Pfff, nog steeds vier man met de optimale score voor Gary Linekerquote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef ScudRaket het volgende:
UPDATE: WEEK 4
[ afbeelding ]
N.B.1: Xummon is bijgewerkt.
N.B.2: Nog geen mail ontvangen van Flappekz.
je bedoelt 3 man neem ik aan?quote:Op zondag 5 september 2010 23:39 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Pfff, nog steeds vier man met de optimale score voor Gary Lineker![]()
Wel goed bezig met je snelle updates Scud
Doh!quote:
Ik mag opmaken dat je weer meedoet?quote:
Mag t nog?quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik mag opmaken dat je weer meedoet?
quote:
Oke dan wacht ik nog 32 minquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef ScudRaket het volgende:
Preview week 5: Veel verschuivingen in de top!
Upload: morgen.
Ik kan ook nog 24 uur wachtenquote:
Done. Volgende week zul je het zien.quote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Scud: Gezien je inbox niet beschikbaar is. Zou je er SC diepFries (dus zonder hoofdletter D) van kunnen maken? Dat het in m'n username hier staat is eigenlijk ook al niet zo best, binnen HT is echter wel gewoon diepFries
omdopen tot sv the fanny banditsquote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Scud: Gezien je inbox niet beschikbaar is. Zou je er SC diepFries (dus zonder hoofdletter D) van kunnen maken? Dat het in m'n username hier staat is eigenlijk ook al niet zo best, binnen HT is echter wel gewoon diepFries
Oja, wat een mietjes die spelers van me. 5 wedstrijden op rij geen enkele kaart of blessure veroorzaakt
Thx scud! Lekker snel wederom!quote:Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef ScudRaket het volgende:
Week 5:
[ afbeelding ]
Ad: Flappekz is er weer bij!
Ja, weer dezelfde gast als vorige week. Die gaat voortaan maar op woensdag ballen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kaart+Blessure veroorzaakt![]()
Gelukkig pakt Gijs_ ook een gele kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |