Neuhj, maar ik had geen zin om zo meteen te moeten gaan zoeken naar het nieuwe topic dus heb ik het zelf maar volgeblaat en een nieuwe aangemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Juup krijgt een trillende staart van topics die bijna dicht zijn
Er zit trouwens een tikfout in je sig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, maar ik had geen zin om zo meteen te moeten gaan zoeken naar het nieuwe topic dus heb ik het zelf maar volgeblaat en een nieuwe aangemaakt
Vertel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zit trouwens een tikfout in je sig.
/taalnasi
schaam je.quote:
quote:
I need rest, rest is al i need.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:22 schreef Blueman het volgende:
I need a dollar, a dollar is what i need....
Maaar de zon is er wel!quote:
3 liter koelvloeistof verbruik op 3000 km zijn voor mij geen onbezorgde km's.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Een oude Volvo
- Een oude caravan
- 3 liter koelvloeistof
- 1 liter olie
Wat krijg je dan? 3000 onbezorgde km's door Frankrijk.
Dat zegt ie tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
3 liter koelvloeistof verbruik op 3000 km zijn voor mij geen onbezorgde km's.....
Jij moet vaker je koelvloeistof bijvullen dan ik moet tankenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:45 schreef r8ality het volgende:
Pakking waterpomp lekte al voor de vakantie. Dat wist ik en kun je rekening mee houden. Verbruik valt me nog mee, want bij korte afstanden hier in NL was ik al 3 liter kwijt op pak em beet 500km. Maar omdat ie tijdens lange ritten altijd warm blijft lekt ie veel minder.
mijn oor piepte gisteravondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:In het Filipijnse Cagayan heeft een cipier het voor vijf gevangenen wel heel gemakkelijk gemaakt om te ontsnappen. De bewaarder was zo bezig met het spelletje 'Plants vs Zombies' dat hij niet lette op het geboefte. Eén van de gevangenen kon eenvoudig de sleutels pakken om vervolgens de bajes uit te vluchten.
De politie heeft inmiddels vier ontsnapten ingerekend. Eén gevangene, de 35-jarige Reynard Marturillas, is nog voortvluchtig.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef Blueman het volgende:
Zo! Weer terug van het terras...
Dat spelletje van jullie ken ik niet SQ en BB.. ist leuk?
Dus jullie zitten savonds op de bank dat spelletje tegen elkaar te spelen ipv samen op de bank te praten...quote:
nee, dat kan je niet tegen elkaar doen. Dus 1 doet dat spelletje en de ander kijkt TV!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dus jullie zitten savonds op de bank dat spelletje tegen elkaar te spelen ipv samen op de bank te praten...
Nee hoor.. ik werk 's avonds..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat kan je niet tegen elkaar doen. Dus 1 doet dat spelletje en de ander kijkt TV!
Hoezo, zit jij altijd met je vriendin te praten op de bank?
dat doen we met gitaarheldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik werk 's avonds..![]()
Niet altijd hoor
Maar kon toch dat jullie dat samen deden
In mijn DSLR zit nu een 4GB kaart en voor af en toe gebruik is dat zat, wel fotografeer ik bijna alles in RAW dus dat neemt aardig wat ruimte in beslag. Een snelle sd kaart zorgt ervoor dat de camera weer snel beschikbaar is om te fotograferen ipv dat deze moet wachten tot het opslaan klaar is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef bleiblei het volgende:
Is hier iemand into de flashkaartjes?
SQ en ik willen zaterdag een DSLR kopen waarmee je ook in Full HD filmpjes kan maken.
Nu zit ik te kijken bij de MM (daar is ie 4 euro duurder dan bij de goedkoopste optie van pricewatch) en daar staat bij dat je een giga super highspeed SD card nodig hebt om snel genoeg HD beeld weg te kunnen schrijven de anderhalve keer dat we die functie gaan gebruiken.
Maareh, klopt dat?
Enne, wat is een beetje okee formaat voor zo een kaartje?
We hebben nu een 256mb kaartje in de ixus (oudje) zitten waar ie al moeite mee heeft.
Heb je wel iets aan 16 tot 32gb kaartjes?
Wat voor kaartjes zitten er in HD videocamera's dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef bleiblei het volgende:
Is hier iemand into de flashkaartjes?
SQ en ik willen zaterdag een DSLR kopen waarmee je ook in Full HD filmpjes kan maken.
Nu zit ik te kijken bij de MM (daar is ie 4 euro duurder dan bij de goedkoopste optie van pricewatch) en daar staat bij dat je een giga super highspeed SD card nodig hebt om snel genoeg HD beeld weg te kunnen schrijven de anderhalve keer dat we die functie gaan gebruiken.
Maareh, klopt dat?
Enne, wat is een beetje okee formaat voor zo een kaartje?
We hebben nu een 256mb kaartje in de ixus (oudje) zitten waar ie al moeite mee heeft.
Heb je wel iets aan 16 tot 32gb kaartjes?
Ben jij nou een verkoper?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
een dslr koop je om foto's te maken.
ja, ik zou je een dslr en een video camera adviseren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben jij nou een verkoper?![]()
Een DSLR koop je om foto's te maken, films maken, om de afwas te doen, om je autobanden op te pompen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |