Aan hoeveel uur slaap kom jij nou eigenlijk per nacht? Want je bent heel veel wakke tussen het slapen in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben al een half uur wakker. Ik stort nog eens in door slaapgebrekWel een meet met krakke geregeld zo ongeveer
ik ben genoeg wakker om een leuke moeder te zijn en dat is wat belangrijk isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan hoeveel uur slaap kom jij nou eigenlijk per nacht? Want je bent heel veel wakke tussen het slapen in.
Erm, ik twijfel er niet aan dat je een leuke moeder bent, maar je bent nog meer naast moeder hoor. Jezelf bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben genoeg wakker om een leuke moeder te zijn en dat is wat belangrijk is
ik heb ook nog genoeg slaap, behalve op de uren dat ik het wil. Verder kots ik de hele dag door en heb ik een kuthumeurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, ik twijfel er niet aan dat je een leuke moeder bent, maar je bent nog meer naast moeder hoor. Jezelf bijvoorbeeldEn het gaat er ook om dat jij aan je slaap toe komt.
mijn lieve handjes doen wel zeer nuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Past toch weer in het spreken is zilver, zwijgen is goud gezegde
Hopelijk niet rot gedroomd, en sterkte met je MRIquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Er is geen afloopNog steeds pijn en ik zie nog steeds niks. Morgen (straks) mri-scan.
Kind ik slaap al jaren heul slecht en ben er ook nog steedsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:09 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben al een half uur wakker. Ik stort nog eens in door slaapgebrekWel een meet met krakke geregeld zo ongeveer
waar is de nespresso naartoe?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
![]()
alleen jammer dat ze geen nespresso meer op het werk hebben
Nee ik voelde (en voel) mij weer prima. Maar die muggen waren echte terroristen. Ondanks de ventilator namen ze mij te grazen (en anders vooral de mrquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:21 schreef Bluezz het volgende:
Elf, dat is rot, heb je geen pijn, is het de natuur die je wakker houdt
Cutequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:28 schreef Bluezz het volgende:
Vanochtend stapte ik uit de douche, en loop dan naar het kleine kamertje waar de schone was nog op het rekje hangt, ligt daar ook Xena op haar koffer. (Bekend verschijnsel) Maar de manier waarop ze op die koffer lagHelemaal op haar rug wijdbeens, kijkt ze met één oog naar mij, doet prrrr, rekt zich uit en gaat nog vreemder liggen
![]()
Mijn dag kan niet meer stuk als ie zo begint
Ahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Bluezz het volgende:
De kids vonden die serie vroegah best leuk (vooral xena zelf) dus vandaar dat die naam is blijven hangen toen ik dit katje kreeg.
(van golfer voor mijn verjaardagin 2004 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |