Soms zit het tegenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
God net 2 league games verloren 1 gewonnen. 1tje tegen een Terran wat eigenlijk echt een nubie was, maar ik deed gewoon alles fout alle dingen die je slecht kunt doen deed ik ook. En toen nog een potje viel de pc uit. God god. Nu is het 18/13 bah.
Nog niet, ik gebruik nu de JSON api van sc2ranks.com en die haalt alle gegevens op een gooit ze in een tabel waarna ik er een screenshot van maak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Werkt dit ding zich nou automatisch bij?
Klopt anders niks van mijn statsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog niet, ik gebruik nu de JSON api van sc2ranks.com en die haalt alle gegevens op een gooit ze in een tabel waarna ik er een screenshot van maak.
De stats worden toch maar 1x per 24 uur geupdate daar.
Ik probeer eerst een beetje alle fokkers erin te krijgen. En daarna host ik gewoon een plaatje ergens wat altijd de zelfde naam heeft en dan maak ik gewoon elke dag/week ffe een screenshotje en upload hem zodat hij alles vernieuwd..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:57 schreef .aeon het volgende:
Waarom niet een lijst met sc2sigs(436x64 of 500x30)? Die worden geloof ik wel geupdate:
[ afbeelding ]
Oh wacht, daar staat natuurlijk niet je FOK!username in. Misschien kan iemand dat toevoegen of zelf zoiets maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |