Bij mijn zijn het meer neutrale vijanden, iedereen denkt hier ook dat ze projectleider zijn en dat ze hoogbegaafd zijn en zodra je iets zegt word je afgekat? WTF dus als me dat maandag weer gebeurt zal ik is even laten zien wie de baas is. Maar ik ga morgen als Guido dus dan moeten ze wel luisterenquote:Op zondag 5 september 2010 11:49 schreef Jetfly het volgende:
Aha, mooi dat je weer in leven bent. Vind het best wel naar voor je, maar het komt vast wel goed.
Mijn 1e week valt tegen, de klasgenoten zijn meer vijanden als vrienden, als je zwart haar hebt accepteren ze je moeilijk, ze denken dat ze al van het begin af aan al projectleider o.i.d. zijn, ze denken dat ze hoogbegaafd zijn, doen alsof ze zoveel inzet tonen, bij een opdracht dat niet zo uitgebreid gemaakt hoeft te worden maken ze heel erg uitgebreid, of er in mijn klas/opleiding buitensluiterij is? Jazeker!
Dan moet je maar is komen kijken bij de eerstejaars. Wat Roces18 zegt klopt als alles gewoon!quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik geloof veel, maar niet dat er op FNT zulke malloten zitten.
naja ik zit op C&J en daar zitten er ook zat.quote:Op zondag 5 september 2010 14:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik geloof veel, maar niet dat er op FNT zulke malloten zitten.
Bij mijn projectgroepje komen ze ook op ideeën maar niet echt concrete en dan vraag ik door en dan zeggen ze: Ik hoef toch niet alles te verzinnen . Omgquote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef Jetfly het volgende:
Letterlijk door die projectgroep heb ik geen zin meer in school. Echt te stom voor woorden.. En het is al heel erg slecht uitgelegd, begrijp nog steeds niet hoe ik het moet gaan doen.. onderwerp hebben ze wel maar hoe de fuck moet ik gaan beginnen.. ach, ik zie het wel. En dan zit je nog met een groep waarin er mensen zitten die niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken en op ideeën komen, zo ja, op domme ideeen dan. Wat een enorm last aan je schouders, bah.
Wat een crap, mensen drinken bij ons ook in de klas koffie. Heb je er ooit aan gedacht dat ze het LEKKER vinden?quote:Op zondag 5 september 2010 21:04 schreef Jetfly het volgende:
Of die sukkels die in elke pauze van de les koffie gaan kopen en dan koffie mee de les in nemen, wannabe zakenmannen. Fuckyeah.
Meen je dat nou??quote:Op maandag 6 september 2010 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap, mensen drinken bij ons ook in de klas koffie. Heb je er ooit aan gedacht dat ze het LEKKER vinden?
bij de hu hangen er nog advertenties voor studenten studiosquote:Op maandag 6 september 2010 09:40 schreef Mirel het volgende:
Misschien vinden ze koffie lekker.
Gister had ik een uitnodiging om een kamer te komen checken van 19.00 tot 20.00 in Kanaleneiland. Op de pagina stond enkel de 06 van de contactpersoon, geen huisnummer, wel een straat (Marco Pololaan) Ik loop daar naartoe, en ik bel die gast, maar die neemt niet op. Ondertussen tientallen flats afgegaan, aanbellen, vragen of er een David Kers woont, ondertussen hem bellen. Uiteindelijk niks gevonden, heb anderhalf uur gelopen en uiteindelijk 20x gebeld.![]()
Er was ook een 06 van de huisbaas, misschien had ik die moeten meenemen.
Dit dus. Vorige week woensdag en vandaag een "fail" mogen ontvangen voor presentatie en huiswerkopgave. Presentatie zelf was goed, maar de tekst die we inleverden nietquote:Op zondag 5 september 2010 17:41 schreef Jetfly het volgende:
Letterlijk door die projectgroep heb ik geen zin meer in school. Echt te stom voor woorden.. En het is al heel erg slecht uitgelegd, begrijp nog steeds niet hoe ik het moet gaan doen.. onderwerp hebben ze wel maar hoe de fuck moet ik gaan beginnen.. ach, ik zie het wel. En dan zit je nog met een groep waarin er mensen zitten die niet eens fatsoenlijk kunnen nadenken en op ideeën komen, zo ja, op domme ideeen dan. Wat een enorm last aan je schouders, bah.
Dit dus.quote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij moesten vandaag een opdracht meenemen voor SLB. Een historie van jezelf. Neem ik het mee. Hoefden we dat niet in te leveren.
Voor oudheid moeten we in een groepje de stof samenvatten, vijf pagina's per persoon. Ik leer veel beter als ik het zelf doe. Maar aaaach.
Bij ons mag je gewoon eten in de klas hoor. Mocht vorig jaar ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 18:41 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Meen je dat nou??![]()
Bij ons mag het niet, in de les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |