Al op zoek naar iets?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:30 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook iets grotersen een tuin met schuurtje of iets dergelijks.
Dat heb ik ook wel een beetje. Een tuin vind ik wel belangrijk bij een woning..quote:In zo'n appartement kun je uiteindelijk helemaal niks
Eerst dit maar eens verkopen. Ik ga niks zoeken voor ik dit verkocht heb in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al op zoek naar iets?
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Een tuin vind ik wel belangrijk bij een woning..
Orde, Anne. Orde is nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
Zo kun je toch niet werken, waar is m'n bureau?
[ afbeelding ]![]()
.
Zit ook wel iets in.. Dubbele lasten, 2 huizen te onderhouden. Allemaal geen dingen waar je zin in hebt..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef BaraCuda het volgende:
Eerst dit maar eens verkopen. Ik ga niks zoeken voor ik dit verkocht heb in ieder geval.
Desnoods een paar maandjes thuis wonen, maar dubbel zitten wil ik niet
Als de rechter stapel af is heb je niks te zeuren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Ik moet al die stapels nog doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als de rechter stapel af is heb je niks te zeuren.
Als je die nog moet doen zou ik maar aan het werk gaan
Ziet er nog netjes uit vergeleken met mijn bureauquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:05 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]![]()
.
Dat werkt toch niet fijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ziet er nog netjes uit vergeleken met mijn bureau
* Alfisti doet van alles op zijn bureau en niet alleen maar papier werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet fijn? Normaliter is mijn bureau gewoon leeg op een paar dossiers na dan.
Wat doe je eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet van alles op zijn bureau en niet alleen maar papier werk
Staat nu een 32"Sony KTV met een DVD recorder erbij op 20cm voor mijn neus
Mijn collega's aan het werk houden en zelf een beetje Fok'kenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor werk?Bij een of ander AV boer weet ik, maar wat is het wat je daar doet?
Die troep rechts is dadelijk ook nog weg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef BaraCuda het volgende:
Zo netjes is m'n bureau nog nooit geweest
mijn idee, maar ze zullen het wel doen met een reden denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die bedrijven zelf niet snappen dat als ze het er zelf af slopen en op de plank leggen dat je het gewoon kan verkopen.
Online verkomen die spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |