Dit dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 05:43 schreef JanPiraat het volgende:
JAAA 10 ok de gedachte voelde beter dan het resultatt ddoei
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 05:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
goedemorgen
nu ben ik wel op tijd wakker
Belachelijk hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:00 schreef Penisbaard het volgende:
Ik voel mij vies omdat ik met dat soort ONZ-onzin heb meegedaan.
Dat verdient ansich een topicquote:
Plas in zijn kontquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:03 schreef Graseter het volgende:
Mijn hamster is boos omdat ie niet uit zn kooi kan
Firebug installeren voor de Vuurvos, dan naar dat zoekformulier, rechtsklikken op de dropdown, Inspect Element, en dan bijvoorbeeld van de eerste keuze (16-18) het attribuut 'value' op bijvoorbeeld '5-10' zetten. Zo zoek je alleen voor mensen van 5 tot 10 jaar oud.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:02 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe werkt die hyvesshit nou dan Panzermaus
Uitleggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Firebug installeren voor de Vuurvos, dan naar dat zoekformulier, rechtsklikken op de dropdown, Inspect Element, en dan bijvoorbeeld van de eerste keuze (16-18) het attribuut 'value' op bijvoorbeeld '5-10' zetten. Zo zoek je alleen voor mensen van 5 tot 10 jaar oud.
Hyves geeft je niet de mogelijkheid om leeftijden lager dan 16 jaar te selecteren, maar als je hun webserver dit 'indirect' vertelt dan doet hij er niet moeilijk over. Daar komt het op neer.quote:
Jij zoekt onder de 16..?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hyves geeft je niet de mogelijkheid om leeftijden lager dan 16 jaar te selecteren, maar als je hun webserver dit 'indirect' vertelt dan doet hij er niet moeilijk over. Daar komt het op neer.
hoe dichter bij de nul hoe strakker om de lulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:07 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij zoekt onder de 16..?
Pedobear alert
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:10 schreef JanPiraat het volgende:
hey man nu ga ik slapen welterusten gefeliciteerd met 10 nachtbaggers![]()
Kankertof het werktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Firebug installeren voor de Vuurvos, dan naar dat zoekformulier, rechtsklikken op de dropdown, Inspect Element, en dan bijvoorbeeld van de eerste keuze (16-18) het attribuut 'value' op bijvoorbeeld '5-10' zetten. Zo zoek je alleen voor mensen van 5 tot 10 jaar oud.
Het labeltje zal nog steeds 16-18 zijn, maar als je nu zoekt dan zal Hyves netjes tussen 5 en 10 jaar oud zoeken. (Wel eerst nog 16-18 selecteren, of welke je ook maar gemanipuleerd hebt)
Ze controleren niet serverside, de enige 'bescherming' is dat ze je clientside die optie niet bieden.quote:
Hier begrijp ik geen flikker van.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze controleren niet serverside, de enige 'bescherming' is dat ze je clientside die optie niet bieden.
Wat lul je nouquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze controleren niet serverside, de enige 'bescherming' is dat ze je clientside die optie niet bieden.
Noobquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hier begrijp ik geen flikker van.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik maak wel ff een stukje JavaScript dat je in je adresbalk kunt plakken wanneer je op 'jacht' wilt, je krijgt dan een optie '1-15 jaar' en je kunt naar hartelust zoeken. Even bookmarken en hop.
Ik prefereer 14-17quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik maak wel ff een stukje JavaScript dat je in je adresbalk kunt plakken wanneer je op 'jacht' wilt, je krijgt dan een optie '1-15 jaar' en je kunt naar hartelust zoeken. Even bookmarken en hop.
1 |
vies homo berichtje erinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:28 schreef Panzermaus het volgende:
[ code verwijderd ]
Maak een bookmark en plak dat erin als URL. Ga op Hyves vervolgens naar zoeken > geadvanceerd zoeken, klik op je bookmark en je kunt nu op leden tussen 1 - 15 jaar zoeken.
Verander de 1-15 in het scriptje in andere leeftijden als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |