quote:
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
Ik heb wel zin om iemand te slaan, heel hard..
Wat liev.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
Smack that bitchquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goede TT.
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)
Ik ben heel ambivalent. Op het forum zien mensen doorgaans mijn passieve kant. Maar ik kan ook heel goed agressief zijn hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goede TT.
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)
quote:
Neuh, maakt niet zoveel uit wie. Als het maar hard is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat liev.Heb je iemand op het oog
?
Goed nummer.quote:
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, maakt niet zoveel uit wie. Als het maar hard is.
Whehe. Prachtig, het effect dat muziek op mensen kan hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer naar de muziek van Vampire Weekend te luisteren, maar ik word er agressief van. En dat is heel wat voor een niet agressief persoon als ik.
Je komt altijd zo rustig en volwassen overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben heel ambivalent. Op het forum zien mensen doorgaans mijn passieve kant. Maar ik kan ook heel goed agressief zijn hoor.
heyquote:
quote:
ja zo nu en dan kom ik hier ff binnen vallenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
terug!
Leuk je weer ff hier te zien posten trouwens!
Dat heb ik dus ook wel eens. Maar dan moet het een man zijn, bij vrouwen durf ik dat ook met toestemming niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.
Ik zie je nog vaak in het andere subforumquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zo nu en dan kom ik hier ff binnen vallen
Ja ik met een vrouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel eens. Maar dan moet het een man zijn, bij vrouwen durf ik dat ook met toestemming niet.
Heb je dat nog nooit gedaan dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.
Ja daar zit ik meer dan hier....hier lees ik meer mee en doe zo nu en dan een nuttige bijdragequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie je nog vaak in het andere subforum
Maar gezellig hoor!
@Bos: Hoi
Nee. Jij wel?quote:
Pieeuuw! Je hebt er anders wel eentje nodig!quote:
Die heb je dan zojuist gedaan door de lapo te maken en een nieuwd deel te openenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja daar zit ik meer dan hier....hier lees ik meer mee en doe zo nu en dan een nuttige bijdrage
Hehe. Over het algemeen is dat ook wel zo hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je komt altijd zo rustig en volwassen over
Maar wie of wát wil je dan slaan?
EDIT: Al duidelijk
Wowquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
O ja btw Torrio ligt in het ziekenhuis, als het goed is een bacteriële infectie, ze hebben bloed afgenomen en dat wordt nog verder nagekeken. Als het goed is mag hij morgen weer naar huis.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pieeuuw! Je hebt er anders wel eentje nodig!
Eén keer, met een meisje van mijn school. Maar ze was eigenlijk geen partij voor mij, dus dan is het niet echt vechten.quote:
Jawel, komt wel goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WowKut joh, hoop dat het snel goed komt.
Lijkt me echt zo heerlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eén keer, met een meisje van mijn school. Maar ze was eigenlijk geen partij voor mij, dus dan is het niet echt vechten..
Okeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
O ja btw Torrio ligt in het ziekenhuis, als het goed is een bacteriële infectie, ze hebben bloed afgenomen en dat wordt nog verder nagekeken. Als het goed is mag hij morgen weer naar huis.
quote:
Ik met 3 meisjes op schoolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo heerlijk.Echt vet.
Ik ben één keer ooit helemaal uit mijn stekker gegaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hehe. Over het algemeen is dat ook wel zo hoor.
Het gebeurt heel incidenteel dat ik agressief of echt boos ben. Dan zijn mensen vaak ook verrast, omdat ze me zo nooit eerder hebben gezien..
Zal ik doenquote:
hoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik met 3 meisjes op school![]()
Tegelijk
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis Benny. Hij was hier gisteren ff.
Dat begrijp ik dan weer niet. Mensen die vazen stukgooien en kastdeuren intrappen enzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben één keer ooit helemaal uit mijn stekker gegaan![]()
Maar dat was dan puur op voorwerpen gericht, nooit iemand geslagen in mijn hele leven tot nu toe gelukkig..
O nou ik was de nieuwe, en ze moesten hun territorium verdedigen ofzo, en ipv overal tegenaan te pissen dachten ze die pakken we welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hoer.
Waarom? Wat was er gebeurt?
Nee serieus ik las alleen dat ie een infectie hadquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
Wens Torrio ook maar beterschap namens mijzelf
Komt goed! Wens hem beterschapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
quote:
Die postte ook in WK en hier soms ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee serieus ik las alleen dat ie een infectie had! Ik ga wel ff teruglezen.
Wat schuift het?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Chowi en Vadushi, zullen wij een fightclub oprichten?
Het was gelukkig niet naar mijn inboedel gericht, het waren losse bierflesjes die op de grond stonden naast mijn bureau (dronk die avond nogal veel), en dat viel verkeerd en toen begon ik dus met die flesjes te smijten tegen de muur, gelukkig geen schade verder aan andere spullen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet. Mensen die vazen stukgooien en kastdeuren intrappen enzo.
Ik vind dat altijd alleen maar heel erg zonde..
Dan kun je beter schelden in een verder leeg topicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was gelukkig niet naar mijn inboedel gericht, het waren losse bierflesjes die op de grond stonden naast mijn bureau (dronk die avond nogal veel), en dat viel verkeerd en toen begon ik dus met die flesjes te smijten tegen de muur, gelukkig geen schade verder aan andere spullen..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ik was de nieuwe, en ze moesten hun territorium verdedigen ofzo, en ipv overal tegenaan te pissen dachten ze die pakken we wel![]()
Nou ja ik een mooi blauw oog, 2 van hun ook, de volgende dag was het over want ik kwam gewoon weer naar school
Niets. Maar je mag me wel op m'n bek timmeren.quote:
Nou ja stoer, ik had echt wel zoiets van pfff straks weer vechten maar ja wegblijven is ook weer zo watquote:
Haha, heb het net nog teruggelezen dankzij de zoekfunctie voor abbo's/crewquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan kun je beter schelden in een verder leeg topic
Count me in then.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets. Maar je mag me wel op m'n bek timmeren.
Tijdje terug nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, heb het net nog teruggelezen dankzij de zoekfunctie voor abbo's/crew
Maargoed, toen kende ik FOK! nog niet, was ergens in 2002 (zomer)
En wat was de aanleiding?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, heb het net nog teruggelezen dankzij de zoekfunctie voor abbo's/crew
Maargoed, toen kende ik FOK! nog niet, was ergens in 2002 (zomer)
O ja jij hoort hier niet te zijn, jouw vrouwtje is thuis toch?quote:
quote:
Oh wacht, er gaat een belletje rinkelen inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Die postte ook in WK en hier soms ook
komt straksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja jij hoort hier niet te zijn, jouw vrouwtje is thuis toch?
quote:
Iddquote:
Eigenlijk de bekende druppel zegmaar, zat erg onder stress door werk en voelde me ook niet fijn waar ik woonde destijds, weet alleen nog dat ik een emulator spel speelde op de PC (Mega Man voor de NES) en dat de save functie niet goed werkte, even later ging het "licht" uit en raakte ik in een black-outquote:
Jawel met stokbroodquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
komt straks
Niemand zag me binnenkomen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel met stokbrood![]()
Was alleen even dat verhaal aan het typen
Je komt ook twintig keer op een dag binnen gekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
komt straks
Niemand zag me binnenkomen
rom nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je komt ook twintig keer op een dag binnen gek! Dan gaan ze echt niet elke keer opnieuw zwaaien
!
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
@CRV: Welkom terug, was even druk bezig met posten dus zag je niet direct
Toch nog de gelegenheid gevonden om op FOK! te zitten?quote:
even kort tot verouwlief komt. overigens kan ik overdag wel af en toe op fok maar is retedruk dus....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toch nog de gelegenheid gevonden om op FOK! te zitten?
Waarom woont je vriendin niet bij jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
even kort tot verouwlief komt. overigens kan ik overdag wel af en toe op fok maar is retedruk dus....
Wel lastig hoor, je kan haar echt niet overtuigen dat het gewoon je "hobby" is en een leuk tijdverdrijf?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
even kort tot verouwlief komt. overigens kan ik overdag wel af en toe op fok maar is retedruk dus....
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi trouwens
Morgen komt monteur
Hoi C_Aquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi trouwens
Morgen komt monteur
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom woont je vriendin niet bij jou?
ik probeer Fok-ken en ander pc verdrijf zoveel mogelijk te beperken tot momenten dat ik hetzij alleen ben hetzij dat ze tv zit te kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, je kan haar echt niet overtuigen dat het gewoon je "hobby" is en een leuk tijdverdrijf?
Kan er nog inkomen dat het niet voor iedereen is weggelegd maar als je niet de hele avond achte de PC zit als je vrouw er is moet dat toch kunnen denk ik?
En verjaardagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi trouwens
Morgen komt monteur
hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi C_A
Ik zal voor je duimenHeb hier nog zelfs een reserve modem liggen maar die is gelocked op Ziggo
Zo zou ik het ook doen indien ik een vriendin/relatie etc. had gehadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer Fok-ken en ander pc verdrijf zoveel mogelijk te beperken tot momenten dat ik hetzij alleen ben hetzij dat ze tv zit te kijken.
Nou ja ik heb een laptop dus zou er toch naast zitten op de bankquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook doen indien ik een vriendin/relatie etc. had gehad
Van de vrachtwagen gevallenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een laptop dus zou er toch naast zitten op de bank
we zitten ook regelmatig tegelijk te internetten trouwens, ze is verslaafd aan sites waar ze "geld mee kan verdienenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook doen indien ik een vriendin/relatie etc. had gehad
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
quote:
Oja, dat vertelde je een tijdje terug idd, dat Euroclix gedoe enzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we zitten ook regelmatig tegelijk te internetten trouwens, ze is verslaafd aan sites waar ze "geld mee kan verdienen
Broekkiequote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, dat vertelde je een tijdje terug idd, dat Euroclix gedoe enzo?
Wow, dat is oud.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb het ook een tijdje gedaan jaren terug maar op een gegeven moment werd ik het wel zatquote:
loon van juliquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
En
Godnondeju!![]()
M'n loon staat er nog steeds niet![]()
Tarzan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mijn kadootje is binnen
Ga hem zo testen
Half, wij krijgen per 4 week, niet per maand.. maar vandaag moet het dus binnenkomen.. maar, staat er altijd al om 10.00 's ochtends..quote:
Ik dacht exact hetzelfde maar ik durfde het niet te zeggen.quote:
Dat ben ik niet van je gewend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik dacht exact hetzelfde maar ik durfde het niet te zeggen.
onhandig per 4 weken, aangezien vele uitgaven wel per maand gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Half, wij krijgen per 4 week, niet per maand.. maar vandaag moet het dus binnenkomen.. maar, staat er altijd al om 10.00 's ochtends..
IK HAAT DIT.. altijd als ik geld nodig heb op de dag dat mijn loon binnenkomt, komt het gewoon fucking laat, of zelfs een dag later..
Oké, wat voor een?quote:
alles is bespreekbaar hier pop!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft me getraumatiseerd met haar actie van [eerder].quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat ben ik niet van je gewend.
jij bent toch mijn vriendinquote:
Rim jij puur natuur of haal je er eerst een reinigingsdoekje overheen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
alles is bespreekbaar hier pop!
Alles behalve gekke hoedjes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
alles is bespreekbaar hier pop!
got yahquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gedaan jaren terug maar op een gegeven moment werd ik het wel zat
Dat moet niets uitmaken, waar is de oude Chowi? Die zo lekker iets zegt, dat het voelt alsof je een keiharde piemol in je gezicht krijgt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft me getraumatiseerd met haar actie van [eerder].
Oh, dat intereseert me in principe niet zo, ze kunnen geld van me krijgen wanneer ik het heb.. (OHHH, is me toch een partijtje veel deze keerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onhandig per 4 weken, aangezien vele uitgaven wel per maand gaan
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rim jij puur natuur of haal je er eerst een reinigingsdoekje overheen?
Ik hoop dat je kanker krijgt in je beide neusgaten, Bella.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat moet niets uitmaken, waar is de oude Chowi? Die zo lekker iets zegt, dat het voelt alsof je een keiharde piemol in je gezicht krijgt?
Jammer.
Dat ze wel eens anaal genomen word?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft me getraumatiseerd met haar actie van [eerder].
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
Aankondiging afsluiting
Ik moet hier nog wat hh zaken doen en daarna gamen dus morgenochtend/middag zal ik vanzelf weer opduikelen
Veel plezier nog vanavond!
Fijne avond Bongquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
Aankondiging afsluiting
Ik moet hier nog wat hh zaken doen en daarna gamen dus morgenochtend/middag zal ik vanzelf weer opduikelen
Vet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dievan iBood toen
Argosy met 1 TB harde schijf 139 euro
Doe ik ook niet aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rim jij puur natuur of haal je er eerst een reinigingsdoekje overheen?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kanker krijgt in je beide neusgaten, Bella.
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef BONG4002 het volgende:
Aankondiging afsluiting
Wat? Nee, daar doelde ik niet op en dat wist ik ook niet eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat ze wel eens anaal genomen word?
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat? Nee, daar doelde ik niet op en dat wist ik ook niet eens.
Maar bedankt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kanker krijgt in je beide neusgaten, Bella.
Zoiets?
...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]het is toch goed
Dus zeg maar hoor
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent toch mijn vriendin [ afbeelding ]
Kom zeg, ze vroeg er zelf om.quote:
Ik vind het gewoon onnodig en een zwaktebod om dusdanig te schelden. kan ook anders schelden zonder kanker te gebruikenquote:
quote:
Van alles. Echt heel veel verschillende.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Is de Tarzan eigenlijk een standaardmodel of zijn er varianten![]()
probeer eens google afbeeldingen en vul in dildoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef Koen66 het volgende:
http://www.pabo.nl/produc(...)source=left_categoryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:38 schreef Koen66 het volgende:
Ok, het is dus meer een Tarzan-serie. Het is dus gevaarlijk om om "een Tarzan" voor je verjaardag te vragen, want voor je het weet krijg je een "Tarzan XXL"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van alles. Echt heel veel verschillende.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
probeer eens google afbeeldingen en vul in dildo
Ok. Syfilis dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:39 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onnodig en een zwaktebod om dusdanig te schelden. kan ook anders schelden zonder kanker te gebruiken
jouw favoriet?quote:
tot ie terug isquote:
Nee, de masturbator vind ik lekkerder.quote:
Oké.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot volgende week vrijdag toch
zit er een gleufje in ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu films opde mediaplayer aan het zetten
Ben benieuwd
Nou die vond ik minder! De garnering was om te huilen, het korstje was maar matig krokant en het geheel werd lauw opgediend zonder bord!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, de masturbator vind ik lekkerder.
zie suggesties in de vorige postsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
Als je een vriendin na een jaar weer ziet, in eigen land, behoor je dan een cadeautje mee te nemen ofzo? Zou niet weten wat.
dan is het gratis om films te kijken, anderrs moest je je CC erin stoppenquote:
Heb je niet een leuke foto van jullie 2 samen, doe je die in een lijstje (zo'n maffe)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
Als je een vriendin na een jaar weer ziet, in eigen land, behoor je dan een cadeautje mee te nemen ofzo? Zou niet weten wat.
een mediaplayerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie suggesties in de vorige posts
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Chowi en Vadushi, zullen wij een fightclub oprichten?
quote:
Ja maar daar staan we allebei dronken op en zei zonder broek geloof ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je niet een leuke foto van jullie 2 samen, doe je die in een lijstje (zo'n maffe)
napijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Pat!!!! Hoelang duurde jouw napijn gisteren
Na een paar uur kon ie weer fatsoenlijk zitten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar daar staan we allebei dronken op en zei zonder broek geloof ik.Dus doen we maar niet.
wat koen ???quote:
ach als je er allebei goede herinneringen aan hebt, why notquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar daar staan we allebei dronken op en zei zonder broek geloof ik.Dus doen we maar niet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Na een paar uur kon ie weer fatsoenlijk zitten!![]()
¿que?
heeft ie het ook weer opgevuld ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pat heeft gisteren een gaatje laten boren en vandaag ikmaar heb nog steeds napijn
O ja nou ja die trilt ookquote:
Iets typisch Nederlands, maar dan met een Bella-sausje. Omdat drop ook weer zo enorm afgezaagd is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
Zo'n zwart hol zoeken( niet Patje) en dan eerst in modder worstelen en daarna keihard op iedereen bakkes slaan.quote:
kan me voorstellen dat het pijn doet als je tandarts alleen een gaatje boort zonder het daarna te vullenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pat heeft gisteren een gaatje laten boren en vandaag ikmaar heb nog steeds napijn
Een wietlolly.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iets typisch Nederlands, maar dan met een Bella-sausje. Omdat drop ook weer zo enorm afgezaagd is.
Alhoewel, afgezaagd drop wel weer origineel is.
owwwww heb niet verder gekekenquote:
bestaan die echtquote:
sm pakje, handboeien, voorbinddildoquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaan die echtNooit van gehoord
Leuk voor op de meet
Ik heb er nu nog last van, maar aan de kant waar maar 1 moest, (en aan de andere kant 3), dus ik denk dat de verdoving verkeerd is geprikt ofzo..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er eerst over dromen, dat is een goede graadmeter of het ook zo tof is als het klinkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n zwart hol zoeken( niet Patje) en dan eerst in modder worstelen en daarna keihard op iedereen bakkes slaan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog last van, maar aan de kant waar maar 1 moest, (en aan de andere kant 3), dus ik denk dat de verdoving verkeerd is geprikt ofzo..
Sommige mannen moet even wachten na het opvullen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hoezo doet jouwn tandarts maar 1 gaatje per keer?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sommige mannen moet even wachten na het opvullen!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
volgens mij heeft mn tandarts mn bek van binnen helemaal opengeragd..
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga er eerst over dromen, dat is een goede graadmeter of het ook zo tof is als het klinkt.
Ik ook een beetje.quote:
Ik veelquote:
Laten we iets doenquote:
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
Pak allemaal je tarzan danquote:
quote:
Wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb.quote:
doe je het nog een keer ipv ons te vervelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat al niet gedaan heb.
Dit was een spoedjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hoezo doet jouwn tandarts maar 1 gaatje per keer?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil A Good Year zien, maar van de andere kant wil ik geen zoetsappige happy go lucky film zien over een Franse snol en een chagrijnige Australiër. Of denk ik nu te negatief.
Ik zet Unfaithful wel opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil A Good Year zien, maar van de andere kant wil ik geen zoetsappige happy go lucky film zien over een Franse snol en een chagrijnige Australiër. Of denk ik nu te negatief.
Oja, die. Ik ga wel gamen ofzo.quote:
quote:
nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
IK HEB ME DOOD GELACHEN!
Fijn voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo richting de sportschool
Maar hoe is het met CRV ?quote:
Je leeft nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
IK HEB ME DOOD GELACHEN!
was het lekker?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi, ik ben weer klaar met eten.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Maar hoe is het met CRV ?
Pff, vandaag overhuizing van zus gehad. Busje gereden vandaag, toch weer anders rijden dan gewone auto
maakt je toch niet slechtquote:
Hallotjes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi, ik ben weer klaar met eten.
quote:
Ik wist wel dat het een vies egeltje was!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallotjes!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging echt stuk! haha, vriendin van m'n moeder zit in een videoclip![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een vies egeltje was!
Die egel heeft wel een kleine tarzan!quote:
KAWAIIIquote:
Als je moet lachen om piemels kan je het denk ik wel goed vinden met Bella.quote:
Ik neem piemels serieus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je moet lachen om piemels kan je het denk ik wel goed vinden met Bella.
quote:
Als je eens wat meer piemels zou nemen dan zou je af en toe wel die brutale mond van je houden!quote:
quote:
Thxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
fijne verjaardag morgen[ afbeelding ]
ja, want niet met volle mond praten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je eens wat meer piemels zou nemen dan zou je af en toe wel die brutale mond van je houden!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je eens wat meer piemels zou nemen dan zou je af en toe wel die brutale mond van je houden!
Ik ook niet meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verveel me tenminste niet
quote:
Over treinspotten gesproken!quote:
Raad eensquote:
Waitwhutwhat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over treinspotten gesproken!
Hoe is het met onze huispiemelaarster?
Seckzquote:
Ik vermoed wat kruidnagel en een vleugje basilicum!quote:
Over gevulde bloedworsten!quote:
Hoe houden mensen het vol met jou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vermoed wat kruidnagel en een vleugje basilicum!![]()
[..]
Over gevulde bloedworsten!
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe houden mensen het vol met jou.
Neequote:
quote:
O, dat is ook leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee
Paar series die ik gemist heb de laatste paar weken
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
Ik laat hem op FOk posten...probleem opgelost
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
Is ie in het echt niet zo dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:46 schreef Laysa het volgende:
En als ik niet aardig ben komt er een slotje op me draadje!quote:
ik ben in het echt geloof ik erger....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is ie in het echt niet zo dan?
Hihiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als ik niet aardig ben komt er een slotje op me draadje!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben in het echt geloof ik erger....
Hoe?quote:
Scharen enzo en met vibo's. Weettoch.quote:
Jawel zij is ergerquote:
Mirne.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
WHEN THE SUN SHINES WE SHINE TOGETHERRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |