Dicht bij de mac donalds zit er een die begint met een B [bulk ofzo?] En tegenover Bijsterhuizen! Maar das Wijchenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef dotKoen het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hebben we in Nijmegen eigenlijk een tuincentrum? Woon hier al bijna 3 jaar en kan me er zo geen een voor de geest halen. Woon zelf in Nijmegen-West.
Jij bedoeldt Overvecht in Beuningen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dicht bij de mac donalds zit er een die begint met een B [bulk ofzo?] En tegenover Bijsterhuizen! Maar das Wijchen
Nee bij een andere mac donalds dichtbij dat bosquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bedoeldt Overvecht in Beuningen?
deze bedoelde ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
riching malden, vlak na de mac
Malden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee bij een andere mac donalds dichtbij dat bos
Kom ik nog wel een keer opetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die ligt hier geloof ik nog in de koelkast
Voor 16 aug dan...anders stuur ik hem wel op de fiets naar jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kom ik nog wel een keer opeten
Moet lukken denk ik.. en anders zie ik 'em wel voorbij komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor 16 aug dan...anders stuur ik hem wel op de fiets naar jou
Is ook meteen de minst behaaldequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
We kunnen morgen wel achiement #16 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |