Dat is zo, de originele stuurbekrachtigings pomp is verwijdert dan stuurt het inderdaad iets zwaarder maar wel normaal.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn toch genoeg auto's op de weg zonder stuurbekrachtiging?
Ik ben nog in Stockholm nuquote:
Zitten een paar bekende plaatjes tussen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:21 schreef Yoan het volgende:
We weten niet of het een demper was die verstopt was geraakt, het zou ook kunnen zijn dat er zich in de turbo roet heeft opgehoopt.
Hier nog een kleine fotoreportage van de reis: http://www.flickr.com/pho(...)s/72157625078657822/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd! Geweldig dat je dit resultaat hebt weten te behalen! Had niet verwacht dat je dit verbruik zou halen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:21 schreef Yoan het volgende:
We weten niet of het een demper was die verstopt was geraakt, het zou ook kunnen zijn dat er zich in de turbo roet heeft opgehoopt.
Hier nog een kleine fotoreportage van de reis: http://www.flickr.com/pho(...)s/72157625078657822/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dood gegaan door verhongering zeker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb gehoord dat de Golf kaput is.
En wie wat waar heb je dat gehoord dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is al lang bekend dat dat goed zou werken. Vooral vrachtwagens zouden veel profijt kunnen halen (bijna 30% besparing geloof ik). Alleen mag je niet zomaar van alles achter aan je auto plakkenquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[ afbeelding ]
is dit al besproken?
gewoon je auto een earodynamischere vorm geven. schijn je gewoon zelf van karton en plastic , plakband, en hout enzo ook wel te kunnen maken(mits je niet 100+ rijdt)
er is een boel van te vinden op internet "boat tail car " enzo even zoeken... allemaal gasten die het zelf maken, en zelf touwtjes enzo eraan hangen en filmen tijdens het rijden om probleemgebieden en wervelingen proberen zo laag mogelijk te houden.
volgensmij kan die vierkante polo nog een stuk meer op een druppel water lijken(qua vorm)
in grote lijnen lijkt me die 'platte' achterkant nu 1 grote earodynamische faal
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |