quote:
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
Ik heb wel zin om iemand te slaan, heel hard..
Wat liev.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
Smack that bitchquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef Chowi het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goede TT.
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)
Ik ben heel ambivalent. Op het forum zien mensen doorgaans mijn passieve kant. Maar ik kan ook heel goed agressief zijn hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
Goede TT.
[..]
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik daar ben je veel te lief voor (gokje)
quote:
Neuh, maakt niet zoveel uit wie. Als het maar hard is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat liev.Heb je iemand op het oog
?
Goed nummer.quote:
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, maakt niet zoveel uit wie. Als het maar hard is.
Whehe. Prachtig, het effect dat muziek op mensen kan hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer naar de muziek van Vampire Weekend te luisteren, maar ik word er agressief van. En dat is heel wat voor een niet agressief persoon als ik.
Je komt altijd zo rustig en volwassen overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben heel ambivalent. Op het forum zien mensen doorgaans mijn passieve kant. Maar ik kan ook heel goed agressief zijn hoor.
heyquote:
quote:
ja zo nu en dan kom ik hier ff binnen vallenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
terug!
Leuk je weer ff hier te zien posten trouwens!
Dat heb ik dus ook wel eens. Maar dan moet het een man zijn, bij vrouwen durf ik dat ook met toestemming niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.
Ik zie je nog vaak in het andere subforumquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zo nu en dan kom ik hier ff binnen vallen
Ja ik met een vrouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel eens. Maar dan moet het een man zijn, bij vrouwen durf ik dat ook met toestemming niet.
Heb je dat nog nooit gedaan dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat lijkt me fijn, om een keer iemand te slaan en dan teruggeslagen worden. Gewoon een keer vechten. Ben verder niet agressief.
Ja daar zit ik meer dan hier....hier lees ik meer mee en doe zo nu en dan een nuttige bijdragequote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie je nog vaak in het andere subforum
Maar gezellig hoor!
@Bos: Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |