Hardcore.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:42 schreef Waterflesje het volgende:
Gister een lange dag gehad. Zat om 9 uur in de trein om naar school te gaan, bleek dat roosters veranderd waren en ik dus niets had tot 4 uur 's middags. Ben toen maar gaan rondlopen tot mijn voeten pijn deden en daarna maar weer terug gegaan. Na hoorcollege van 4 uur ben ik gaan hospiteren in houten (waar ik een half uur zat rond te lopen omdat ik het adres niet kon vinden), stond ik na tijd te wachten op de trein, bleek dat ik mijn tas had laten staan in dat studentenhuis.Kon ik dus weer teruglopen.
Uiteindelijk trein van half 9 gepakten was 12 uur weer thuis, om nog te moeten eten.
Vandaag van 10 tot 5 ofzo, dus moest alweer trein pakken van 7 uur. Maar morgen wordt het nog erger, dan mag ik 5 uur al opstaan omdat ik van half 9 tot half 7 les heb.
Beste vriend, je stuurde mij een PM dat je jezelf had toegevoegd in de FOK! WIki maar dat heb je niet eens gedaan. Je zei dat je op de FEM zit maar de opleiding, who the hell knows? Je komt binnen 2 min in de OP. Morgen sta je er ook officieel in, als de FOK! Moderators beetje meewerken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef Drinky het volgende:
Ik moet kijken of ik na een jaar nog door wil gaan met de studie op de HU, of dat ik wellicht een kamer ga huren, want zo is het niks. Vaak vroeg opstaan, anderhalf uur reizen en pas rond acht uur weer thuis
Hier nog mensen die IBMS doen?
Studie begint gelijk al op volle toeren heb ik gemerkt. Heb voor morgen al een presentatie en tig opdrachten en ik heb m'n boeken nog niet eens
@Jetfly, sta nog steeds niet in de OP
dat weet je tog van te voren?? waarom ga je dan zo ver studeren? en als je een beetje goed zoekt kun je vrij snel een kamer krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef Drinky het volgende:
Ik moet kijken of ik na een jaar nog door wil gaan met de studie op de HU, of dat ik wellicht een kamer ga huren, want zo is het niks. Vaak vroeg opstaan, anderhalf uur reizen en pas rond acht uur weer thuis
Studie begint gelijk al op volle toeren heb ik gemerkt. Heb voor morgen al een presentatie en tig opdrachten en ik heb m'n boeken nog niet eens
Je bent echt een piemel.quote:
Je doet het zelf. Je kiest zelf voor een studie in Utrecht. Je kunt ook kiezen om dichterbij te gaan studeren. Verder: een kamer vinden is niet zo moeilijk. Een tip: zoek eerst voor een tijdelijke kamer voor ongeveer een halfjaar, daar wordt je (vaak) sneller aangenomen. Dan kun je tijdens die tijd dat je daar woont hospiteren voor een vaste kamer, maar heb je toch wel een vaste verblijfplaats.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef Drinky het volgende:
Hier... in Delft... met een hoop ellende.quote:
Sodejuquote:Op woensdag 1 september 2010 12:42 schreef Nick_Taken het volgende:
[..]
Hier... in Delft... met een hoop ellende.
In het kort problemen met inschrijving opeens en een hoop spullen zijn ontvreemd dus kan mijn eigen kamer niet eens in. Erg handig als ze ergens de verkeerde jas meenemen en je bent letterlijk alles kwijt... huissleutels... die van je ouders (die ook weg zijn met vakantie), fietssleutels, paspoort, portemonnee mat bankpasjes...
Nu heb ik ff geregeld dat ik ergens kan overnachten en op de TU heb ik zo nu en dan tijd om ff op internet te kunnen.
Goed ik reageer dus wel maar zal ff duren.
Ja dat wist ik van tevoren, alleen wist ik niet dat ik vaak om 18:00 pas uit zou zijn. Presentatie overigens gefaald, het schriftelijke deel dan, omdat de rest van mijn groep blijkbaar niet had begrepen wat de opdracht wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
dat weet je tog van te voren?? waarom ga je dan zo ver studeren? en als je een beetje goed zoekt kun je vrij snel een kamer krijgen.
Presentatie dat is zeker marketing of niet? als het marketing is zou ik me er niet te druk om maken is gewoon om te oefenen met presenteren.
Alle hogescholen die een beetje kwaliteit leveren zitten zo ver, zoniet nog verder van mij vandaan. Wat dat betreft maakt de school niks uit. Maar ik ga kijken hoe het eerste jaar me bevalt, en of ik er mee doorga. Zoja, dan ga ik op kamers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je doet het zelf. Je kiest zelf voor een studie in Utrecht. Je kunt ook kiezen om dichterbij te gaan studeren. Verder: een kamer vinden is niet zo moeilijk. Een tip: zoek eerst voor een tijdelijke kamer voor ongeveer een halfjaar, daar wordt je (vaak) sneller aangenomen. Dan kun je tijdens die tijd dat je daar woont hospiteren voor een vaste kamer, maar heb je toch wel een vaste verblijfplaats.
Je woont in? Avans is ook goed te doen hoor, en dat is een stuk dichterbij dan Utrecht als je in Brabant woont.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alle hogescholen die een beetje kwaliteit leveren zitten zo ver, zoniet nog verder van mij vandaan. Wat dat betreft maakt de school niks uit. Maar ik ga kijken hoe het eerste jaar me bevalt, en of ik er mee doorga. Zoja, dan ga ik op kamers.
Ik woon in Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je woont in? Avans is ook goed te doen hoor, en dat is een stuk dichterbij dan Utrecht als je in Brabant woont.
Ja, is ook wel zonde.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven.
Ik ga sowieso mijn propedeuse afmaken, anders verspil ik dit jaar gewoon. Kijk daarna wel verder voor andere scholen.
Op zich niks mis met de HU, behalve die belachelijke huiswerkopdrachten de eerste week al
1 groot kutrooster ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Mirel het volgende:
Wat een gedoe hebben jullie zeg. Bij ons op CMD heb je gewoon 1 rooster, die ook nog eens vast is voor het hele blok, daarnaast heb je 4 dagen les! Soms 3, maar dan heb je wel lange dagen.
Bij mijn zijn het meer neutrale vijanden, iedereen denkt hier ook dat ze projectleider zijn en dat ze hoogbegaafd zijn en zodra je iets zegt word je afgekat? WTF dus als me dat maandag weer gebeurt zal ik is even laten zien wie de baas is. Maar ik ga morgen als Guido dus dan moeten ze wel luisterenquote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Aha, mooi dat je weer in leven bent. Vind het best wel naar voor je, maar het komt vast wel goed.
Mijn 1e week valt tegen, de klasgenoten zijn meer vijanden als vrienden, als je zwart haar hebt accepteren ze je moeilijk, ze denken dat ze al van het begin af aan al projectleider o.i.d. zijn, ze denken dat ze hoogbegaafd zijn, doen alsof ze zoveel inzet tonen, bij een opdracht dat niet zo uitgebreid gemaakt hoeft te worden maken ze heel erg uitgebreid, of er in mijn klas/opleiding buitensluiterij is? Jazeker!
Dan moet je maar is komen kijken bij de eerstejaars. Wat Roces18 zegt klopt als alles gewoon!quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik geloof veel, maar niet dat er op FNT zulke malloten zitten.
naja ik zit op C&J en daar zitten er ook zat.quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik geloof veel, maar niet dat er op FNT zulke malloten zitten.
Bij mijn projectgroepje komen ze ook op ideeën maar niet echt concrete en dan vraag ik door en dan zeggen ze: Ik hoef toch niet alles te verzinnen . Omgquote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef Jetfly het volgende:
Letterlijk door die projectgroep heb ik geen zin meer in school. Echt te stom voor woorden.. En het is al heel erg slecht uitgelegd, begrijp nog steeds niet hoe ik het moet gaan doen.. onderwerp hebben ze wel maar hoe de fuck moet ik gaan beginnen.. ach, ik zie het wel. En dan zit je nog met een groep waarin er mensen zitten die niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken en op ideeën komen, zo ja, op domme ideeen dan. Wat een enorm last aan je schouders, bah.
Wat een crap, mensen drinken bij ons ook in de klas koffie. Heb je er ooit aan gedacht dat ze het LEKKER vinden?quote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Jetfly het volgende:
Of die sukkels die in elke pauze van de les koffie gaan kopen en dan koffie mee de les in nemen, wannabe zakenmannen. Fuckyeah.
Meen je dat nou??quote:Op maandag 6 september 2010 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap, mensen drinken bij ons ook in de klas koffie. Heb je er ooit aan gedacht dat ze het LEKKER vinden?
bij de hu hangen er nog advertenties voor studenten studiosquote:Op maandag 6 september 2010 09:40 schreef Mirel het volgende:
Misschien vinden ze koffie lekker.
Gister had ik een uitnodiging om een kamer te komen checken van 19.00 tot 20.00 in Kanaleneiland. Op de pagina stond enkel de 06 van de contactpersoon, geen huisnummer, wel een straat (Marco Pololaan) Ik loop daar naartoe, en ik bel die gast, maar die neemt niet op. Ondertussen tientallen flats afgegaan, aanbellen, vragen of er een David Kers woont, ondertussen hem bellen. Uiteindelijk niks gevonden, heb anderhalf uur gelopen en uiteindelijk 20x gebeld.![]()
Er was ook een 06 van de huisbaas, misschien had ik die moeten meenemen.
Dit dus. Vorige week woensdag en vandaag een "fail" mogen ontvangen voor presentatie en huiswerkopgave. Presentatie zelf was goed, maar de tekst die we inleverden nietquote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef Jetfly het volgende:
Letterlijk door die projectgroep heb ik geen zin meer in school. Echt te stom voor woorden.. En het is al heel erg slecht uitgelegd, begrijp nog steeds niet hoe ik het moet gaan doen.. onderwerp hebben ze wel maar hoe de fuck moet ik gaan beginnen.. ach, ik zie het wel. En dan zit je nog met een groep waarin er mensen zitten die niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken en op ideeën komen, zo ja, op domme ideeen dan. Wat een enorm last aan je schouders, bah.
Dit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij moesten vandaag een opdracht meenemen voor SLB. Een historie van jezelf. Neem ik het mee. Hoefden we dat niet in te leveren.
Voor oudheid moeten we in een groepje de stof samenvatten, vijf pagina's per persoon. Ik leer veel beter als ik het zelf doe. Maar aaaach.
Bij ons mag je gewoon eten in de klas hoor. Mocht vorig jaar ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Meen je dat nou??![]()
Bij ons mag het niet, in de les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |