Nee, de mri geeft hoogstwaarschijnlijk geen uitsluitsel en dan kan het nog steeds een enge ziekte zijn. De komende jaren maar hopen dat er verder niets gebeurt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
maar met geen enge ziekte? of geeft mri daar pas uitsluitsel over?
wat waardeloosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de mri geeft hoogstwaaschijnlijk geen uitsluitsel en dan kan het nog steeds een enge ziekte zijn. De komende jaren maar hopen dat er vede niets gebeurt.
Muahhhh zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, SoL
En hey Hob!Hoe gaat het nu met jou dan?
en ze is al zo leuk in het nederlandsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel tof dat je dan al over kan, maar liever met een minder dikke knie huhVervelend zeg. Wat rust zou nu wel welkom zijn ja
SoL, moet te grappig zijn om Milou in het Engels te horen zingen
Ja heb daar echt heel veel zin in, moet nog aardig wat doen wat nu dus allemaal niet gaat, ik hobbel en strompel zeg maar, eigenlijk heb ik een behoorlijke terug val die ik negeer maar dat helpt niet echtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel tof dat je dan al over kan, maar liever met een minder dikke knie huhVervelend zeg. Wat rust zou nu wel welkom zijn ja
SoL, moet te grappig zijn om Milou in het Engels te horen zingen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:33 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met wat klaagzang, je moet het toch ergens kwijtDaarbij vind ik dat je je best groot houdt hoor
Ja dat is ook altijd zo super hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lieverd daar is de nachtploeg voor
Inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
lieverd daar is de nachtploeg voor
Ojeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Veel gedoe hier in het ziekenhuis overigensVoel me half sociaal werker vannacht.
appel en kwarktaartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:41 schreef MissHobje het volgende:
Weetje ik kan zowat niet wachten tot volgend weekend ( rond 20ste) gaan we gewoon al overen dem als de keuken komt enzo ik kan dan eindelijk weer lekker kook hobbyen en daar heb ik zo;n zin in.. vooral bakken van taarten enzo
!! dat is dan eindelijk ontspanning voor me
check mijn post tijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:04 schreef MissHobje het volgende:
Maak ik graag hoorkom je die maar een keer proeven.
Zo ik was even mijn noedels in hete water dumpen en wc rondje.
Er gebeurt er 3x niets op mijn werk, dus tijd voor noedels
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
check mijn post tijdik heb daar iets mee en denk nu wtf
! hoe bestaat het
04-04-04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |