Ja best lekker geslapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef Bluezz het volgende:
SunKap, was het weer lekker in je eigen bed & huissie?
En het was dus helemaal heerlijk en mooie plekjes gezien in France?
Zo weinig maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, goede wandelschoenen hoeven niet meteen 200 euro te kosten, 't kan vaak voor een euro of 120 ook al wel?
Misschien zijn er nog buitensportwinkels met opruiming? Of anders gewoon naar de perrysport.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo weinig maarDat is bijna een normaal paar schoenen
Toch maar gaan kijken dan
Volgende week of zo doen. Dit weekend geen tijd
Hele dag expo zaterdag
En zondag naar Alkmaar voor muziek
quote:Met RKZ parapluservice droog naar de overkant
12 augustus 2010
Misschien een vreemd bericht zo midden in de zomer, maar ook nu kan het flink regenen. En anders gaan we goed voorbereid de herfst in.
Omdat er nu veel medewerkers buiten het hoofdgebouw werkzaam zijn en je geconfronteerd kan worden met een onverwachtse plensbui, zijn er voorzieningen getroffen zodat je droog naar de overkant kan. Iedereen kan een RKZ paraplu lenen.
Deze leenparaplu’s zijn er voor alle RKZ medewerker of directe RKZ relaties om tussen de gebouwen heen en weer te lopen. Bij binnenkomst in het gebouw plaats je de paraplu weer in de daarvoor bestemde paraplubak zodat deze weer beschikbaar is voor de volgende collega. Het is niet de bedoeling om deze paraplu mee te nemen naar de Breestraat of naar het parkeerterrein, want dan raken we teveel paraplu's kwijt. Gebruik dan gewoon je eigen paraplu. Zo maken we gezamenlijk een succes van deze PARAPLU SERVICE.
De opstelplaatsen zijn:
Receptie RKZ (nabij toegangsdeur receptieruimte)
Unit Raad van Bestuur
Uitgang kinderpoli naar RVB
Uitgang goederenontvangst
Psychiatrie
Waarom persé die dingen als je ze toch verschrikkelijk vindquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben -as we speak- bezig om tevasandalen te bestellen
De cardio party van Zumba vind ik wel leuk, nouja niet zo leuk als de echte lessen maar goed te doen in zomervakantie als de sportschool dicht isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, heb je óóit een sport-DVD gehad die wèl leuk was? Da's toch altijd suf? Ik heb een keer billy blanks geprobeerd; 20 minuten volgehouden, ZO STOM
Pee, goede wandelschoenen hoeven niet meteen 200 euro te kosten, 't kan vaak voor een euro of 120 ook al wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn toch de meest deugdelijke sandalen die ik ben tegengekomen, ik vrees dat wandelen op rubber teenslippers gewoon een minder strak plan isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom persé die dingen als je ze toch verschrikkelijk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen ideequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog buitensportwinkels met opruiming? Of anders gewoon naar de perrysport.
Ik ben -as we speak- bezig om tevasandalen te bestellen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben alvast hard aan het bedenken wat ik voor lunch ga halen..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo de laatste knaken naar de notaris overgemaakt.BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Je benen bijkleuren?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
Goed punt Bloes, met gezellige koraalroze teennageltjes ziet het er al een stuk minder hobbezakkerig uitNu nog even iets bedenken om de driekwartbroek toonbaar te maken
lekkere visjes!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo lekker een gebakken visje scoren en een broodje makreel
En dan vanavond toch maar die pastasalade met gerookte forel maken ... voor mij alleen
Koraalroze, thanks a bunch, Peetjequote:
boterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koraalroze, thanks a bunch, Peetje
Wij eten trouwens ook vis vandaag, ik heb een stuk roodbaarsfilet van 300 gram liggen. Nu nog bedenken wat we erbij doen.
Wat is daar nou weer meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:
en even bij gelezen. was trouwens vanmorgen achterlijk druk in de trein. Allemaal van die 65 plussers.
ooeh lekker zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Koraalroze, thanks a bunch, Peetje
Wij eten trouwens ook vis vandaag, ik heb een stuk roodbaarsfilet van 300 gram liggen. Nu nog bedenken wat we erbij doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |