hoe bevalt je nieuwe mobieltje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Het wachten is op de verhalen & de foto's van SunKap
Als je er morgen nog last van hebt even de dokter bellen en gewoon een afspraak maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii![]()
welkom terug Sunny en Tav! Goed om alvast te lezen dat jullie hebben genoten! Jullie klinken heel enthousiast!
ik heb vnv moeite met plassen, het doet ontzettend veel pijn en daarom kan ik ook niet doorplassen. volgens mij is er iets stuk gegaan ofzo want ik heb een beetje bloed in mn slipje terwijl ik niet ongesteld ben (heeel klein beetje maar hoor). ik moet veel drinken hoor ik dus dat heb ik maar gedaan en hopelijk gaat het dan beter, want ik loop een beetje krom van de pijn![]()
ben nu gaan liggen. slaap lekker iedereen!
Helemaal primaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe bevalt je nieuwe mobieltje?
Oh lachen, ik was stiekem ook helemaal blij met mijn gps positiebepaling met bijbehorende gadgets zoals plaatselijk weerberichtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal primaHeb fotootjes van pc gedingest naar mob zodat ik 'zie' wie er belt
En als achtergrond foto een Sch
tland foto, gewoon omdat het kán
Ik kan ook online maar dat vind ik zonde van mijn btg, maar het is handig als je het nodig hebt, ook google maps staat erop![]()
Hipheid hoor die oma's
quote:
We gaan even een aflevering binnen hengelen om een oordeel te kunnen vellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben een leuke serie ontdekt (eigenlijk in het vliegtuig vanuit Washington al): Nurse Jackie, met Edie Falco van The Sopranos. Misschien ook leuk voor de zorg-mensen hier?
Zet ik op de lijst, bedanktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben een leuke serie ontdekt (eigenlijk in het vliegtuig vanuit Washington al): Nurse Jackie, met Edie Falco van The Sopranos. Misschien ook leuk voor de zorg-mensen hier?
quote:An MIT linguistics professor was lecturing his class the other day. “In English,” he said, “a double negative forms a positive. However, in some languages, such as Russian, a double negative remains a negative. But there isn’t a single language, not one, in which a double positive can express a negative.”
A voice from the back of the room piped up, “Yeah, right.”
Neequote:
Er is geen afloopquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:08 schreef SeaOfLove het volgende:
FFT, gefeliciteerd met je eerste blaasontsteking ofzo?oh, Ik heb echt heel Isa's afloop met oog gemist
maar je had toch al uitslag gekregen van de testen? dat zou toch duidelijkheid geven?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is geen afloopNog steeds pijn en ik zie nog steeds niks. Morgen (straks) mri-scan.
Ik heb alleen uitslag van de bloedtesten, kweekjes en urinetestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
maar je had toch al uitslag gekregen van de testen? dat zou toch duidelijkheid geven?
vaag verhaal blijft het dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb alleen uitslag van de bloedtesten, kweekjes en urinetestDe mri is morgen pas en ook dat geeft hoogstwaarschijnlijk geen duidelijkheid.
maar met geen enge ziekte? of geeft mri daar pas uitsluitsel over?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:35 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, helemaal niet vaag. Oogzenuwontsteking met (nog) onbekende oorzaak
Nee, de mri geeft hoogstwaarschijnlijk geen uitsluitsel en dan kan het nog steeds een enge ziekte zijn. De komende jaren maar hopen dat er verder niets gebeurt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
maar met geen enge ziekte? of geeft mri daar pas uitsluitsel over?
wat waardeloosquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de mri geeft hoogstwaaschijnlijk geen uitsluitsel en dan kan het nog steeds een enge ziekte zijn. De komende jaren maar hopen dat er vede niets gebeurt.
Muahhhh zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:13 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, SoL
En hey Hob!Hoe gaat het nu met jou dan?
en ze is al zo leuk in het nederlandsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel tof dat je dan al over kan, maar liever met een minder dikke knie huhVervelend zeg. Wat rust zou nu wel welkom zijn ja
SoL, moet te grappig zijn om Milou in het Engels te horen zingen
Ja heb daar echt heel veel zin in, moet nog aardig wat doen wat nu dus allemaal niet gaat, ik hobbel en strompel zeg maar, eigenlijk heb ik een behoorlijke terug val die ik negeer maar dat helpt niet echtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:23 schreef Isabeau het volgende:
Wel tof dat je dan al over kan, maar liever met een minder dikke knie huhVervelend zeg. Wat rust zou nu wel welkom zijn ja
SoL, moet te grappig zijn om Milou in het Engels te horen zingen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:33 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met wat klaagzang, je moet het toch ergens kwijtDaarbij vind ik dat je je best groot houdt hoor
Ja dat is ook altijd zo super hierquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lieverd daar is de nachtploeg voor
Inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
lieverd daar is de nachtploeg voor
Ojeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Veel gedoe hier in het ziekenhuis overigensVoel me half sociaal werker vannacht.
appel en kwarktaartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:41 schreef MissHobje het volgende:
Weetje ik kan zowat niet wachten tot volgend weekend ( rond 20ste) gaan we gewoon al overen dem als de keuken komt enzo ik kan dan eindelijk weer lekker kook hobbyen en daar heb ik zo;n zin in.. vooral bakken van taarten enzo
!! dat is dan eindelijk ontspanning voor me
check mijn post tijdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:04 schreef MissHobje het volgende:
Maak ik graag hoorkom je die maar een keer proeven.
Zo ik was even mijn noedels in hete water dumpen en wc rondje.
Er gebeurt er 3x niets op mijn werk, dus tijd voor noedels
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
check mijn post tijdik heb daar iets mee en denk nu wtf
! hoe bestaat het
04-04-04
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |