abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85177709
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef Bluezz het volgende:
SunKap, was het weer lekker in je eigen bed & huissie?
En het was dus helemaal heerlijk en mooie plekjes gezien in France?
Ja best lekker geslapen :Y we waren alleen al om 8 uur wakker. Maar goed, dat halen we nog wel in denk ik ;)
En idd erg mooie plekjes gezien O+ Mooie omgeving daar hoor :Y

Nu gaan we eens de tent schoonmaken en zo.. tot later! :W
pi_85177905
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, goede wandelschoenen hoeven niet meteen 200 euro te kosten, 't kan vaak voor een euro of 120 ook al wel?
Zo weinig maar :? Dat is bijna een normaal paar schoenen :D Toch maar gaan kijken dan :9 Volgende week of zo doen. Dit weekend geen tijd -O- Hele dag expo zaterdag *O* En zondag naar Alkmaar voor muziek :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85177992
ik ben alvast hard aan het bedenken wat ik voor lunch ga halen.. :%
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85178084
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zo weinig maar :? Dat is bijna een normaal paar schoenen :D Toch maar gaan kijken dan :9 Volgende week of zo doen. Dit weekend geen tijd -O- Hele dag expo zaterdag *O* En zondag naar Alkmaar voor muziek :9
Misschien zijn er nog buitensportwinkels met opruiming? Of anders gewoon naar de perrysport.

Ik ben -as we speak- bezig om tevasandalen te bestellen :X
pi_85178096
quote:
Met RKZ parapluservice droog naar de overkant
12 augustus 2010

Misschien een vreemd bericht zo midden in de zomer, maar ook nu kan het flink regenen. En anders gaan we goed voorbereid de herfst in.
Omdat er nu veel medewerkers buiten het hoofdgebouw werkzaam zijn en je geconfronteerd kan worden met een onverwachtse plensbui, zijn er voorzieningen getroffen zodat je droog naar de overkant kan. Iedereen kan een RKZ paraplu lenen.

Deze leenparaplu’s zijn er voor alle RKZ medewerker of directe RKZ relaties om tussen de gebouwen heen en weer te lopen. Bij binnenkomst in het gebouw plaats je de paraplu weer in de daarvoor bestemde paraplubak zodat deze weer beschikbaar is voor de volgende collega. Het is niet de bedoeling om deze paraplu mee te nemen naar de Breestraat of naar het parkeerterrein, want dan raken we teveel paraplu's kwijt. Gebruik dan gewoon je eigen paraplu. Zo maken we gezamenlijk een succes van deze PARAPLU SERVICE.

De opstelplaatsen zijn:
Receptie RKZ (nabij toegangsdeur receptieruimte)
Unit Raad van Bestuur
Uitgang kinderpoli naar RVB
Uitgang goederenontvangst
Psychiatrie
:D
pi_85178196
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:

Waarom persé die dingen als je ze toch verschrikkelijk vind :D
pi_85178305
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, heb je óóit een sport-DVD gehad die wèl leuk was? Da's toch altijd suf? Ik heb een keer billy blanks geprobeerd; 20 minuten volgehouden, ZO STOM :+

Pee, goede wandelschoenen hoeven niet meteen 200 euro te kosten, 't kan vaak voor een euro of 120 ook al wel?
De cardio party van Zumba vind ik wel leuk, nouja niet zo leuk als de echte lessen maar goed te doen in zomervakantie als de sportschool dicht is
Maar de andere van Zumba vallen dus tegen.
En Billy Blanks vind ik ook nog wel leuk om af en toe te doen :D
pi_85179179
update over de kat
het lijkt beter te gaan en hij krijgt een kuurtje
nu nog het verhaal hoe ze aan het kuurtje komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85179216
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom persé die dingen als je ze toch verschrikkelijk vind :D
Het zijn toch de meest deugdelijke sandalen die ik ben tegengekomen, ik vrees dat wandelen op rubber teenslippers gewoon een minder strak plan is :P
pi_85179467
Ik vind teva's helemaal niet lelijk eigenlijk. Je hebt er tegenwoordig zoveel van dat ik de helft van de tijd niet eens zie dat het teva is.
pi_85179493
Belastingdienst belde ( op mijn nieuwe mobiel O+ ) om nog weer tot een schikking of oplossing eigenlijk te komen of het probleem op te gaan lossen, alleen was de locatie verkeerd waar we de brief naar toe hadden gestuurd :')
Alle lokaties en werkzaamheden zijn logisch verdeeld, noemde hij het....
Hopelijk wordt het al opgelost, maar van die correspondentie wist hij dan weer niets van :P

:')

Die Teva's zijn niet zo vreselijk hoor, leuke nagellakjes en gaan :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 12-08-2010 12:04:02 ]
pi_85179584
Zo de laatste knaken naar de notaris overgemaakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85179626
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien zijn er nog buitensportwinkels met opruiming? Of anders gewoon naar de perrysport.

Geen idee :D MAar ik ga eerst ff bij dat tokootje hier in Delft kijken. Zit een kleine outdoor-zaak. Eens kijken wat het daar kost :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85179642
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

waar is de nespresso naartoe?
staat volgens mij in afgesloten kantoor van een manager die een poosje op vakantie is
pi_85179658
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben alvast hard aan het bedenken wat ik voor lunch ga halen.. :%
:D _O- Ik ga zo lekker een gebakken visje scoren en een broodje makreel :9 En dan vanavond toch maar die pastasalade met gerookte forel maken ... voor mij alleen :9
pi_85179714
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo de laatste knaken naar de notaris overgemaakt.

SPOILER
Bijna *O* :D
pi_85179784
Goed punt Bloes, met gezellige koraalroze teennageltjes ziet het er al een stuk minder hobbezakkerig uit :Y Nu nog even iets bedenken om de driekwartbroek toonbaar te maken :P
pi_85179819
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
Goed punt Bloes, met gezellige koraalroze teennageltjes ziet het er al een stuk minder hobbezakkerig uit :Y Nu nog even iets bedenken om de driekwartbroek toonbaar te maken :P
Je benen bijkleuren? :P
pi_85179922
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Ik ga zo lekker een gebakken visje scoren en een broodje makreel :9 En dan vanavond toch maar die pastasalade met gerookte forel maken ... voor mij alleen :9
lekkere visjes! :9 makreel met peper mmm. Ik weet t nog steeds niet..
pi_85179950
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
pi_85180095
en even bij gelezen. was trouwens vanmorgen achterlijk druk in de trein. Allemaal van die 65 plussers.
Ook nog een passagier die om Amersfoort onwel werd, hadden ze trouwens wel heel vlot opgelost (maar 6 min vertraging)
pi_85180146
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Koraalroze, thanks a bunch, Peetje :6
Wij eten trouwens ook vis vandaag, ik heb een stuk roodbaarsfilet van 300 gram liggen. Nu nog bedenken wat we erbij doen.
pi_85180196
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wij eten trouwens ook vis vandaag, ik heb een stuk roodbaarsfilet van 300 gram liggen. Nu nog bedenken wat we erbij doen.
boter :+
pi_85180235
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:03 schreef flying-dutchman het volgende:
en even bij gelezen. was trouwens vanmorgen achterlijk druk in de trein. Allemaal van die 65 plussers.

Wat is daar nou weer mee :P
pi_85180241
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ooeh lekker zeg! :Y) met mosterd en aardappelpuree :9
gewoon je benen scheren en met bodylotion insmeren zodat je geen droge benen hebt, en dan is het goed hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')