Ik vroeg enkel of de profielfoto te zien was, ik zei niet of die opvallend was of whatever.quote:Dat meen je niet? Ze was toch op zoek naar kamers met haar "opvallende" profielfoto?
Juist dit bedoelde ik!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
met die foto bedoelt hij denk over je profielfoto die je had bij kamernet ofzo?? daar had je het toen volgens mij over dat je daar een foto hebt geplaatst.
Hoezo sucks, hoe waren ze dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef Jetfly het volgende:
Alleen FNT studenten hebben een probleem. Lijn 36/26/6 en ik geloof ook 1, in ieder geval alle buslijnen die rijden langs Nijenoord, rijden nu niet. Bussen die wel richting Station gaan, gaan wel via Nijenoord. Dus de heen bussen (van Station naar Nijenoord) heb je niet, maar de terug wel. Best geinig.
Btw, vandaag intro dag gehad. Sucks... Klasgenoten eveneens. Zie het op dit moment even af maar het komt wel goed, even wennen. Morgen en woensdag ook intro dagen maar dan van de studentenvereniging BGU. Die zeggen dat het verplicht is, vraag ik het aan mijn SLO, zegt die van niet. Dus ga ik lekker niet.
WTF dat heb ik nooit gehoord. Dat met die kleine jongetjes is wel ziek. Wat zullen die uitgroeien tot goede mensen die horen bij de maatschappijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Er zijn er veel maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van.
Wel zijn er hier beneden in de flat wel eens een paar jongetjes van een jaar of zeven aan het hangen die me wel eens vriendelijk vragen of ik in m'n kont geneukt wil worden.![]()
Wel ga ik uit voorzorg als ik laat thuis kom niet in m'n eentje van het station naar huis, al woon ik maar vijf minuten fietsen van station centrum. Je weet maar nooit hier met die fietstunneltjes.![]()
Volgens mij is het in de schrijverswijk en het Zuiderkruis wel wat erger. Toen we daar een bezichtiging hadden werd er echt gestaard naar vriends tomtom.![]()
Voor de rest ben ik eigenlijk helemaal niet zo bekend in Veenendaal.
Ze waren best kinderachtig. Om iets kleins zo hard gaan lachen, damned.... Maar veel succes in ieder geval en veel plezier!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoezo sucks, hoe waren ze dan?Morgen beginnen ook mijn introdagen so we will c
En jij danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ha, allemaal verse eerstejaartjes op de FMR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |