Je gebruikt wel schoonmaakazijn toch? geen gewoon azijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom heb ik zweverig ook nog tussen aanhalingstekens staan. Water uit onze kranen zijn al gezuiverd en schoon, dus ik vind dat wat overdreven.
Ik lees ook ergens dat citroenzuur net zo goed of zelfs beter werkt dan azijn. Dan probeer ik dat wel een keer.
dat denk ik ja... ik zou het testen, fles schoonmaakazijn kost minder dan een euro... Ook handig voor kalk in je badkamerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
Gewoon natuurazijn van de supermarkt. Werkt het daarom niet goed bij mij?
Bedankt voor de tip, hopelijk werkt dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
dat denk ik ja... ik zou het testen, fles schoonmaakazijn kost minder dan een euro... Ook handig voor kalk in je badkamer
Inderdaad, lees ik ook. Schoonmaakazijn is toch wel wat goedkoper, en minder vreemd als ik daarmee aan de kassa kom.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:16 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Tip die ik ooit gekregen heb: met tabletten die ze ook gebruiken voor kunstgebittenmoet eerlijk zeggen dat mijn waterkoker ook aan ontkalken toe is, maar ben te lui ...
Zo'n scherpe geur, pijn aan mijn neus. Het blijkt ook nog eens heel slecht te zijn, eigenlijk moet het in de buitenlucht ontkalkt worden, maar daar heb ik geen stopcontact.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Sannne het volgende:
Stinkt altijd zo, dat ontkalken met azijn! Bleh!
Ik ben ook dol op de Dutch Blend
Ik krijg het dan ook van mijn schoonmoeder meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:36 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, lees ik ook. Schoonmaakazijn is toch wel wat goedkoper, en minder vreemd als ik daarmee aan de kassa kom.
Ja, eventueel even laten weken... En ja GOED naspoelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef neo2000 het volgende:
Schoonmaakazijn in waterkoker donderen en daarna aanzetten zou voldoende moeten zijn toch?
Even nakoken met normaal water lijkt mij ook geen overbodige luxe overigens.
Ik heb nog nooit banaanthee gezien, anders zou ik dat inderdaad wel willen proberen. De enige die ik ken, is de Afrikathee van de AH. Weet jij andere?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:19 schreef Miendientje het volgende:
Kun je dan niet gewoon beide smaakjes kopen en dan zelf door elkaar gooien?
Dat merk heeft wel meer goede dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ik vind deze thee van de Lidl verrassend lekker!
[ afbeelding ]
Ik koop puur citroenzuur bij de natuurwinkel, werkt net zo goed maar stinkt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef wyccie het volgende:
Gewoon natuurazijn van de supermarkt. Werkt het daarom niet goed bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |