Altijd leuke bij een ingewalde terran blinken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:51 schreef tedkees2 het volgende:
Haha, net volgens mij best netjes iemand verslagen. Een terran die zich helemaal inbouwde, dus ik gelijk expo's pakken. Ik wou nog gaan zieken met phoenixes, maar toen ging ie mass turrets bouwenUiteindelijk met stalkers en blink vol z'n siege tank lijn ingeblinkt. Je wil niet weten hoe hard die dingen kapotgaan als ze op elkaar vuren
Ja ik zie het 344 nu! Je was echt 200 nog watstequote:
Eigenlijk moet je natuurlijk kijken naar de W/L ratio. Da's veel representatiever vind ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja ik zie het 344 nu! Je was echt 200 nog watste
Ik vond dat een beetje apart omdat ik wist dat jij Platinum bent en ik Diamond en ik 6000 en nog watste was, maar jij hebt gewoon al heel veel games gespeelt over de 100 en ik 20 ofzo. Vandaar dan krijg je in totaal natuurlijk veel meer punten
Ja best potje ik ben online.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef zforces het volgende:
iemand zin in een game? alles behalve 4v4 want dat trekt mn laptop niet
Ah zo. Ja als jij dan even wat 1v1 gaat spelen dan stijg je zo een paar duizend plaatsenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja ik zie het 344 nu! Je was echt 200 nog watste
Ik vond dat een beetje apart omdat ik wist dat jij Platinum bent en ik Diamond en ik 6000 en nog watste was, maar jij hebt gewoon al heel veel games gespeelt over de 100 en ik 20 ofzo. Vandaar dan krijg je in totaal natuurlijk veel meer punten
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je natuurlijk kijken naar de W/L ratio. Da's veel representatiever vind ik.
Gedeeltelijk waar. Mensen die in copper zitten en vaker tegen copper gematcht worden die kunnen er veel van winnen maar dat betekend niet dat ze goed zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je natuurlijk kijken naar de W/L ratio. Da's veel representatiever vind ik.
10/17quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de info die ik tot zover van Sc2 af heb kunnen trekken, wanneer komen de andere gebruikers in die database te staan? Het is pas echt bruikbaar als hij compleet is. ( En wat beter opgemaakt)
Iets te goed jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt het niet?
Of klopt het juist te goed?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef 404_ het volgende:
[..]
Iets te goed ja
Ik: Rush?
Ander: Okey
Gaat hij alleen werkers zitten maken
Dat 3x ofzo
nicequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:07 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
*1V1
Dit is de info die ik tot zover van Sc2 af heb kunnen trekken, wanneer komen de andere gebruikers in die database te staan? Het is pas echt bruikbaar als hij compleet is. ( En wat beter opgemaakt)
Wanneer ik meer tijd heb gooi ik hem wel ergens online zodat je je zelf kan toevoegen etc. En alles een beetje mooier maken en mss een link naar sc2 zelf voor meer stats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |