Nee alleen zijn naaktfoto'squote:
Ja, maar achter gesloten deurenquote:
niks ervan, gewoon blijven delen met onsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik zal het wel in m'n dagboek houden hoor
Welk spel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga maar weer verder met gamen geloof ik
467 koeienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu weer een stap dichter bij 467 ?
Definieer gedaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dit niet concreet genoeg, hebben HM uit Veldhoven Ang3l het nu met elkaar gedaan of niet?
Ik ook. Echt wel.quote:
Nou elkaars haar verzorgd natuurlijk!quote:
A) niets gedaan = gefriemel, gestoei, gekietel, in een bil knijpen, aai over de bolquote:
Tssk heb ik net een Frisokaartje gekocht om je te kunnen verleidenquote:
Daar zwemmen meer vissen in de zeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tssk heb ik net een Frisokaartje gekocht om je te kunnen verleiden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij gaat eind septerber het wereldse Amsterdam tijdelijk verlaten om naar Eindhoven de gekste af te reizen om Shane te zien ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
A) niets gedaan = gefriemel, gestoei, gekietel, in een bil knijpen, aai over de bol
B) iets gedaan = tongzoenen, gewenst onzedelijk betasten
C) meer dan iets gedaan = orale seks
D) alles gedaan = alles voorbij c)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou elkaars haar verzorgd natuurlijk!
Wat anders.
"Kom je ook?" was korter geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat eind septerber het wereldse Amsterdam tijdelijk verlaten om naar Eindhoven de gekste af te reizen om Shane te zien ?
Bènde gij d'r dan ôk ? nog toepasselijkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Kom je ook?" was korter geweest
Zelfs al voor A.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef creno het volgende:
schijnbaar kom je dus met antwoord 'b' al in boe's wie neukt wie lijstje.
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooooh, is dat alles..
quote:
Ik wil ookquote:
Ik heb er ook al eens ingestaan met allerlei onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef creno het volgende:
[..]
klopt, als ik m'n vent moet geloven.
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind dit niet concreet genoeg, hebben HM uit Veldhoven Ang3l het nu met elkaar gedaan of niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben hier klaarblijkelijk een nieuwe afdeling met lekkere mannen geopend.. ben er vandaag al 4 tegengekomen waarbij ikkon doen
jaquote:
You, sir, are a real catchquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoor
Mijn eigen haremquote:
Ow, hai.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ahum. Ik lurk af en toe nog mee hoor
Weet ik niet of ik dat kan/mag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:50 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l? Kun je me op de gastenlijst zetten voor Friso?
Alvast bedankt!
Was wat wat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ow, hai.![]()
En, was het wat?
Je zou gek zijn als je het zou doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet of ik dat kan/mag.
En je bent inmiddels de 3e die het vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |