quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemiekeflesje champagne opent voor FD.
PLOP!
Sailquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh leuk! Ook die grote boten?
Goh ik ben paranormaal begaafd.... Ik kreeg door dat het Sail was....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Sail. Wellicht dat er ook grote boten langs vragen
.
Tien minuten lopen naar het Noordzeekanaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goh ik ben paranormaal begaafd.... Ik kreeg door dat het Sail was....![]()
Vanuit je huis of moet je naar een kade?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ja nu verwacht ik dat Pietverdriet en Sol verkering hebben.... Die timing...
Haal jezelf niet zo omlaag! Dat zijn heul mooie foto's!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ja nu verwacht ik dat Pietverdriet en Sol verkering hebben.... Die timing...
ik zou hem om zijn eten doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat zou wat zijn zeg
btw @SOL alles goed met jullie?
* krakkemiekegeeft Zokunen een knufquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Zokunen het volgende:
* Zokunen is niet blij, maar die muziek uit plankie zn sig is dan wel erg lekker om ff weg te balen en dan toch een ietsepietsie blijer te worden
ik begrijp 'm nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Zokunen het volgende:
* Zokunen is niet blij, maar die muziek uit plankie zn sig is dan wel erg lekker om ff weg te balen en dan toch een ietsepietsie blijer te worden
De plek waar in jouw sig dingen staan over barbapappa, daar staat bij hem een sig die naar muziek linkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik begrijp 'm nietIk zie ook geen sigs verder btw op foon
Volgens mij heb ik wel een idee, de dingen voor je tentoonstelling gaan wel goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben ook blijWaarom weet ik nog niet
MAar ik weet ook dat het bedtijd is
i know, maar dat soort dingen ontgaat me dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De plek waar in jouw sig dingen staan over barbapappa, daar staat bij hem een sig die naar muziek linkt.
Het mooie van muziek is dat je er geen verstand van hoeft te hebben om er op weg te dromenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Zokunen het volgende:
staat in z'n sig, van die heel rustige soul(?) muziek. Heb geen verstand van muziek, maar je kan er zo lekker op wegdromen
Vertel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
i know, maar dat soort dingen ontgaat me dusIk heb btw een heel erg leuk weekend in het vooruitzicht
fuck, heb ik je tentoonstelling gemist?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben ook blijWaarom weet ik nog niet
MAar ik weet ook dat het bedtijd is
quote:
quote:
Verrassingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Vertel Pietverdriet! Laat ons niet zo in spanning!
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een idee, de dingen voor je tentoonstelling gaan wel goed.![]()
Slaap en droom lekker!
Vervelend blijft toch dat priegelen met de bass/trebble instellingen heb ik op mn speaker setje maar 1 knop om de bass te tunen.... dat die nog niet lam is... elke muziek moet weer net iets andersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het mooie van muziek is dat je er geen verstand van hoeft te hebben om er op weg te dromen
Geweldigquote:
Je hebt een nieuwe man gevonden die ook kan koken?quote:
Volgens mij is iedereen hier heel. Vreselijk dat iemand verdronken is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Iedereen hier nog heel?? Lees net dat een kennis van me in Thailand verdronken is![]()
dus hoop dat iedereen hier er nog gewoon is en zow
Moe van de reis of van de vakantie? Jullie zijn toch wel lekker uitgerust? En heb je lekker gegeten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
top! Mooie dingen gezien, mooie foto's gemaakt (waar we morgen eens mee gaan stoeien) en nu heel erg moe maar voldaan
Da's akelig nieuws.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Iedereen hier nog heel?? Lees net dat een kennis van me in Thailand verdronken is![]()
heel even geduld, ben gaar van 11 uur auto zittenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
SunnyTAV
Normandie-gangers
Waar blijven die foto's
![]()
alleen omdat je het met Robin doetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij lopen kleppen, SOL?
Niemand heeft iets gezegd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb jij lopen kleppen, SOL?
leuk! ben benieuwdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ik gok overmorgen een volledig verslag op internet
Onze vakanties zijn altijd best een beetje vermoeiendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moe van de reis of van de vakantie? Jullie zijn toch wel lekker uitgerust? En heb je lekker gegeten?![]()
We zijn benieuwd naar de foto's
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Lees net dat een kennis van me in Thailand verdronken is![]()
ja onbegrijpelijk.. hij wilde nota bene een ander helpen die in moeilijkheden kwam door een heftige stroming. Beiden hebben het dus niet overleefd..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
SunTavvy WB![]()
Fijn dat jullie er weer zijn
Wat een kutbericht van je kennis, sun
Franse whisky? Nou wordt het spannendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
heel even geduld, ben gaar van 11 uur auto zittenen van een biertje aan het genieten, zo meteen de foto's iig vast op schijf gooien, dan morgen aan de slag
Oh ja, we hebben Whisky uit Bretagne meegenomen![]()
Ok das lastig jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Zokunen het volgende:
Vervelend blijft toch dat priegelen met de bass/trebble instellingen heb ik op mn speaker setje maar 1 knop om de bass te tunen.... dat die nog niet lam is... elke muziek moet weer net iets anders
Hij is lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Franse whisky? Nou wordt het spannend
quote:
Daarom vond ik het wel kunnenquote:
Hij is ok, steviger dan ik dacht. We hebben voor onze Whisky buddies ook een blend meegenomen, geen idee of die te zuipen is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Die wil ik wel een keer proeven hoor
Hoe heet dat merk? Kan ik even gaan googlen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij is lekker(uiteraard eerst een proefflesje gekocht
)
topwief dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ookAltijd weer even afwachten, maar de tekst hebben we gelukkig altijd al grotendeels, aangezien Sun heel trouw ons dagboek bij houdt
Amorik heet ie. Lekker stevigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe heet dat merk? Kan ik even gaan googlen.
Komt uiteraard goed, sowieso via onze site te vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
topwief dusZou je weer linkje willen pm-en ajb?
Jazeker. Een zekere Lola was erg gecharmeerd van hem en vice versa. Maar meer dan wat geflirt en wat 'playing hard to get' van madam is het niet gewordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft Sammy het naar zijn zin gehad btw? Leuke franse dameshondjes ontmoet
LOL, leuke naam.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Amorik heet ie. Lekker stevig
Oh dus niet op zn hondjes voor Sam dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Jazeker. Een zekere Lola was erg gecharmeerd van hem en vice versa. Maar meer dan wat geflirt en wat 'playing hard to get' van madam is het niet geworden
ik ben al zolang computerloos dat ik nieteens wist dat jullie een site hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Komt uiteraard goed, sowieso via onze site te vinden.
Nee, maar ze kwam wel steeds even langs om te snuffelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh dus niet op zn hondjes voor Sam dus
Trusten Milou en Sol!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou: ik wil dat jij gaat voorruh lezen nu! Ik ben wakker mammie! *Ahwell ik ga lezen dusSlaap lekker allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |