Ik heb helemaal geen vrije dagen. Echt kut..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:49 schreef Mirel het volgende:
Joepie, nog steeds vrije dagen in het 2e jaar.![]()
[ afbeelding ]
(opslaan als JPG op 100% kwaliteit zou ok zijn, maar schijnbaar is veel rood met weinig zwart blijkbaar niet te doen)
Op je rooster staat sowieso niet hoe laat je op de introductiedag aanwezig moet zijn. Als het goed is heb je daar een brief over ontvangen, als je die nog niet hebt zou ik morgen maar ff bellen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef sanakthe het volgende:
Hmm klopt het dat 1e jaars de roosters niet kunnen bekijken oid? Ik wil weten hoelaat ik op de c&j faculteit moet zijn voor de introductiedag van DC op donderdag. Ik kan het nergens vinden, en ik heb ook nog geen HU email en wachtwoord ontvangen, wat volgens wel nodig is om roosters te bekijken.
En nee, ik ga niet naar de introductiekamp, dus reacties zoals 'Je hoort het wel op de introductiekamp' gaan niet helpen ben ik bang.
Een brief heb ik ook ontvangen. Daar staat dus alleen de dag dat ik er moet wezen, de 26ste, en geen tijd. Welke klas ik zit staat er ook niet bij..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Op je rooster staat sowieso niet hoe laat je op de introductiedag aanwezig moet zijn. Als het goed is heb je daar een brief over ontvangen, als je die nog niet hebt zou ik morgen maar ff bellen.
E-mail en wachtwoord dat hoor je dan wel op de introductiedag, maar het is gewoon je voornaam.achternaam@student.hu.nl en je wachtwoord is de 1ste keer geloof ik je geboortedatum, maar die moet je meteen wijzigen. Weet je wel in welke klas je zit? dan kan ik wel naar je rooster kijken voor je.
Wij hadden geen introkamp, hadden ze niet geregeld. Het is niet verplicht zover ik weet maar het is wel leuk gok ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Hey Mirel, ik ga ook CMD doen dit jaar. Ben jij toen ook mee gegaan op introkamp? Weet je of dit verplicht is?
Ah thanx voor de info! Ik kijk nog ff of ik gaquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wij hadden geen introkamp, hadden ze niet geregeld. Het is niet verplicht zover ik weet maar het is wel leuk gok ik.
Ik weet niet bij welke busbedrijf lijn 11 en 12 zitten, maar ik zag ook niks nuttigs op die 3 sites. Snel doorgekeken, bij GVU wat langer omdat er datums staan, maar ik zag niks over deze maanden. Zie 52 en 71 staan. Ik weet alleen dat 11 en 12 bij het Uithof rijden.quote:In verband met werkzaamheden bij Utrecht CS zul je als busreiziger de komende tijd regelmatig te maken krijgen met gewijzigde situaties, halteverplaatsingen en andere looproutes.
Vanaf 23 augustus hebben diverse buslijnen van GVU en Connexxion een andere halteplaats. Als je regelmatig met de bus reist is het dus van belang om de aanwijzigen en routeborden ter plaatse in de gaten te houden. Of kijk op www.gvu.nl, www.connexxion.nl of www.vooru.nl.
Ik ben vergeten te mailen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:43 schreef misslady83 het volgende:
[..]
OmgLaat ff weten wat ze terugmailen
Ik denk dat ze adverteert ipv laat weten in welk jaar ze zitquote:
Ik heb er ook wel weer zin inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:57 schreef sanakthe het volgende:
Ik kan eigenlijk niet wachten om te beginnen aan dit jaar. Weird..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |