Typisch FOK! weer om als buitenbeentje te beginnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat ik daarna nog een heel jaar bij die mensen zit en heb liever een week extra vrij. Zit verdomme niet op de scouting.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat zijn dat toch voor kansloze sociaal gestoorde mensen?
Kijk nou wat voor redenen ze aanvoeren:
[..]
Typisch FOK! weer om als buitenbeentje te beginnen. Waarschijnlijk gaan ze daarna ook niet eens moeite doen om nog een beetje aansluiting te krijgen waarna ze de rest van hun studie lekker thuis blijven en op zolder metal gaan luisteren. Call of Duty spelen
Gelukkig ga ik vanaf maandag lekker de bof oplopen op de UIT
Klacht: introductieweek overslaan
Ja school belde mij nog om te zeggen 'Met deze studenten krijg je een band, die je de rest van je leven zult behouden' Nou dat ene weekje maakt dan ook geen zak uit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:00 schreef Merkie het volgende:
Gedeeltelijk eens met je klacht. Maar er wordt altijd gezegd dat je het echt niet kan missen en dat je meteen een band hebt met je mede-studenten blabla. Ik weet niet, maar het groepje mensen van mijn introductieweek heb ik daarna nooit meer gezien. Misschien is dat zo bij wat minder massale studies
.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja school belde mij nog om te zeggen 'Met deze studenten krijg je een band, je de rest van je leven zult behouden' Nou dat ene weekje maakt dan ook geen zak uit.
Toch vind ik het wel stom dat je niet gaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja school belde mij nog om te zeggen 'Met deze studenten krijg je een band, je de rest van je leven zult behouden' Nou dat ene weekje maakt dan ook geen zak uit.
Heb je iets beters te doen in dat extra weekje vrij?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja school belde mij nog om te zeggen 'Met deze studenten krijg je een band, die je de rest van je leven zult behouden' Nou dat ene weekje maakt dan ook geen zak uit.
Ik ga liever wat met mijn vrienden doen inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je iets beters te doen in dat extra weekje vrij?
Ik welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef Romanus het volgende:
[..]
Alsof ik nog contact heb met klasgenoten van de basisschool, waar ik 8 jaar bij in de klas heb gezeten
Hebben die geen introweek?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ga liever wat met mijn vrienden doen inderdaad.
Tuurlijk niet. Een opleiding volgen en werken is voor nerds.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hebben die geen introweek?
Nee, meeste werken full-time.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hebben die geen introweek?
Dit dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef ontbijtkoek het volgende:
Mijn ervaring is dat de bezoekers van de introductieweek juist de buitenbeentjes zijn. Op de middelbare school hoorden de heren en dames er niet bij en op de universiteit/HBO proberen ze een nieuwe frisse indruk te maken.
Kortom onterechte klacht, TS heeft zelf gewoon behoefte aan vrienden!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef ontbijtkoek het volgende:
Mijn ervaring is dat de bezoekers van de introductieweek juist de buitenbeentjes zijn. Op de middelbare school hoorden de heren en dames er niet bij en op de universiteit/HBO proberen ze een nieuwe frisse indruk te maken.
Praat geen onzin, want die ervaring heb jij helemaal niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee, meeste werken full-time.
[..]
Dit dus.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:05 schreef ontbijtkoek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |