Helaas hoort tegenslag er bij, en gelùkkig zijn problemen er om op te lossen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:13 schreef Yoan het volgende:
We zijn in Denemarken aanbeland, verbruiksmeter staat op 3,3L/100km, maar met de huidige problemen is het maar de vraag of we het morgen wel halen.
Nooit eerder heb ik met deze auto 800km aan 1 stuk gereden en nu komen er problemen naar voren die we morgenochtend moeten oplossen anders zal ik de 1 op 30 naar Stockholm niet halen ben ik bang.
Lees hier de update: http://www.mijnbluemotion.nl/eerste-etappe-afgerond-denemarken-87
Kom je daar de apk nog mee door ? lijkt me niet echt veilig je stuurbekrachtiging uit zetten, als je plotseling moet uitwijken kun je dus nauwelijks sturenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Yoan het volgende:
De stuurpomp wordt ingebouwd + schakelaar zodat ik hem op de snelweg uit kan zetten.
Waarom? Er zijn toch genoeg auto's op de weg zonder stuurbekrachtiging?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:57 schreef ooge het volgende:
[..]
Kom je daar de apk nog mee door ? lijkt me niet echt veilig je stuurbekrachtiging uit zetten, als je plotseling moet uitwijken kun je dus nauwelijks sturen![]()
Vroeger reden ze allemaal zonder, en als je al vaart hebt is het sturen amper zwaarder...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:57 schreef ooge het volgende:
[..]
Kom je daar de apk nog mee door ? lijkt me niet echt veilig je stuurbekrachtiging uit zetten, als je plotseling moet uitwijken kun je dus nauwelijks sturen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |