kan hij voortaan je geweten zijn?
(En als hij over een rood knopje gaat beginnen, dan weet ik dat JIJ daar achter zit Ang3l!)
Wai begraipu elkarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:42 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wes blei dad er menzen zooals mij zein di speelfauten macken zodad dan weer menzen zoals jei daar op kannen reaggerren en dad wei dan tog een soord van dialoch heben.
Nou vind ik het ook wel een beetje een gekke eigenschap als iemand in the middle of nowhere op een akker woont... ik ben as we speak nét terug eigenlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Mike!
Ja, ik ken Ang3l (helaas) al wat langer dan vandaag. Ik ken z'n gekke eigenschappen inmiddels wel ja
Volgens mij maak je hierboven nu toch echt zélf één foutje hoor.quote:
Johquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Parleur het volgende:
[..]
Volgens mij maak je hierboven nu toch echt zélf één foutje hoor.
tot eind september danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef keizerpinguin het volgende:
Friso![]()
al lang niet meer geweest...
Neem jij HM mee?quote:
Ja hoor, eerst hetero, dan ineens date Ang3l er mee, en straks komt ie gewoon op die bareback partiesquote:
Gangbangquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor, eerst hetero, dan ineens date Ang3l er mee, en straks komt ie gewoon op die bareback parties
Oh afgelopen week bij ons in de winkel ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben hier klaarblijkelijk een nieuwe afdeling met lekkere mannen geopend.. ben er vandaag al 4 tegengekomen waarbij ikkon doen
maar dit keer wel in een roze shirt van Friso in verband met de herkenbaarheidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Gastheer? Ik ga me gewoon net zo hard bezuipen als anders hoor
jij hebt duidelijk niet met Judith gesprokenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Ja daaaag. Daar loopt de rest toch ook niet in?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Steve het volgende:
Kaartjes gekocht, kan Vlarp niet meer terugkrabbelen.
Hoewel...
Ang3l gaat nu extra zijn best doen om voor Shane in de grote zaal een uitverkocht huis te hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die kaartverkoop een beetje rap voor Friso of kan ik nog even wachten met een kaartje kopen?
een uitverkochte grote zaal zou ZEER uitzonderlijk zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Gaat die kaartverkoop een beetje rap voor Friso of kan ik nog even wachten met een kaartje kopen?
jij toch ook neem ik aan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ang3l gaat nu extra zijn best doen om voor Shane in de grote zaal een uitverkocht huis te hebben
Ja als Amsterdammer ben ik zo gewend aan dronken provincialen dat ik net zo goed een keer bij ze op bezoek kan gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat eind septerber het wereldse Amsterdam tijdelijk verlaten om naar Eindhoven de gekste af te reizen om Shane te zien ?
die provincialen geven wel geld uit. Een win-win situatie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als Amsterdammer ben ik zo gewend aan dronken provincialen dat ik net zo goed een keer bij ze op bezoek kan gaan.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
Echt vet! Werkt dit bij jullie ook?![]()
http://www.internetcardtrick.com/
Klik 'the trick' aan en begin.
Maar jij hebt toch maar 1 pagina nodig. EN daar staat dan telkens: SSDDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
Goeieavond![]()
@TT. Nee, dan doe ik niet. Maar soms wou ik dat ik dat wel had gedaan.
wat heb je allemaal bezocht? wat heb je gedaan? etc.quote:
Nee, tuurlijk niet. maar vond em erg leuk om te posten.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch maar 1 pagina nodig. EN daar staat dan telkens: SSDD
Er zijn geen vacaturesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je solliciteert naar een ass whooping
![]()
nee, dat komt omdat ik nu vrienden ontmoet die ik al tijden niet heb gezien. Dus even bijpraten en ook over vroeger en aangezien ik veel heb gedaan. Is het niet allemaal even duidelijk.
Xou het eigenlijk moeten laten verfilmen. Het schreeuwt 'movie of the week'.Maar dan moet er wel een hot bitch in spelen anders kijkt er geen hond naar.
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn geen vacatures
Neej ik snap die wens wel. Maar ik kan het zelf niet 'volhouden'...
mijn vrouw en ik???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn vandaag maar bij de deurwaarder op bezoek gegaan. Het kan niet altijd van één kant afkomen.
Ow ja want je geheugen is natuurlijk aangetast door al die coke...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs
Nou, 'wens' is wel erg sterk uitgedrukt, maar op sommige momenten zou het best handig zijn. En het is natuurlijk ook wel leuk om te lezen wat je 14 jaar geleden allemaal hebt uitgevreten.
of de pepsiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja want je geheugen is natuurlijk aangetast door al die coke...
Alhoewel je dat met die Aspartaan nooit echt zeker weet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zero, da's beter voor zijn neusschot.
Ik ben ook blij met mijn blog hoor... En dan ga ik niet eens 14 jaar terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft ze vast van Patries geleerd, vind Eddum vast erg opwindendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
ooo neee![]()
Micky Hoogendijk wil strippen
Micky Hoogendijk gaat binnenkort uit de kleren. De actrice gaat auditie doen voor een filmrol als stripper. Via Twitter liet ze weten in voorbereiding te zijn.
"Ik moet me voorbereiden op de rol van een stripper uit Baltimore voor de hoofdrol in een film. Adam stelt voor om naar een stripclub te gaan. Hmm."
Begin eerst maar eens om het aan Micha te vertellen zodat hij er een feuilleton van kan schrijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je solliciteert naar een ass whooping
![]()
nee, dat komt omdat ik nu vrienden ontmoet die ik al tijden niet heb gezien. Dus even bijpraten en ook over vroeger en aangezien ik veel heb gedaan. Is het niet allemaal even duidelijk.
Xou het eigenlijk moeten laten verfilmen. Het schreeuwt 'movie of the week'.Maar dan moet er wel een hot bitch in spelen anders kijkt er geen hond naar.
![]()
ctrl + shift tegelijk indrukken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef keizerpinguin het volgende:
heb een nieuwe pc en nu staat mijn toetsenbord verkeerd?
Als ik vraagteken wil typen moet ik shift en dan het knopje naast de nul toetsen....
krijg het niet verandert![]()
Iemand een idee.... tip?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel je dat met die Aspartaan nooit echt zeker weet.
Ja hij doet het!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ctrl + shift tegelijk indrukken?
http://www.microsoft.com/(...)t/toetsenbord.aspx#4quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ja hij doet het!!!!NOT, leuk grapje.....
Ik ben dat soort verhalen na Arthur wel even zat, hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Begin eerst maar eens om het aan Micha te vertellen zodat hij er een feuilleton van kan schrijven
Configuratiescherm->toetsenbord, en dan weer instellen op US internationaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ja hij doet het!!!!NOT, leuk grapje.....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We moeten altijd om haar lachen in the Supper...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft ze vast van Patries geleerd, vind Eddum vast erg opwindend
Nee, maar die van mij heeft wél diepgang.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben dat soort verhalen na Arthur wel even zat, hoorStraks lekker verder met iets anders.
Had je deel twee nou al uit of niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar die van mij heeft wél diepgang.
kiddin'![]()
![]()
Krijgen sommige characters nog een spin-off? Zoals die dochter van die politieagent.... (deel 1)
dat zegt niets, want dat moest deze bejaarde in April dus ook aan JOU vragen wie dat wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
die paar little-pick-me-ups? don't think so..
ik loop natuurlijk veel meer jaartjes mee dan jou. Dus vandaar dat ik niet van dag tot dag kan onthouden 14 jaar geleden. Jij bent natuurlijk nog een tween and shit.![]()
Ken je Bieber btw?
meer diepgang van 20 centimeter ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar die van mij heeft wél diepgang.
kiddin'![]()
![]()
Krijgen sommige characters nog een spin-off? Zoals die dochter van die politieagent.... (deel 1)
volgens mij moet heel Nederland wel om haar lachenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
We moeten altijd om haar lachen in the Supper...
Nee, ik moet er nog in beginnen. Ik wacht op deel 3, zodat ik 2 en 3 in één keer kan uitlezen. Ik had dat na 1 namelijk. O ja, xal eens vragen naar die foto van 1 voor die tempels and shit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je deel twee nou al uit of niet?
Ze komt in deel twee nog terug.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik moet er nog in beginnen. Ik wacht op deel 3, zodat ik 2 en 3 in één keer kan uitlezen. Ik had dat na 1 namelijk. O ja, xal eens vragen naar die foto van 1 voor die tempels and shit.![]()
Kga volgend jaarn (half januari) ook naar Birma. (Wel via Thailand natuurlijk., what a country...
)
doe ik wel 2.. is 3 dan al uit? Kweet het, vraag het nou voor de 100ste keer.eigenlijk een verkeerde pica, maar goed...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meer diepgang van 20 centimeter ?
kan ik mooi alsnog de plattegrond van Rotterdam uit mijn hoofd gaan lerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze komt in deel twee nog terug.
En nee, deel 3 schiet niet echt op, dat duurt nog wel een jaartje voor die in de winkels ligt, ben ik bang.
Eieren...quote:
oefening baart kunstquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben nog niet echt 100% een pillow biter
... But we'll get there...
jaaaaa, it better be good shit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[quote]Ze komt in deel twee nog terug.
en daarnaast zo hitsig als een konijn ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eieren...![]()
had van een vriend een dieet gekregen voor trainen. Om te bulken at ie veel gekookte eieren. Dus ik ook doen. Schijt zwarte stront. Dus ik googlen --> teveel eiwitten.
WHAHAAHA nee, you crazy MF...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oefening baart kunst
witch reminds me
Hoe staat het met de Cava inname?
hoe staat het met de Cava inname?
Daar staat hij dus al op??? snap het niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Configuratiescherm->toetsenbord, en dan weer instellen op US internationaal.
volgens mij moeten we die er nog aan geven en waren we niet verder mee dan dat dit een plan was met wederzijds welbevindenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WHAHAAHA nee, you crazy MF...![]()
btw echo much...
O ja, Cava...hoe was de invulling ook alweer.. ben het ff kwijt..
que? jij hebt toch rare gedachtenkronkelsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarnaast zo hitsig als een konijn ?
Elke keer als ik deze zinnen lees waan ik mij in Oliver Twistland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moeten we die er nog aan geven en waren we niet verder mee dan dat dit een plan was met wederzijds welbevinden
moet ik nu echt alles voorkauwen voor die ondankbare kinderen tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? jij hebt toch rare gedachtenkronkels![]()
Nee, niet hitsig. Ik moet minder eiwitten tot mijh nemen. Als je nog meer zou eten dan kan je uit je bek stinken (amoniak). Dus ik geloof het wel.
ik weet niet hoe selectief je smaak is maar er is hier nog wel een flesje van het een en anderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze zinnen lees waan ik mij in Oliver Twistland.Nee, het kon erger..
![]()
O ja, we gingen Zuid Afrikaanse wijn drinken, he? Je hebt ze nog wel, Bonnie?
o, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet hoe selectief je smaak is maar er is hier nog wel een flesje van het een en ander
dat is toch het eerste wat je ziet? Of ie wel goed geselecteerd staat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef keizerpinguin het volgende:
Nederlands stond ook geselecteerd, die heb ik verwijderd en hij doet het nu...
Het is maar een tekening.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
Eieren hebben in verhouding heel weinig eiwitten, dus het is sowieso stom om die dingen te eten.
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
die paar little-pick-me-ups? don't think so..
ik loop natuurlijk veel meer jaartjes mee dan jou. Dus vandaar dat ik niet van dag tot dag kan onthouden 14 jaar geleden. Jij bent natuurlijk nog een tween and shit.![]()
Ken je Bieber btw?
ik had het niet over je plaatje, maar nu je het zo zegt: wow!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is maar een tekening.
Gemaakt met m'n eipad.
Dat "jochie" dat een fles tegen z'n harses kreeg tijdens een concert!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Je bedoeld dat 16 jarige tieneridooltje dat een eigen film over z'n leven krijgt?
En terecht!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat "jochie" dat een fles tegen z'n harses kreeg tijdens een concert!
Heb jij 50 dagen per jaar aan vrije dagen ofzo? 3 vakanties en nog vrije dagen op aan het nemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb de hele dag vrijgenomen... omdat het kan
Alleen jammer dat ik nu al wakker ben
Ik werk 36 uur.... dus 6,5 dag per kwartaal extra... tel maar uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij 50 dagen per jaar aan vrije dagen ofzo? 3 vakanties en nog vrije dagen op aan het nemen.
Er zal wel iemand vreemdgaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
#voorpret
Wat wordt het onderwerp van FrisogateXL?
CAO bank en verzekeringsbedrijf is zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb jij 50 dagen per jaar aan vrije dagen ofzo? 3 vakanties en nog vrije dagen op aan het nemen.
Heeft niks met CAO te maken maar puur met de uren die ik werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
CAO bank en verzekeringsbedrijf is zo slecht nog niet
Wanneer kom je bj mij langs Steve om de stand gelijk te trekken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Dus dát heb jij vannacht met Tomasso gedaan!
maar die 36 urige werkweek zit toch nog wel in de CAO of is dat weer terug gegaan naar 40 ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft niks met CAO te maken maar puur met de uren die ik werk
Geen idee... en dat interesseert me ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die 36 urige werkweek zit toch nog wel in de CAO of is dat weer terug gegaan naar 40 ?
Ach, ik heb allang in je bed gelegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer kom je bj mij langs Steve om de stand gelijk te trekken?
Ja dat was leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, ik heb allang in je bed gelegen.
SSsstttttt!!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Dus dát heb jij vannacht met Tomasso gedaan!
Het geeft sterren kijken wel een geheel nieuwe dimensiequote:
Ja,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het geeft sterren kijken wel een geheel nieuwe dimensie
Ik heb ook blauwe ogenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van mijn blauwe ogen
I can get away with murder
Vlarp & Steve ruzie omdat 1 van de 2 met TV staat te zoenen op de WCquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
#voorpret
Wat wordt het onderwerp van FrisogateXL?
Ja maar da's dan weer niksquote:
Die van mij hangen ook tegen grijs aanquote:
Ja ja Prince Charming... nou weten we het wel... je neukt hetero's... je pakt iedereen in... gadverdamme...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van mij hangen ook tegen grijs aan
Met een raar defect erin waardoor je een witte cirkel ziet
Maar wat ik meer bedoelde was: Blauwe ogen en blonde krullen en een onschuldig hoofd + bluftechnieken ..... daar kom je ooit goed meetings doorheen
Ik neem vast m'n zweepje mee om Steve te corrigerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp & Steve ruzie omdat 1 van de 2 met TV staat te zoenen op de WC
Ang3l gaat zich schuldig voelen tegenover HM omdat SAJ in z'n bed beland
Stroekie gaat door z'n rug bij het opbouwen van Friso
TMM wordt schandalig stomdronken en gaat over de grens bij Teun, die het wel toestaat
Jaloers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ja Prince Charming... nou weten we het wel... je neukt hetero's... je pakt iedereen in... gadverdamme...
Wel fijn dat jullie er al uit zijn wie van de 2 met mij gaat zoenen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik neem vast m'n zweepje mee om Steve te corrigeren
Met zo'n buttplug in je reet wordt je wel altijd vrij hitsig idd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik neem vast m'n zweepje mee om Steve te corrigeren
Bitch please, dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ja Prince Charming... nou weten we het wel... je neukt hetero's... je pakt iedereen in... gadverdamme...
Ik hou van je he...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, dat bedoel ik nietDit ging over zakelijk@
En ik ben al bijna 5 jaar single, dus IETS doe ik toch niet goedTerwijl ik wel wil!
En van die hetero's is me een x uitgelegd hoe dat komt
Ja!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Met zo'n buttplug in je reet wordt je wel altijd vrij hitsig idd...
Nou, dat was een nachtmerrie gok ik?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens vrij bizar gedroomd... ik droomde dat ik met Fokkers op de tribune van het Nationale Songfestival zat... en dat er iemand uitviel bij de deelnemers en ik moest meedoen
Ik weet niet of ik gewonnen heb want toen schrok ik wakkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat was een nachtmerrie gok ik?
Niets om jaloers op te zijn bij mij hoorquote:
Ja maar je bent wel gewoon tofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets om jaloers op te zijn bij mij hoor
Jullie zijn degene met een relatie en zo!
Ja daar heb ik wat aan zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel gewoon tof
Je had ook gewoon een verzuurde kut kunnen zijnquote:
Gebruiken jullie al dezelfde tandenborstel ondertussen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Jullie hebben me depri gepraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Waar is HM als je hem nodig hebt?! *sms*
Nou... weet je wat het is. Ik vind het scary, alsof ik een deja-vu heb.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gebruiken jullie al dezelfde tandenborstel ondertussen?
Mag ik gokken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik gewonnen heb want toen schrok ik wakker
Ik draag mijn maskers met stijlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een verzuurde kut kunnen zijn
Hoi.. ik vind mezelf wel een voorbeeld dat er ook mannelijke homo's zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En toch val ik gvd steeds weer op "hetero's". Ik ben gewoon niet van de britney's en pop-kylies en nichten en handtassen en celine dion en glitters. Tuurlijk, ik ben zelf niet de meest mannelijke, maar wat ik in een vent zoek is wel een VENT. Ik bedoel, het mooiste aan Tibo vond ik dat er een leeg flesje bier op mijn nachtkastje stondIk werd er blij van
En daarom heb je Steve, TV en mij...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En toch val ik gvd steeds weer op "hetero's". Ik ben gewoon niet van de britney's en pop-kylies en nichten en handtassen en celine dion en glitters. Tuurlijk, ik ben zelf niet de meest mannelijke, maar wat ik in een vent zoek is wel een VENT. Ik bedoel, het mooiste aan Tibo vond ik dat er een leeg flesje bier op mijn nachtkastje stondIk werd er blij van
Graagquote:
Amen... en Erik!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom heb je Steve, TV en mij...
Jij bent beezet, kutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoi.. ik vind mezelf wel een voorbeeld dat er ook mannelijke homo's zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:
Ja leuk! Da's inderdaad typisch mij! De single tussen de stelletjes!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En daarom heb je Steve, TV en mij...
Rein voldoet ook niet aan bovenstaande omschrijvingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent beezet, kut
En je bent gayer dan een handtas vol regenbogen!
Mens, als je Celine Dion zou zingen was je Xiance! (Grapje Xi!)
Boa's worden op magnetische wijze naar je hals toeegetrokken!
Your gayness can be seen from outer space! Het sparkled!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Rein vond Crazy Shopping geweldig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rein voldoet ook niet aan bovenstaande omschrijving
Ik wilde net zeggen, jullie waren uiteindelijk niet zo dol meer op elkaar geloof ikquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rein vond Crazy Shopping geweldig.
I rest my case.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent van het podium gestuurd na 3 noten....
Ja vreet je maar dik jaquote:
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Heet dat zo tegenwoordigquote:
Is je bierbuikje al weggewerkt dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een weegschaal bij de deur. Als ie te zwaar is gaat er een luik open
Ik ben niet zwaar genoegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Is je bierbuikje al weggewerkt dan?
Hoe vileinquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Is je bierbuikje al weggewerkt dan?
Naar is dat hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En toch val ik gvd steeds weer op "hetero's". Ik ben gewoon niet van de britney's en pop-kylies en nichten en handtassen en celine dion en glitters. Tuurlijk, ik ben zelf niet de meest mannelijke, maar wat ik in een vent zoek is wel een VENT.
ga maar eens op een bear party kijkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn er echt... mannelijke homo's.... maar veel te weinig
O denken jullie ZO over mij?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las je draadje in onzin en daar stond je bekend als een irritante relnicht. Hoe zou dat toch komen?![]()
Als ik roep Kerk ga je dan alvast in de biechtstoel zitten?
Jawel hoor. Hij's nog steeds aardig en zo. En andersom ook. Maar we zijn gewoon te verschillend denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, jullie waren uiteindelijk niet zo dol meer op elkaar geloof ik
Ja.quote:
Mwah, alleen als je ze niet kunt vinden.quote:
Dan moet je op minder gay-obvious plekken zoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Want een hetero-homo vinden is alstig omdat je ze niet herkend en omdat ze niet echt gay uitgaan vaak. Dus waar spot je ze dan?
En in de gay-tenten zitten dan weer veel van de types die wel gezellig zijn, maarw aar ik niet op val.
We moeten een eigen kroeg beginnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.
Want een hetero-homo vinden is alstig omdat je ze niet herkend en omdat ze niet echt gay uitgaan vaak. Dus waar spot je ze dan?
En in de gay-tenten zitten dan weer veel van de types die wel gezellig zijn, maarw aar ik niet op val.
Ja maar dan zijn ze niet herkenbaar, dat bedoelde ik er ook mee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan moet je op minder gay-obvious plekken zoeken
Okay, mijn eerst vond ik via Paiqu, en mijn tweede op een housewarming van een vriend van mij. Beide deden geen Gaydar rinkelen. Het is ook lastig om ze te vinden hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze niet herkenbaar, dat bedoelde ik er ook mee.
Op de gayobvious pleekken vind je veelal de obvious gays en dat zijn niet mijn types.
Maar op niet obvious plekken ..... dan ben ik zo blind dat ik of een hetero heb of gewoon niets zien.
Doh. Het is ook alleen naar dat je je portemonnee kwijt bent als je 'm niet kan vinden. Ang3l en ik vinden het heus niet naar omdat we ze wél kunnen vinden. Het hele probleem is toch juist dat we ze níet kunnen vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je ze niet kunt vinden.
Zullen we My-Best=Friend's-Weddingen dan? Als ik...... 40 ben dan ben jij .... ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doh. Het is ook alleen naar dat je je portemonnee kwijt bent als je 'm niet kan vinden. Ang3l en ik vinden het heus niet naar omdat we ze wél kunnen vinden. Het hele probleem is toch juist dat we ze níet kunnen vinden?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
En hoeveel zijn we met oefenen op Bad Romance?
30. Dat kan bestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we My-Best=Friend's-Weddingen dan? Als ik...... 40 ben dan ben jij .... ?
Ok. Deal!quote:
Ja helaas dat de mijne al bezet is he!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:07 schreef Ang3l het volgende:
O ja, plus dat ik natuurlijk al jaren gek ben op de vent van Keizerpinguin
Paiq.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef Sitethief het volgende:
Okay, mijn eerst vond ik via Paiqu, en mijn tweede op een housewarming van een vriend van mij. Beide deden geen Gaydar rinkelen. Het is ook lastig om ze te vinden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |