Goed.quote:
quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
Kon niets beters bedenken helaasmaar ze is nu wel stil
[..]
Goed.
Kreeg net een smsje van 1 of ander vaag figuur waar ik niets meer mee te maken wil hebben: Heey hoe bevalt je nieuwe telefoon? xxxxx
![]()
Heb terug gesmst: Jaa hij is echt donders fijn, 10x fijner als dat ding van jou, oja en hij is ook 10x duurder. Doei.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ga je weer voor het record? Post sneller
Da's wel een mooie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed.
![]()
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef Ravenous- het volgende:
Godverdomme, ik ben het weer niet geworden.
Ik word hier wel een beetje moedeloos van zeg
Dat verwachten vrouwen dan wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja kom op zeg dat wijf zat mij dik af te zeiken laatst komt ze nu weer geïnteresseerd aanzetten, kan ze toch niet verwachten dat ik lief ga doen?
Dat kan snellurquote:
Ja maar dat boeit mij nietquote:
[..]
Goed.
![]()
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:48 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
Ik zal zo wel een gemiddelde geven
Anders zou dit forum allang dood zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef Nectar het volgende:
mogen eigenlijk pedofielen en of mensen die ouder zijn dan 20 hier posten?
BAAS = 370 euro per uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je zit op ongeveer 100 per uur nu ofzo?inclusief de uren dat je geslapen hebt.. van hoelaat tot hoelaat heb je geslapen?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |