Neuhj, maar ik had geen zin om zo meteen te moeten gaan zoeken naar het nieuwe topic dus heb ik het zelf maar volgeblaat en een nieuwe aangemaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Juup krijgt een trillende staart van topics die bijna dicht zijn
Er zit trouwens een tikfout in je sig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, maar ik had geen zin om zo meteen te moeten gaan zoeken naar het nieuwe topic dus heb ik het zelf maar volgeblaat en een nieuwe aangemaakt
Vertel?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zit trouwens een tikfout in je sig.
/taalnasi
schaam je.quote:
quote:
I need rest, rest is al i need.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:22 schreef Blueman het volgende:
I need a dollar, a dollar is what i need....
Maaar de zon is er wel!quote:
3 liter koelvloeistof verbruik op 3000 km zijn voor mij geen onbezorgde km's.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef r8ality het volgende:
Men neme:
- Een oude Volvo
- Een oude caravan
- 3 liter koelvloeistof
- 1 liter olie
Wat krijg je dan? 3000 onbezorgde km's door Frankrijk.
Dat zegt ie tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
3 liter koelvloeistof verbruik op 3000 km zijn voor mij geen onbezorgde km's.....
Jij moet vaker je koelvloeistof bijvullen dan ik moet tankenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:45 schreef r8ality het volgende:
Pakking waterpomp lekte al voor de vakantie. Dat wist ik en kun je rekening mee houden. Verbruik valt me nog mee, want bij korte afstanden hier in NL was ik al 3 liter kwijt op pak em beet 500km. Maar omdat ie tijdens lange ritten altijd warm blijft lekt ie veel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |