slappeling!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Miss_V het volgende:
[..]
ja hier ook een roker (helaas). Ik herken je moeder wel in mezelf. Ik was ook een maand of 8 gestopt (alweer een paar jaar geleden). En écht, ik at niet meer, ik snoep zowieso al niet. En lette zo netjes op wat ik naar binnen werkte. Maar toch.... iedere maand een kilo d'r bij. Ik werd me er toch een partij pissig van! Dus ben net als je moeder weer gaan roken. Ik weet dat het slecht is, maar god wat wil ik liever.... dan kies ik voor wat minder kilo's. achteraf had ik ook kunnen gaan lijnen, en niet roken. Maar daar ben ik nu pas achter![]()
Goed van je zeg dat je alleen rookt als je drinkt, hangt er vanaf hoeveel en hoevaak je drinkt.
Ik onderhand ookquote:
'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
Ik heb een boterham gegeten zonder
![]()
Nee, toen ook niet... wel geminderd naar 4 per dag (wat zelfs de verloskundige een prima compromis vond gezien alle spanningen...)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook niet tijdens je zwangerschap mirannie?
ik heb het er voor over!quote:
Vind dat altijd zo klote als dat gebeurt! Het gebeurt namelijk ook altijd als ik het net even heeeeel dringend moet wetenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Klote-ING
Kan mijn saldo niet opvragen
Naja, ik weet het saldo wel, dus eigenlijk zeg ik het verkeerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo klote als dat gebeurt! Het gebeurt namelijk ook altijd als ik het net even heeeeel dringend moet weten
Balen! Ik kreeg net een smsje dat tmobile de foonrekening af gaat schrijven. Alles af gaat gewoon door, maar dat wat erbij moet komen heb ik nog steeds niet *zuchtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Klote-ING
Kan mijn saldo niet opvragen
Lekker!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Balen! Ik kreeg net een smsje dat tmobile de foonrekening af gaat schrijven. Alles af gaat gewoon door, maar dat wat erbij moet komen heb ik nog steeds niet *zucht
Ik heb warm stokbrood met gesmolten kaas en mosterd dille saus nomnomnom
Oh wat kutquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef Loqi het volgende:
Wel verdomme! Echt![]()
![]()
Wij zouden 1 september de sleutel van ons huis krijgen.. maar die mensen die daar wonen zijn er al een tijdje uit, dus zei die mevrouw van de woningbouw dat we best met die mensen konden regelen dat wij wat huur van hun over namen en dat we dan de sleutel eerder konden krijgen (die mensen wonen er toch niet meer en betalen dus huur/hypoteek voor 2 huizen) win-win zou je zeggen.
Goed, wij dat met die huidige huurders geregeld.. ze zouden deze en afgelopen week alles regelen, en dan de afspraak voor de laatste controle verzetten naar aankomende maandag (dan krijgen wij de dag daarna de sleutel) en formuleren van de over te nemen spullen (Schutting ed) opsturen, en dan zouden wij 2 weken van hun huur overnemen.
Nu hebben ze nog steeds geen formulier opgestuurd.. laten niets weten.. hebben nog geen afspraak gemaakt (wist de woningbouw ons te vertellen) bellen ons niet wanneer dat afgesproken is.. en nemen de telefoon niet op als wij hun bellen!!en het is fucking donderdag! Hebben ze 2 weken de tijd voor gehad en ze regelen niks! ik wil verdomme in m'n huis
Nee, ze had wel vakantie.. maar zover ik weet is ze niet weg.. ze had namelijk toegezegd deze 2 weken te gebruiken om het huis op orde te maken, de benodigde formulieren op te sturen en die afspraak voor de eindcontrole te regelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh wat kut
zijn ze niet op vakantie?
Oeh! Mjammiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lekker!!!
Ik ben lekker thuis an het werk nu, dus liggen er weer wat piccolino's in de oven![]()
potverdikkemequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef Loqi het volgende:
Wel verdomme! Echt![]()
![]()
Wij zouden 1 september de sleutel van ons huis krijgen.. maar die mensen die daar wonen zijn er al een tijdje uit, dus zei die mevrouw van de woningbouw dat we best met die mensen konden regelen dat wij wat huur van hun over namen en dat we dan de sleutel eerder konden krijgen (die mensen wonen er toch niet meer en betalen dus huur/hypoteek voor 2 huizen) win-win zou je zeggen.
Goed, wij dat met die huidige huurders geregeld.. ze zouden deze en afgelopen week alles regelen, en dan de afspraak voor de laatste controle verzetten naar aankomende maandag (dan krijgen wij de dag daarna de sleutel) en formuleren van de over te nemen spullen (Schutting ed) opsturen, en dan zouden wij 2 weken van hun huur overnemen.
Nu hebben ze nog steeds geen formulier opgestuurd.. laten niets weten.. hebben nog geen afspraak gemaakt (wist de woningbouw ons te vertellen) bellen ons niet wanneer dat afgesproken is.. en nemen de telefoon niet op als wij hun bellen!!en het is fucking donderdag! Hebben ze 2 weken de tijd voor gehad en ze regelen niks! ik wil verdomme in m'n huis
Ja ik denk het, en maar hopen dat ze niet intussen dingen uit t huis gaat slopen die wij wilden overnemen, want ik heb geen zin om een nieuwe schutting te zetten enzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oeh! Mjammie![]()
[..]
potverdikkemeNou moet je gewoon wachten tot 1 september of?
Bij de woningbouwvereniging waar ik huurde deden ze helemaal niets meer zodra je ook maar 1 plankje overnam.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik denk het, en maar hopen dat ze niet intussen dingen uit t huis gaat slopen die wij wilden overnemen, want ik heb geen zin om een nieuwe schutting te zetten enzo
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij de woningbouwvereniging waar ik huurde deden ze helemaal niets meer zodra je ook maar 1 plankje overnam.
Schijt huur gedoequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef Loqi het volgende:
Wel verdomme! Echt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |