abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85173446
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben al een half uur wakker. Ik stort nog eens in door slaapgebrek :') Wel een meet met krakke geregeld zo ongeveer O+
Aan hoeveel uur slaap kom jij nou eigenlijk per nacht? Want je bent heel veel wakke tussen het slapen in.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85173488
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aan hoeveel uur slaap kom jij nou eigenlijk per nacht? Want je bent heel veel wakke tussen het slapen in.
ik ben genoeg wakker om een leuke moeder te zijn en dat is wat belangrijk is :P
pi_85173499
weekendje weg is ook wel nodig :@ heb dan 4 kinderen van kleuter tot puber die me weer in normaal dag en nachtritme stoppen :)
pi_85173520
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:24 schreef SeaOfLove het volgende:

ik ben genoeg wakker om een leuke moeder te zijn en dat is wat belangrijk is :P
Erm, ik twijfel er niet aan dat je een leuke moeder bent, maar je bent nog meer naast moeder hoor. Jezelf bijvoorbeeld :P En het gaat er ook om dat jij aan je slaap toe komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_85173534
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erm, ik twijfel er niet aan dat je een leuke moeder bent, maar je bent nog meer naast moeder hoor. Jezelf bijvoorbeeld :P En het gaat er ook om dat jij aan je slaap toe komt.
ik heb ook nog genoeg slaap, behalve op de uren dat ik het wil. Verder kots ik de hele dag door en heb ik een kuthumeur :P en heb ruzie met mijn vader en ik was zo wijs om smsjes te bewaren van ze en doorgestuurd naar mijn moeder die zo verstandig was om te zeggen dat ik op mijn handen moet gaan zitten en vooral niet verder reageren :D Ik hou van mijn moeder O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2010 07:02:04 (mijn mama is btw altijd erg kritisch naar mij toe ) ]
pi_85173540
Past toch weer in het spreken is zilver, zwijgen is goud gezegde :D
pi_85173547
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Past toch weer in het spreken is zilver, zwijgen is goud gezegde :D
mijn lieve handjes doen wel zeer nu :( :D
pi_85173584
goedemorgen allemaal

nog 32 uur... wachten duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang

w000000000t het is hier buiten zo stil dat ik voor he eerst in de drie jaar dat ik hier woon de kerkklok heb gehoord
pi_85173880
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:14 schreef Isabeau het volgende:

Er is geen afloop -O- Nog steeds pijn en ik zie nog steeds niks. Morgen (straks) mri-scan.
Hopelijk niet rot gedroomd, en sterkte met je MRI :*

Ik alweer een kwartier op werkie :W
pi_85173891
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben al een half uur wakker. Ik stort nog eens in door slaapgebrek :') Wel een meet met krakke geregeld zo ongeveer O+
Kind ik slaap al jaren heul slecht en ben er ook nog steeds ;)
Leuk die meet met krak :)
En milou in english lijkt me lachen :D

Koffie nu!!
zie geen smilies en de koffie smilie ken ik niet uit mijn hoofd :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 12-08-2010 08:07:41 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:03:30 #162
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_85173935
Nou de dvds Zumba Live & Flat abs zijn helemaal niet zo leuk -O-
Het sporten was dus niet zo'n succes
pi_85173955
Oh Isa, ik zie dat je nachtdienst had, dus eerst mri en dan slapen.

Tnxx koffiekaas ^O^

Sterkte hobbels met je knie :o How come? Of heb ik dat gemist, of overbelast van de verbouwing & werken?
pi_85173958
c_/
pi_85173991
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:07 schreef Bluezz het volgende:
c_/
:Y

alleen jammer dat ze geen nespresso meer op het werk hebben
pi_85174004
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:11 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

:Y

alleen jammer dat ze geen nespresso meer op het werk hebben
waar is de nespresso naartoe?
pi_85174032
sterkte met de mri vandaag isa :)
hobje beterschap met je knie!
wb sun en tav
en slecht slapen is klote, ook jaren gedaan gelukkig is het toen ineens weer zoetjes aan omgeslagen naar wel slapen, geen idee hoe of waarom. Vannacht trouwens niet goed geslapen maar dat kwam door killer muggen die mij terroriseerden. }:|
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85174086
Elf, dat is rot, heb je geen pijn, is het de natuur die je wakker houdt :(
pi_85174093
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:21 schreef Bluezz het volgende:
Elf, dat is rot, heb je geen pijn, is het de natuur die je wakker houdt :(
Nee ik voelde (en voel) mij weer prima. Maar die muggen waren echte terroristen. Ondanks de ventilator namen ze mij te grazen (en anders vooral de mr :?) ) dus om half 4-4 uur ben ik op jacht gegaan , toen was ik t echt beu. :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85174166
Vanochtend stapte ik uit de douche, en loop dan naar het kleine kamertje waar de schone was nog op het rekje hangt, ligt daar ook Xena op haar koffer. (Bekend verschijnsel) Maar de manier waarop ze op die koffer lag :D Helemaal op haar rug wijdbeens, kijkt ze met één oog naar mij, doet prrrr, rekt zich uit en gaat nog vreemder liggen O+ _O-

Mijn dag kan niet meer stuk als ie zo begint :)
pi_85174194
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend stapte ik uit de douche, en loop dan naar het kleine kamertje waar de schone was nog op het rekje hangt, ligt daar ook Xena op haar koffer. (Bekend verschijnsel) Maar de manier waarop ze op die koffer lag :D Helemaal op haar rug wijdbeens, kijkt ze met één oog naar mij, doet prrrr, rekt zich uit en gaat nog vreemder liggen O+ _O-

Mijn dag kan niet meer stuk als ie zo begint :)
Cute :D
Toevallig dat ik net op je site zat te lurken anders had ik geen idee wie Xena was (dacht eerst toen ik op je site keek van 'wat leuk, ze zullen wel fan zijn van de serie' maar toen ik op het linkje klikte bleek het over een kat te gaan _O- '
pi_85174266
:D
De kids vonden die serie vroegah best leuk (vooral xena zelf) dus vandaar dat die naam is blijven hangen toen ik dit katje kreeg.
(van golfer voor mijn verjaardag O+ in 2004 )
pi_85174314
Haha Bluezz :D Katten kunnen echt belachelijk liggen :')
pi_85174322
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Bluezz het volgende:
:D
De kids vonden die serie vroegah best leuk (vooral xena zelf) dus vandaar dat die naam is blijven hangen toen ik dit katje kreeg.
(van golfer voor mijn verjaardag O+ in 2004 )
Aha :D lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')