Euh, ik zag dat hier gewoon veel LL fans zitten Casualty, dus ik dacht ik deel het even? Dat doe jij neem ik aan soms ook op het forum?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef SpauldingPF het volgende:
Die site van Lowlands is kut, dus daar kom ik niet, eerst maar eens die site een beetje gebruiksvriendelijk maken voordat je hier mee aan komt aub.
Tof idee. Maar de LL site zuigt qua social gedeeltje. Dus sorry, gaat niet werken. Implementeer het even met Last.FM aubquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:17 schreef roelandp het volgende:
[..]
Euh, ik zag dat hier gewoon veel LL fans zitten Casualty, dus ik dacht ik deel het even? Dat doe jij neem ik aan soms ook op het forum?
Voorts is mijn pLLaylist tool toch relevant voor LL bezoekers?
Je tool zit nu 3000 nummers uit m'n Winamp playlist te vinden op spotify.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:17 schreef roelandp het volgende:
[..]lol, ja vorig jaar had je immers nog http://lowla.nl maar nu kun je op zich ook goed terecht op http://m.lowlands.nl de mobiele site
Jo D! check dan de mainsite http://playlistify.org voor alle import / playlist bak opties. oa. Last.fm maar nog wel meer smikkelbaars.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Tof idee. Maar de LL site zuigt qua social gedeeltje. Dus sorry, gaat niet werken. Implementeer het even met Last.FM aub
Episch, goud, dope.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je tool zit nu 3000 nummers uit m'n Winamp playlist te vinden op spotify.
Vage shit.
Integendeel. Hij stopte bij 153. Tevens zit je beetje te spammen hier, heb je toestemming van Moderator Black_Sabbath?quote:
Sack_Blabbath?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Integendeel. Hij stopte bij 153. Tevens zit je beetje te spammen hier, heb je toestemming van Moderator Black_Sabbath?
Één pot natquote:
Hij stopte, maar kon je niet op 'Skip track' drukken? of kreeg je een foutmelding? Soms loopt Spotify vast.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Integendeel. Hij stopte bij 153. Tevens zit je beetje te spammen hier, heb je toestemming van Moderator Black_Sabbath?
Hij stopte gewoon bij 153. Miss kan de playlist niet groter worden dan dat ofzo? Gaf ook geen foutmelding.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef roelandp het volgende:
[..]
Hij stopte, maar kon je niet op 'Skip track' drukken? of kreeg je een foutmelding? Soms loopt Spotify vast.
En begin je nu ook al over spammen? Ik kondig in het Lowlands forum mijn tool aan die handig is voor Lowlands bezoekers, alleen voor Lowlands bezoekers. En dan beantwoord ik jouw vragen en probeer je wegwijs te maken omdat je vraag stelt over Last.fm , dan noem je dat vervolgens spam?
#nietmeeens
anyhow hoor graag van je wat je error was!
evt zou je me ook op / dnaleor [api] gmail / me je pls file oid van winamp kunnen sturen, dan kan ik de bug proberen te ontdekken, dat zou ook tof zijn.
dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |