http://www.ustream.opaatje.tk/quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef Laysa het volgende:
Doe eens een linkje van die 3 streams / chats onder elkaar? pretty please!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
http://www.ustream.opaatje.tk/
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moeder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
Mevrouw Snorremans en haar moeder naar bed, meneer Snorremans alleen on stream.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:23 schreef spuitje het volgende:
Mevrouw Snorremans en haar moeder naar bed, meneer Snorremans alleen on stream. Soms ga je toch denken dat die ouwe geilt op al die aandacht............Vraag ik me alleen af wat hij met die geiligheid doet
Wat ben je toch ook weer een kanjer hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
En we hebben weer live beelden !!
[ afbeelding ]
Opa zegt net, wel haar moederquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moeder.
je hebt me echt niet op het verkeerde been gezet hoor PB, als het zijn schoonmoeder is dan is het automatisch de moeder van omaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu blijkt dat ik iedereen hier op het verkeerde been heb gezet, want het is, zoals enkele users hier heel scherp hebben opgemerkt, wel degelijk de moeder van Oma die in Huize Opaatje logeert en niet de moeder van Opa.
Echt vrolijk kijkt ie nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
De koffiepauze is voorbij..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt vrolijk kijkt ie niet.
Wanneer welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt vrolijk kijkt ie niet.
Ondanks het feit dat je hele dagen die stream volgt ben je niet goed op de hoogte. Het is namelijk niet haar, maar zijn moederquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu blijkt dat ik iedereen hier op het verkeerde been heb gezet, want het is, zoals enkele users hier heel scherp hebben opgemerkt, wel degelijk de moeder van Oma die in Huize Opaatje logeert en niet de moeder van Opa.
Zoiets ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:35 schreef Gert het volgende:
Of misschien was de koffie gewoon niet zo lekker. Tijd voor wat anders.
Beter jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
of zoiets.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |