ik kijk liever naar jonge deernesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik kijk liever naar jonge deernes
ben jij niet van de oude fiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
ik kijk liever naar jonge deernes
Nou geef mij maar een lekkere ouwe knarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Teva's, driekwartbroeken... het lijkt wel alsof jullie onze vakantiefoto's al gezien hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem de mijne regelmatig oude knar. Altijd leuke reactiesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een lekkere ouwe knar
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurWel toffe foto vderderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantieNiemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima!
![]()
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken![]()
Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dagquote:
2e kerstdag afgelopen jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Wel toffe foto vderder
Ik draag alleen 3/4 broeken op vakantieNiemand die me kent en TARA weet toch wel hoe ik eruit zie. Kan prima!
![]()
Maar ze breken inderdaad je benen waardoor benen korter en dikker lijken
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurNiet? ik vind het juist erg leuk staan bij de meeste mensen! Draag ze zelf het aller liefste de hele lente/zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel beter dan een echt korte broek, die zijn pas funest voor een hollandsch figuur
Dus die draag ik idd alleen op vakantie als het echt warm is
![]()
Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef freecell het volgende:
Korte broek, daar begin ik niet aan
Dan een rokje.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, ik maak elke dag een lijstje. Wat ik moet doen of wil doen en dan mag ik de hele dagafvinken
Wordt het allemaalleuker van
Maar TARA mag er graag op kriebelen om mij te klierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga naar Grunn verhuizenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:56 schreef golfer het volgende:
We wonen niet meer in de duurste woningen-gemeente van Nederland.
[..]
Het doet gewoon niet echt veel voor je figuurMooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* PdeHoog zoekt dekking
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Welkom !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga naar Grunn verhuizengoedkoop, zeg.
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat is leuker. Maar tijdens een pittige wandeling van een km of 10 minimaal gaat dat zo schuren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |