abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85656511
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Jetfly het volgende:
Jij staat er al in meid.
Mirel is een jongetje! :+
pi_85657515
Dat meen je niet? Ze was toch op zoek naar kamers met haar "opvallende" profielfoto?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_85658115
Dat meen ik wel! Ergens in het vorige topic is dat gezegd geloof ik.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:46:06 #104
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85661553
HUh wat. Ik heb nergens foto's gepost. Daarnaast ben ik een jongen. Gaat het fotogedeelte nog wel over mij? IK SNAP ER NIKS VAN.

En ja, ik adverteer voor mijn schoolboeken, heb die niet meer nodig. Nog een keertje omdat het een nieuwe pagina is:

Ben je een 1e jaars CMD student en moet je nog boeken kopen? Ik verkoop de mijne 2e hands voor een lagere prijs (in goede staat)
When all else fails, you always have delusion.
pi_85661881
Ik kan me geen foto's herinneren ook. :+ Wist alleen dat je geen vrouw was.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:53:53 #106
87680 Mirel
pi_85661942
Erg leuk niet-detail die je onthoudt van iemand :P

"Daar heb je Mirel. Dat is geen meisje"
pi_85662195
Haha, nee dat bedoel ik niet. _O-
Ik bedoelde dat ik niks wist van foto's van jou waaruit zou blijken dat je een meisje was. Wat ik wel wist is dat je een keer eerder zei dat je een jongen was, omdat mensen altijd dachten dat je een meisje was vanwege je naam ofzo.

Trouwens, jij kwam toch ook uit Veenendaal?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:10:42 #108
87680 Mirel
pi_85662699
Uit Rhenen. Zat wel in Veenendaal op school, als dat meetelt!
pi_85662785
Ik vind het best. :P
Ik kom eigenlijk uit een durp bij Eindhoven maar de vriend woonde in Wageningen dus dan ga je in Veenendaal wonen. _O-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:16:44 #110
87680 Mirel
pi_85663041
Woon je daar nu nog dan? Lijkt me 3x niks daar :P
pi_85663537
Ja, ik woon er sinds December. Ik heb er niet zoveel mee hoor, maar het ligt redelijk centraal en dat was wel fijn toen ik nog in Eindhoven studeerde. Was er echt klaar mee om elke vrijdag met m'n weekendtas naar Wageningen te reizen.

Enja, er is een winkelcentrum en ik ben wel een meisje *O* _O- Maargoed, gezellig is dat centrum niet, ik vind de winkeliers vaak erg onvriendelijk (vooral als je wat jonger bent, de jeugd van tegenwoordig enzo). Maar ik heb een fijn huisje hier dus ik ben wel tevreden. O+

En over dat winkelcentrum gesproken, m'n vriend ging laatst een biertje halen bij de AH. En die mevrouw vroeg aan 'm: Meneer mag ik u identiteitsbewijs zien? En daarna tegen mij: EN DE JOUWE OOK JA JONGEDAME. :( o|O Ik zo van: :'), maar toen zei ze dat ze het tot twintig jaar moest vragen en dat ik ZEKER nog geen zestien was en dus al helemaal geen 20.

Ik ben 21. _O- Ik kan er meestal wel om lachen, maar da's wel vaak hoe de winkeliers hier zijn. Niet allemaal natuurlijk.

Ohja, en het is hier echt ONMOGELIJK om je uit te schrijven bij de kerk, er zijn al een shitload ouderlingen bij ons aan de deur geweest en mijn vriend heeft zich al vijf keer uitgeschreven maar tevergeefs. :')

Maar verder, veenendaal. O+
pi_85663564
met die foto bedoelt hij denk over je profielfoto die je had bij kamernet ofzo?? daar had je het toen volgens mij over dat je daar een foto hebt geplaatst.
Graag verwijderen
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:32:01 #113
87680 Mirel
pi_85663791
Ja, maar ik vond het vreemd dat Jetfly 'opvallend' zei.
quote:
Dat meen je niet? Ze was toch op zoek naar kamers met haar "opvallende" profielfoto?
Ik vroeg enkel of de profielfoto te zien was, ik zei niet of die opvallend was of whatever.

@DanseMacabre, Veenendaal scheen een jaartje de beste winkelstad te zijn van de provincie Utrecht, vandaar ;) Wat ik weet is dat er veel Marokkanen zijn in Veenendaal, en jaaaa jaaaaaaaa dat hoeft niks te beteken maar je hoort Veenendaal vaker in het nieuws. Ik weet dat veel Marokkanen die hier in Rhenen woonden verhuisd zijn naar Veenendaal. Sowieso heb je daar heel veel buitenlanders.
pi_85664134
Er zijn er veel maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van.
Wel zijn er hier beneden in de flat wel eens een paar jongetjes van een jaar of zeven aan het hangen die me wel eens vriendelijk vragen of ik in m'n kont geneukt wil worden. :')

Wel ga ik uit voorzorg als ik laat thuis kom niet in m'n eentje van het station naar huis, al woon ik maar vijf minuten fietsen van station centrum. Je weet maar nooit hier met die fietstunneltjes. _O-

Volgens mij is het in de schrijverswijk en het Zuiderkruis wel wat erger. Toen we daar een bezichtiging hadden werd er echt gestaard naar vriends tomtom. _O-

Voor de rest ben ik eigenlijk helemaal niet zo bekend in Veenendaal. :@
pi_85664451
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
met die foto bedoelt hij denk over je profielfoto die je had bij kamernet ofzo?? daar had je het toen volgens mij over dat je daar een foto hebt geplaatst.
Juist dit bedoelde ik!

Excuse oO<
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:44:09 #116
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_85667699
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef Jetfly het volgende:
Alleen FNT studenten hebben een probleem. Lijn 36/26/6 en ik geloof ook 1, in ieder geval alle buslijnen die rijden langs Nijenoord, rijden nu niet. Bussen die wel richting Station gaan, gaan wel via Nijenoord. Dus de heen bussen (van Station naar Nijenoord) heb je niet, maar de terug wel. Best geinig.

Btw, vandaag intro dag gehad. Sucks... Klasgenoten eveneens. Zie het op dit moment even af maar het komt wel goed, even wennen. Morgen en woensdag ook intro dagen maar dan van de studentenvereniging BGU. Die zeggen dat het verplicht is, vraag ik het aan mijn SLO, zegt die van niet. Dus ga ik lekker niet.
Hoezo sucks, hoe waren ze dan? :') Morgen beginnen ook mijn introdagen so we will c *O*
Waving.....can be positive or negative!..:)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:47:31 #117
87680 Mirel
pi_85667908
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
Er zijn er veel maar ik heb er eigenlijk helemaal geen last van.
Wel zijn er hier beneden in de flat wel eens een paar jongetjes van een jaar of zeven aan het hangen die me wel eens vriendelijk vragen of ik in m'n kont geneukt wil worden. :')

Wel ga ik uit voorzorg als ik laat thuis kom niet in m'n eentje van het station naar huis, al woon ik maar vijf minuten fietsen van station centrum. Je weet maar nooit hier met die fietstunneltjes. _O-

Volgens mij is het in de schrijverswijk en het Zuiderkruis wel wat erger. Toen we daar een bezichtiging hadden werd er echt gestaard naar vriends tomtom. _O-

Voor de rest ben ik eigenlijk helemaal niet zo bekend in Veenendaal. :@
WTF dat heb ik nooit gehoord. Dat met die kleine jongetjes is wel ziek. Wat zullen die uitgroeien tot goede mensen die horen bij de maatschappij O+
pi_85668495
Ja he. O+
Een keer logeerde de engelse stafford van mijn broer bij mij
Zo'n geval dus:

Ze trekt altijd heel hard aan de riem en hijgt dan en dat klinkt dan best eng. Toen dat jongetje die opmerking maakte zei ik dat de hond nog niet gegeten had. En toen was het wel: sorry mevrouw, sorry mevrouw. Niet dat die hond wat doet, maar dat weten zij niet. _O-

Ontopic: morgen heb ik mijn introductie/informatiedag. Ben benieuwd!
pi_85668718
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Hoezo sucks, hoe waren ze dan? :') Morgen beginnen ook mijn introdagen so we will c *O*
Ze waren best kinderachtig. Om iets kleins zo hard gaan lachen, damned.... Maar veel succes in ieder geval en veel plezier!

Ohja, verwacht er niet teveel van!
pi_85670378
Ik ben heel erg benieuwd naar mijn klasgenoten.
Vind het best wel spannend. Gelukkig heb ik alleen een info-dag en dan weer lekker vrij tot maandag.
pi_85670760
Had gisteren dus die intro-dag. Vandaag en morgen hadden ze introdagen van de studievereniging die direct was vastgekoppeld tot mijn opleiding. Ben dus niet gegaan vandaag, en morgen ga ik ook niet.

1) Klasgenoten leer je alleen maar beter te kennen door te gaan zuipen.
2) Vandaag sporten }:|
3) Morgen kroeg :X
4) Heb ramadan.

Veel plezier!!
pi_85671067
Ha, allemaal verse eerstejaartjes op de FMR! :D
pi_85671817
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Ha, allemaal verse eerstejaartjes op de FMR! :D
En jij dan :D ?
pi_85672138
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Jetfly het volgende:

[..]

En jij dan :D ?
Tweedejaars.
pi_85672154
Hihi, jij zit bij mijn vriend op de locatie. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: